Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
TICHY Ondra





Založen: 16. 01. 2010
Příspěvky: 36

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Sice se řadím spíše mezi "sváteční" jezdce RBR, ale přesto musím pochválit poslední verzi fyziky. Prostě bez nějakého velikého zvykání si na chování auta jsem mohl jet, tak jak sem chtěl a auto dělalo přesně to co sem od něj očekával. Reálné rally zkušenosti nemám, nicméně řidičák vlastním. Jo jednou sem hodil boudu, ale to spíš asi ze zvyku staré fyziky. Takže dobrá práce a jen tak dál!

EDIT: Teď jsem si vzpomněl, že v první verzi této nové fyziky se auto rozjíždělo lépe, sice sem musel motor vytočit, ale né tolik jak teď. Čím to? Nižším výkonem? Neberu to jako uplné negativum, jen by mne zajímalo proč. Díky moc

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: pá únor 17, 2012 18:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Podle mého názoru to zdechání by mohlo být špatnou technikou jízdy, prostě že to udusíme. Aspoň mně se to vždy tak stává. Je taky možné, že by měla líp fungovat automatická spojka, čert ví.

A Mirku ano ... s civilem. Ale předpokládám, že při takovém tom lízání bariéry (která je ale tvrdá) by reakce pneu s hřeby byla stejná. Fyzikálně v té pneumatice v takovém boční kontaktu není rozdíl. Ale o tom jsme se už tu bavili, ono takové tvrdé zmrzlé bariéry většinou asi nejsou, viz videa co sem dal Lucout.
Příspěvek Zaslal: pá únor 17, 2012 19:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

hoj, jen doplním názor na new fyziku...sry, dal jsem to omylem do příspěvku k tematu IF Rally...

A zpátky k fyzikám: to s tím (ne)rozjížděním na zařazený kvalt(1) by bylo fakt blbý
Včera jsem ochutnal poprvé a dnes podruhé a musel jsem sem rychle vrátit současnou zpět, abych nevyšel ze cviku a něco zajel v TR. Takže dojmy byly fajnový, ale ne suprový. Ale myslím, že při správně nastaveném setupu to bude větší adrenalin, než teď. Bude to víc o umění řídit auto a přenést tuto schopnost do virtuální reality...moc se mi to líbí, na starý PBčka celkem rychle a rád zapomenu. Jen se fakt netěším na Noiker tam a zpátky v dešti hned po sobě Smile

zkusil jsem tu poslední verzi "7" a Cote za 3,04 celkem v poklidu. Ani jsem nehrabal do volantu, jen jsem si trošku přidal na FEEDBACKU. Zato na Strýčkovejch to je hustý, ale ta šotolina se řídí fakt dobře, jen to tam trochu nejede...něco jako v snowpekle na tom pidišotolinovým průjezdu brodem...

největší problémy mám s brzdama a s utržením vozu přes ručku do slidu...takže jako v reálu. Váha je taky znát, ale jelikož jezdím pouze se Subárkem N12, tak mohu těžko hodnotit...

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: pá únor 17, 2012 20:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Auto musis pri startu vic vytocit ne kvuli nizsimu vykonu, ale protoze predtim pouzivalo kratke prevody. Podle onboardu se ale jezdi dlouhe prevody i na asfaltu, tak jsme to zmenili.
Příspěvek Zaslal: pá únor 17, 2012 21:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TICHY Ondra





Založen: 16. 01. 2010
Příspěvky: 36

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za vysvětlení.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so únor 18, 2012 10:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NODES Michal





Založen: 01. 01. 2007
Příspěvky: 117
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak nevím, ale volně se tu jezdí semetím, kterej je pro vetšinu prozatím uzamčený, což je dost nefér
najíždět do bariéry autem a tvrdit, že je v rbr špatná je taky dobrý. není to dlouho, co jí kolega projel až do příkopu jak byla měkká, a to jel pomalu, asi ma špatné auto.
pozorovat chování auta z onboardu a pak to tlačit do rbr je víc než super.
používat nějakej kalkulátor je výborný.

Promazano
Příspěvek Zaslal: so únor 18, 2012 15:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JILEK Marek





Založen: 09. 07. 2006
Příspěvky: 56

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Melli , pokud vím tak ty sněhový bariéry jen zkoušel a zrovna na zamrzlích pak uznal,že můžou být i z prašanu a že to je tedy OK a dál to Jarda neřešil. Co je špatnýho na tom, porovnat novou fyziku auta v RBR podle skutečného videa? Asi jsi nepochopil,že to kluci nedělají obráceně,nejdřív dělají fyziku a pak to porovnávají pro zajimavost z reálem,né naopak podle nějakýho videa od oka dosazovat parametry,aby se to "houpalo" stejně jako ve skutečnosti. Něco tě štve, ale to nás všechny co se na nový fyziky těšíme vůbec nezajímá. Hodně takových" pozitivních" českých malích lidiček v našem státě a budeme stát na místě.Když to umíš líp nebo máš nějakej nápad tak to sem napiš.

Promazáno
Příspěvek Zaslal: so únor 18, 2012 18:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych na tohle doporučoval nereagovat, holt jim nedochází základní souvislosti, tak je v tom nechme, čím dřív to zapadne, tím lépe.
Příspěvek Zaslal: so únor 18, 2012 18:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

JaPan a Walter - nenechajte sa nimi odradit od skvelej prace ktoru robite a prosim pokracujte vo svojom revolucnom vyvoji novych fyzik. Vacsina ludi na tomto foru je vam za to vdacna, Dakujeme.
Příspěvek Zaslal: so únor 18, 2012 21:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Většina? kde bereš tu jistotu? Wink

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: so únor 18, 2012 21:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KANDLER Jan





Založen: 24. 06. 2008
Příspěvky: 196
Bydliště: Lipník nad Bečvou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak rika Denis pokracujte v tom co delate je to super.Jsem pro at ridime opravd auta a ne nerealne strely.Preji hodne zdaru ve vyvoji.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so únor 18, 2012 22:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

NODES Michal napsal:
Tak nevím, ale volně se tu jezdí semetím, kterej je pro vetšinu prozatím uzamčený, což je dost nefér


Ano, pro porovnani chovani novych fyzik se skutecnosti mame na testovani sverene nektere ceske trati, ktere normalne nejdou offline jezdit. Co ti na tom prijde nefer nechapu.


Naposledy upravil Walter dne ne únor 19, 2012 7:41, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 0:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

K příspěvku Melliho se nebudu vyjadřovat, jen krátce co se týče testování - ano, Vašek Šourek a Pyros byli tak hodní, že mně zapůjčili na testování Semetín a Sosnovou, protože je to trať, kterou znám osobně v prvním případě a trať, na kterou je možné sehnat více onboardů v případě druhém. Semetín jsem za těch x týdnů co mám dojel do cíle jednou, Sosnovou 2x. V obou případech se jedná vždy o testování určitých charakteristických úseků. A myslím, že zde nejsem znám jako hotlaper, abych tyto možnosti pro tento účel zneužíval.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 7:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRISTENSKY Jiri





Založen: 28. 11. 2009
Příspěvky: 351

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

JaPan, kašli na rejpaly, holt někteří nemají ani potuchy, kolik tomu věnujete času a závidí vám i možnost jezdit na tratích, na kterých oni nemůžou - mají omezený rozhled, když jim nedocházejí souvislosti.
Ale klidně bych je zaúkoloval, ať testují taky a pořádně, aspoň jim dojde, že to testování rozdílné fyziky jim mění návyky jízdy a spíš škodí, než aby přinášelo nějaké výhody.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 8:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nebo ať si nějakou trať udělají Cool

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 9:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 82, 83, 84  Další
Strana 16 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme