Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Především si vlastní fyziku může udělat každý kdo chce a nechápu, proč by za to měl být dotyčný shazován, obzvláště když se jedná o fyziku založenou na reálných datech a konzultovanou s jezdci. Žádné konkrétní výtky ale nezazněly. Každý, kdo přistupuje k RBR jako k simulátoru, což jsou snad všichni tady, jinak by už dávno hráli Dirt, to musí brát s povděkem.

PM: Vzhledem k tomu, že v anketě těm "proti" při současném stavu 150 hlasujících chybí do většiny 130 hlasů, přičemž "pro" je 85% hlasujících, tak zjevně o většině mluvit lze, dokonce o velmi drtivé.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 9:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Po dalsim testovani prinasime novou verzi s vyrazne predelanym nastavenim podvozku:

http://files.nebulastation.net/evo9_physics_10.zip

Opet jezdete pouze s default setupy bez uprav.

Take jsme se podivali na snih a trakce by ted mela byt primerenejsi.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 10:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MIKL Tomas





Založen: 11. 04. 2005
Příspěvky: 820
Bydliště: Malenovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jen ať se kluci snaží dělat RBR reálnější.
Ale nemusí Japan do všeho strkat nos, to pak vidím, že za dva roky nebude nic hotovo. Rolling Eyes

_________________
Team manager HSF rally team
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 10:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

chlapi. Nevím, proč se všichni tady na foru "štítíte" Japana. Ten kluk tady pro komunitu RBR udělal už hodně moc a žije tím téměř na plný úvazek. Pročítám celkem pravidelně forum RBR a Japanovy názory mají vždy nějaké reálné opodstatnění. Narozdíl od jiných .... typu "Stojí to za p..u" nebo "Je to na h...." nebo "...papežštější než papež... " Smile
Japan je hodně akční a pořád kolem něčeho pyskuje, ale vždy to má nějaký důvod...a hlavně pyskuje pro nás, jezdce a virtuální závodníky. Jen holt musí mít vždycky poslední slovo, ale z jeho strany vždy zaznívá konstruktivní kritika a také návrh na případné řešení daného problému. Takže za mě Japan 1 Smile a teď jdu prubnout tu novou verzi fyziky. Už se těším.

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 10:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

mám celé odpoledné volné a nahranou tu novou fyziku. Tak sem zvědavý, jestli mě bude ten E-W bavit stejně jako JaPana a budu si připádat, jako že řídím skutečné auto, které mě skutečně bude bavit Laughing

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 10:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

U nové fyziky jsem se na Francii docela lekl, protože to celkem dost klouzalo a říkal si, že to bude ještě těžší. Na šotolině to bylo podobné. Nicméně na českých tratích to jede nesrovnatelně lépe, a to hlavně proto, že to skvěle žehlí ty nerovnosti. Což je asi správně, protože jestli je pravda, že ty české tratě byly kvůli sjízdnosti udělány hladší než v reálu, tak by to klidnější být mělo. Ale na francii bude potřeba pak v nastavení dost přitvrdit podvozek, aby se do toho dalo opřít. Ale i tak je to rychlejší než verze 7, v rychlých pasážích to snese víc.
Měl bych jen připomínku k brzdám. Věřím, že pneumatiky mají přilnavost, jakou mít mají a že hodnota tlaku brzd v nastavení odpovídá skutečnosti. Už si ale nejsem jist, zda odpovídá ten skutěčný tlak, který jakoby působí na brzdové kotouče. Mám problém s tím, že na brzdách využiji sotva polovinu chodu pedálu, tak bych si jen chtěl nechat potvrdit, že se to i v reálu blokuje už při malém sešpápnutí, nějak se mi tomu nechce věřit.
Předpokládám, že v té fyzice bude nějakou oklikou zadán součinitel tření brzdové destičky a kotouče, nebo cokoliv jiného, co ten účinek brzd definuje. Pukud je ten součinitel moc velký, tak i reálně zadaná hodnota tlaku brzd v nastavení vyvolá neadekvátní brzdný účinek. Je taky možné, že tam nic takového není a musel by se defaltně změnit tlak v brzdách na nižší hodnotu, která sice neodpovídá číselně, ale účinkem už ano. Anebo mi potvrdíte, že kola se i ve skutečném autě opravdu blokují už tak brzo a nechá se to. Smile
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 11:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Brzdy jsou v RBR udělané poněkud blbě. Takže ten tlak, co tam je v setupu spíše odpovídá kroutícímu momentu zastavujícímu kolo. Z reálu je tam akorát zhruba poměr brzd předku a zadku (dle Loixe). Dále jsme pouze nastavili brzdy tak, aby při plném zašlápnutí bylo možné oboje kola těsně zablokovat. Oproti reálu je tu zásadní rozdíl v pedálu. Tady dávkujete brzdu mírou stlačení pedálu, v reálu naopak sílou tlaku. A proto se taky zřídkakdy v reálu stane, že ten tlak využijete naplno. Tudíž ... tyto brzdy budou zřejmě jakýsi horní mantinel a počítá se s tím, že v konkrétních setupech si ty hodnoty stáhnete.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 11:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A mimochodem... Dufsi, když už jsi tu novou fyziku testoval, měl jsi taky napsat, žes použil upravený setup a že jsi se na Tanneru celkem bavil, jak tě to nakoplo tam kde nejsi zvyklý atd. a že jsi zajel takový čas, který nezajedu já ani se současnou fyzikou. Takže zas tak pomalé a nudné to zřejmě nebylo. Jen mi z nějakého mně zcela nepochopitelného důvodu nemůžeš přijít na jméno. Very Happy
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 11:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

! SILNE BRZDY !

Uz jsem to jednou psal, ale zrejme to nekteri lide prehledli.

V nastaveni v RBR si nastavte krivku ve filtrech vstupu ovladace pro brzdy tak, aby pul seslapnuti pedalu bylo treba 25% nebo tak. Tim dosahnete toho, ze vam lip pujde pribrzdovat, ale pri plnem seslapnuti budete stale mit plnou brzdnou silu. Pokud byste vyrazneji snizili tlak brzd, tak si budete prodluzovat brzdnou drahu a to asi nechcete.

PS: Jinak jak rikal Japan - ten nastaveny tlak brzd co tam ted je bude v budoucnu strop toho co pujde nastavit.



Mohl by se Dufs podelit o replay? Rad bych videl jak rychle se s novou fyzikou da jet.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 13:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

3:46:14 Chirdon, poslední verze fyziky, druhý průjezd na šoto s touhle fyzikou.

Replay: http://leteckaposta.cz/541216287

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 13:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tuto připomínku jsem četl, nicméně to udělám až budu vědět, že to bude potřeba u všech aut a stejně. Primární by to bylo udělat přímo ve fyzikách, což dost dobře nejde, jak mi bylo vysvětleno a uspokojilo mě to. Nějaké změkčení ale si tak provedu, protože tenhle tlak využiju možná na pár desetin sekundy při brzdění z maximálky, jinak je to spíš na obtíž. Lidi s G27 či volanty, co mají FFB v pedálech, to mají asi snesitelnější.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 13:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

no, musím říct, že je to lepší.

1. Sníh: tady se nečapu, je to horší jak na snowmodu. stačí jedna lehká nerovnost na horizontu, švihnout volantem o milisekundu později a už se s tím nedá nic dělat...letím bokem rovnou do stromu...žádný kontra nepomůže. Ale to se mi líbí. Prostě sníh neodpouští chyby. To auto se musí pořád točit, jak je tam ta dlouhá převodovka.

2. Asfalt: STR-OKRUH ... je to fakt prča...hodně velký zlepšení, auťák poslouchá na slovo, jen je nestabilní ve vysokých rychlostech...hodně nestabilní, snad to půjde stáhnout setupem. Ve vracácích schází výkon, přisuzuji dlouhé přev.

3. PEKLO: 6,06 ... napoprvé, ale nemyslím si, že by to byl nějaký superčas, jen píšu pro srovnání...

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 13:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BEZSTAROSTI Jiri





Založen: 09. 06. 2007
Příspěvky: 711

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Téééda, nemůžu uvěřit tomu, kam až jde fyzika RBR posunout. Je to úplně o něčem jiným, to auto se chová tak, jak by normální smrtelník od těžšího, neohrabanýho závoďáku čekal... Od fyzik, co v současnosti fungujou, je to znatelnej posun kupředu. Palec nahoru. Smile

_________________
WALDA Motorsport - Jiří Bezstarosti - S1600 4EVER
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 15:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Marek PETER - doufám, že ses u těch 3:46 příliš nenudil a nějaké hodnocení by nebylo ?
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 16:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SRAMEK Tomas





Založen: 13. 10. 2008
Příspěvky: 183

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A když uz jsme u té reálnosti,nebylo by od věci nastavit reálné volnoběžné otáčky.Opravdový závodní Lancer nemá volnoběh na 3000 otáčkách.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 17:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 82, 83, 84  Další
Strana 17 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme