Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
BABAK Ondrej
Založen: 14. 02. 2009 Příspěvky: 75
|
Předmět: |
|
|
Přesně jak píše Frišta u Lukáš, pomocné pružiny mají zásadní vliv na stabilitu vozu včetně trakce. |
|
|
Zaslal: po únor 20, 2012 20:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, mohli byste se podělit o své poznatky, co přesně ty pomocné pružiny dělají a jak přesně jejich nastavení ovlivňuje jízdu. Neděláme ze sebe vševědy a třeba víte něco, co my ne |
|
|
Zaslal: po únor 20, 2012 20:48 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Všechny přispěvatele dále prosím pouze o věcné příspěvky, ne diskuzi kdo s kým a za co a podobně
Věcnými příspěvky beru:
- reálné poznatky k chování vozu a korekci fyziky za účelem zpřesnění chování auta
- názor na to, zda chci aby se tyto fyziky po dopracování použily, nebo ne
Pokud zakládáte ale svůj názor pouze na tom, jak to doposud bylo, vězte, že jste na tom asi tak, jak jste byli na počátcích RBR, kdy jste svoje názory zase zakládali na znalosti Colina a NFS. |
|
|
Zaslal: po únor 20, 2012 20:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
Japane, když už se tady řeší blbosti, zkus si nainstalovat starou fyziku Eva, odjeď RZ na Plane třeba, pak nahoď tu Walterovu a srovnej časy. Nevěřím, že s novou fyzikou zajedeš horší čas.
citace: |
Marek PETER - měl by sis asi udělat pořádek, co chceš. Ze začátku píšeš, že je to nuda, ke konci, že by závod TR dojelo 20 lidí. To jde zásadně proti sobě. Dále si původně psal, že nemáš pocit že jedeš v závodním autě, teď, že hratelnost vyprchává ... co myslíš tedy hratelností ?? |
Kde píšu, že realita = hratelnost? Tomu tak není, jenže to pořád nechceš pochopit, a žiješ v tom, že Tebe to bavilo na EW a zdálo se ti to reálnější.
Já odjel 2x chirdon, 1x plane a vypl sem to, protože mě to nebavilo, byť to je podle tebe sebereálnější.
A jen tak mimochodem, když už tě nezajímají názory top jezdců, tak mě pořád dokola nezajmá, ta tvoje realita. Ono né náhodou sem na vyhlášení po sousloví Brouk Pytlík, použil Tvé jméno . Dál se k tomu nehodlám vyjadřovat a už vůbec nehodlám komentovat příspěvky těch, co to hrají na šipkách ( byť v tomhle mají můj obdiv). |
|
_________________ re:member |
Zaslal: po únor 20, 2012 21:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Marku, já opravdu nechápu tvůj postoj. Já vůbec neřeším nějaký svůj osobní subjektivní pocit. Snažím se zcela oprostit od toho, zda se mně osobně něco zdá reálnějšího. Pouze se snažím porovnávat chování toho vozu s názory reál jezdců, jejich názorů, mých vlastních zkušeností a též fyzikálních zákonů, jak by co mělo fungovat. A tímtéž se řídí i Walter. Pokud možno vše, co se použije mít odvozeno a nic nezadávat dle dojmu.
A ty sám si spíš ujasni, co píšeš. Na jednu stranu píšeš, že je to nuda, nebavilo tě to. Na druhou stranu píšeš, že by TR dojelo 20 jezdců. Už jsem někde psal, že to je sto a jedna. Tak teda řekni, kde jsi ty ... sto nebo jedna ??
A jak jsem už také psal ... nemůžu a ani nechci se zaobírat názory jezdců, kteří své úspěchy v RBR zakládají na tom, že umí beze zbytku využít možností a chyb "hry" a jsou to čistě hráči, kteří se prostě naučili ovládat hru, ne auto. Ale i mezi těmito top jezdci jsou ti, kteří nejen umí jezdit RBR, ale i ovládat dobře auto v reálu. A uznej, že názory takových lidí jsou cennější.
Názor takového byť top, ale pouze hráče vypovídá pouze o tom, že se něco naučil, je v tom dobrý a nechce se učit nic nového, kde by třeba zjistil, že už tak dobrý nebude.
A jinak k těm časům - nové auto je citelně slabší ... řekni mi, jak s tím pak můžeš zajet stejný čas ? To jsi kouzelník, nebo já neumím jezdit. Fyzikálně je to nemožné. Auto je slabší a je též horší přilnavost. Takže buďto sem dodej srovnávací video, nebo to nepiš. |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne po únor 20, 2012 22:07, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: po únor 20, 2012 21:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JANAC Ondrej
Založen: 03. 01. 2007 Příspěvky: 58
|
Předmět: |
|
|
když už máte tolik poznatků,nechcete spíchnout testovací verzi i pro nás předokolaře?můžu se sice projet v lanceru,ale bude mi to platné,jak v ponorce padák,protože s enky nejezdím a nikdy nejzdit nehodlám.snad by to neměl být nějaký extra problém,ne? |
|
|
Zaslal: po únor 20, 2012 21:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, je to zbytečná práce. I u toho Lancera se denně mění x parametrů. A není nyní účelem ukazovat, jak budou jejich auta jezdit, ale na příkladu Lancera odladit výpočty, které pak budou společné pro všechny auta. |
|
|
Zaslal: po únor 20, 2012 22:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Až bude nějaká verze, která se bude dát označit za finální, tak bych dal prostor pro diskuzy typu NASADIT/NENASADIT a proč apod. protože Walter má myslím ambice ji dodělat tak či tak. Je předvámi ještě mnoho práce a ani jedna hotová fyzika nebude výhra, pokud tedy uvažujete o celoplošném zavedení. Vozů je tady mraky a znamená to překopat celý vozový park.
Myslím, že každý, kdo se do něčeho takové chce pustit, tak by měl mít respekt a je fakt, že fyziky potřebují sjednotit prakticky od prvopočátku a pokud toto může znamenat kvalitní fyziky bez nutnosti spomalovat auta třeba změnou adheze, tak je to dle mě správná cesta. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: út únor 21, 2012 0:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KEBERT Martin
Založen: 10. 07. 2009 Příspěvky: 224
|
Předmět: |
|
|
Toho se taky bojim. Bude solidne nastaveny jedno, dve auta a zbytek ... bojim se toho ze to skonci na tom, at si kazdej default setup predela sam, ze limity jsou takovy a makovy .
Ze zavodu jezdcu se tak stane zavod mechaniku. |
|
|
Zaslal: út únor 21, 2012 9:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DOCKAL Stepan
Založen: 02. 05. 2005 Příspěvky: 338 Bydliště: Vsetín
|
Předmět: |
|
|
@KEBERT Martin
Nevím o tom, že by některé ze současných aut bylo v defaultu nějak zázračně nastavené. Každé auto se musí nastavovat i teď |
|
_________________ ... RBR I´m lovin it ...
Geofre eWRC RBR Rally Team |
Zaslal: út únor 21, 2012 9:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Přesně jak píše Geofre - defaulty nebyly nikdy dělané tak, aby se s nimi dalo bez problémů všechno jezdit. Nicméně u nových fyzik defaulty budou (aspoň u Lanceru to tak je) udělané tak, aby se s nimi dalo projet vše. Sice ne nejrychleji, ale bezpečně, respektive je snaha nastavit tam tovární nastavení vozu. Kde jej nevíme, tak to otipujeme a samozřejmě že tu bude hafo práce s tím nastavením, ale to je až finální část úpravy fyzik a též doufám, že s tímto nám snad ještě někdo pomůže.
A co se týče zbytku vozového parku - už se opakuju asi po třetí, mohli byste si to tu taky celé někdy přečíst ... na příkladu Lanceru se ladí fyzika jako celek, zkoušíme co a jak přesně funguje. Jakmile budeme hotovi, tak nebude takový problém nastavit podobně i ostatní auta. Jde o to, že dosud se fyziky dělaly zpravidla odhadem, odvozením od defaultních vozů a některé parametry se prostě nechávaly plavat, protože nikdo nevěděl, co znamenají a co přesně ovlivňují. To se snažíme ale překonat a pokud možno odhalit funkci všech parametrů fyziky. Z logiky věci pak není problém nastavit cokoli jiného než Lancer, pokud víme co parametr znamená a co dělá.
Ano, zřejmě neseženem pak ke všem autům tolik informací, jako k Lanceru, ale to už není tak důležité, zásadní je princip a ten bude správně. |
|
|
Zaslal: út únor 21, 2012 10:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KEBERT Martin
Založen: 10. 07. 2009 Příspěvky: 224
|
Předmět: |
|
|
2DOCKAL Stepan: Ja bych to spis upresnil - postupujicim "zvysovanim realismu" jsou default setupy cim dal tim mene pouzitelne.
2JaPan: Tim nebylo mysleno plivani na vasi praci, spis jen obava ze zakladni setup bude opet jeste mene pouzitelny z duvodu soustredeni na oblibeny stroj/oblibene stroje tvurcu fyziky.
Ta obava se zaklada na zkusenosti pri zmenach fyziky u tridy S2000. A pac ne kazdy vi/umi nastavovat setup, tak tim jakykoliv pokus o realismus jde uplne do haje. |
|
|
Zaslal: út únor 21, 2012 10:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Nastavit si auto je nutnost, pokud chceš zrychlit. Já si od nové fyziky slibuju především to, že pokud nebudu se setupem spokojený, tak budu vědět kam šáhnout, kdežto teď je to (hlavně teda na CZ tratí) dle mě spíš tipování ve sportce, protože i logicky správné nastavení kolikrát ovládání spíše zhroší (tedy myslím tím tlumiče). |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: út únor 21, 2012 10:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Mno, jak píše Filip, nová fyzika má za úkol dát do toho více reality v tom smyslu, že auto nebude nesmyslně odskakovat. Ano, bude, ale adekvátně výmolu. A mimochodem... dovedeš si představit, že bys s nějakým defaultem stávající fyziky dojel českou asfaltovou trať na klávesnici ?? Já ne. A tímto to dojedeš. Samozřejmě opatrně a takový Semetín je i tak o hubu dojet, ale jde to. A to ne kvůli tomu, že je to pomalé a nudné, ale kvůli tomu, že to dělá, co má.
A nemyslím že bysme chtěli pustit nějaký default, který by byl jen nějak od boku spichnutý a nefungoval by. |
|
|
Zaslal: út únor 21, 2012 11:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KEBERT Martin
Založen: 10. 07. 2009 Příspěvky: 224
|
Předmět: |
|
|
Hele, jak jsem rikal, ja do setupu nevidim, jakykoliv pokus jej nejak vylepsit znamenal u mne obvykle presny opak, takze jezdim prakticky na defaultu (pokud od nekoho nedostanu nejaky jiny setup, protoze ja si umim nastavit tak maximalne brzdy).
Proto se toho bojim, to je cely.
To ze se neco da odjet na klavesnici moc neberu jako meritko spravnosti (treba se pletu), protoze kdyz to srovnam s jinym simulatorem, tak tam jsem potkal cloveka jezdiciho pres gamepad (t.j. takrka totez co ta klavesnice) a jeho setup byl pro volant absolutne nepouzitelny. To auto se chovalo prazvlastne a on toho zamerne vyuzival aby zakryl nedostatky toho gamepadovyho ovladani. |
|
|
Zaslal: út únor 21, 2012 11:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|