Právě je so listopad 09, 2024 10:12
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Byl bych rád, abysme stihli začátek dalšího ročníku TR. Ale těžko říct. Víc budeme vědět, až doladíme Lancera.
S tou přilnavostí zřejmě ještě něco dělat budeme. Ale teď už je to hodně ošemetné, každá desetina je hrozně poznat. Navíc, když zvýšíme přilnavost, tak zase zmizí možnost protočit kola a dělat kolečka "pro diváky" a zase bude připomínka, že to jede jak po kolejích. Asi budeme muset udělat pár srovnání, abysme zjistili přesněji, v jakých zatáčkách a rychlosti to má jít do smyku, kdy to má podržet a tak podobně. |
|
|
Zaslal: út únor 21, 2012 20:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Já mám vyzkoušeno při kroužení koleček na té tréninkové ploše, že na suchém asfaltu to v plném rejdu snese 30 km/h (jednalo se ale o starší verzi fyziky, teď to bohužel nemám možnost zkusit), a pak už začnou trochu pištět gumy, přední kola nestíhají a poloměr se zvětšuje. Jestli je to reálné netuším, v každém případě stejně půjde o nějaký kompromis, protože do modelu pneu v rF 2 to bude mít hodně daleko ( http://youtu.be/0ZWeEoOxKKw http://youtu.be/Oha1bQ9C174). |
|
|
Zaslal: út únor 21, 2012 20:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Jo, to by tak odpovídalo. Sériové EVO je tak na 1 G. |
|
|
Zaslal: út únor 21, 2012 22:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JILEK Marek
Založen: 09. 07. 2006 Příspěvky: 56
|
Předmět: |
|
|
Tak se kluci omlouvám, nedalo mě to a vyrazil jsem dneska ráno a zkoušel jsem při 40 km/h to ostře točit a opravdu se začali pneu valit. V reálu ta 40 je opravdu dost.Vypadá to,že ty Vaše parametry opravdu fungujou podle reálu. Sakra já su natěšený |
|
|
Zaslal: st únor 22, 2012 9:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Tak jsme mysaka tunili do lepsi zavodni formy a vetsina problemu o kterych jste tu psali by mela byt odstranena. Jen tak namatkou:
* malo vykonu v nizkych otackach a chcipani
* nefungujici automaticka spojka
* spatna stabilita ve vyssich rychlostech
* nakopavani predku
* prehnane odpinkavani po doskoku
* ojezdeni pneu
* spatna prilnavost soto pneu na asfaltu
* velky naklon v zatackach
http://files.nebulastation.net/evo9_physics_12.zip
Tak zase testujte a hledejte co by se jeste dalo vylepsit. |
|
|
Zaslal: st únor 22, 2012 11:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Jan
Založen: 03. 02. 2007 Příspěvky: 99 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
Škoda, že jsem v práci. Hned bych se na to vrhnul Jestli to bude ještě lepší než minule, tak mi asi praskne hlava |
|
|
Zaslal: st únor 22, 2012 11:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Docela bych uvítal, kdyby to někdo otestoval na Rakové, zejména na tom odbočení za dvojitým horizontem. Viz začátek videa zde: http://www.rallyvidea.com/cz/video/630-barum-rally-2008-rz312-sestih-by-dmal.html
Bohužel jsem nesehnal žádný onboard v tomto směru na suchu z Lancera. Pokud by se to někomu podařilo, sem s ním. Bylo by totiž šikovné posoudit, jak jsme se trefili do chování vozu a toto odbočení je myslím dobré místo. Pokud se nepletu, tak jsem na jednom videu viděl, jak to tam Pech jede bokem. Bylo by teda potřeba zkusit, zda to s naším Lancerem taky lze jet bokem a je to uřiditelné. |
|
|
Zaslal: st únor 22, 2012 11:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Musela byť v tej zákrute rovnaká fyzika trate ako v reále. Nestačí len fyzika auta. |
|
|
Zaslal: st únor 22, 2012 13:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Miro, to je zbytečná připomínka. To je samozřejmě jasné. Tady jde o přibližné srovnání. Ten povrch bude v RBR v tom místě zcela jistě lepší, pokud vím, žádný vytahaný bordel tam v RBR udělaný není. Což znamená ... pokud se to auto tam nebude dát ani takto řídit ve smyku, máme to špatně. Pokud ano, tak víme, že nám to drží tak akorát, nebo líp. A to už ale zase posoudíme jinde. |
|
|
Zaslal: st únor 22, 2012 13:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MATOUSEK Vlastimil
Založen: 05. 07. 2008 Příspěvky: 216 Bydliště: Náměšť nad Oslavou
|
Předmět: |
|
|
Jestli se můžu taky vyjádřit k této nejnovější verzi, právě jsem ji testnul a musím říct že tahle fyzika má jednu obrovskou chybu!
Ještě není na pluginu
Sice o nějakým srovnání z reálu nemůžu říct nic, Evičku jsem nikdy neřídil, ale tohle je úplně super. Osobně nemám co bych vytknul a jestli i ostatní fyziky budou takový tak už to hrňte ve velkým. Hluboká poklona pánové. I když nejsem eNkař tak jsem s tím teď odjel 3 RZty a ani v jedný jsem neměl žádnou větší krizi, pořád auto krásně pod kontrolou a když se k něčemu schylovalo tak se dalo odhadnout co to udělá a krizi předejít nebo se z nějaké menší krize dostat a né jak ty nesmysly teď. Takže opravdu jako auto. Mimochodem, už se někdo z toho nejvyššího vedení,ať je to kdokoliv, ozval a potvrdil že změny povolí? |
|
_________________
FRONTLINE Rally Team - www.f-r-t.wu.cz F-R-T je vááálec !!! |
Zaslal: st únor 22, 2012 14:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ne, prozatím žádnou odezvu od vedení pluginu nemáme. Jinak k té řiditelnosti - myslím že je třeba napsat, že pokud s tím člověk jede opatrně, tak opravdu není možné, aby jej něco záludně překvapilo. Až v okamžiku, kdy je potřeba s tímto jet hranu se objeví ty rozdíly oproti stávající fyzice.
Ještě poznámka pro kosmonauty - je třeba uvážit, že toto je těžké enko, není to áčkové auto, natož WRC, natož sk. B. A tak jako teď někdo jezdí enko, protože S2000, WRC a A8 jsou na něj moc rychlé anebo jezdí A5, protože i enko je moc rychlé, tak se pak prostě to složení skupin a kdo je jezdí trošku přeskupí, ti co chtějí rakety budou jezdit WRC a B a ti co jsou rádi, že to uřídí budou jezdit prostě enko a hotovo. Neviděl bych v tom takový problém. |
|
|
Zaslal: st únor 22, 2012 14:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
re Japan: Ty jsi fakt dobrý. Teď se vytasíš s Rakovou, že by bylo dobré kdyby se to na ní otestovalo, přitom jsem Ti jasně řekl, že ti tu rz testu nedáme a proto sem napíšeš tento přízpěvek, aby to vypadalo, že jsme my ti kdo nechtějí Tobě dát naši rz-tu k testování.
Nepřipadá Ti to trochu blbé, že na jednu stranu na nás nadáváš a teď po nás něco chceš? |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: st únor 22, 2012 15:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Dufsi, já tě opravdu nechápu. Že jsem tu napsal, že co vaše (tvoje a Krtkovo) slovo, to perla, to jsi neporušil. A nechápu proč sem veřejně taháš moji žádost o možnost testování na Rakové. Ty jsi řekl jasně, že tu RZtu na testování nedáš, budiž, já to chápu a nic jsem proti tomu neměl, prostě vaše trať, vaše rozhodnutí.
A proto, že tu RZtu nemám k dispozici jsem tímto způsobem požádal všechny, kteří ji mají, aby to otestovali. Respektuji tvé rozhodnutí a proto to logicky musím nechat na všech, co tu trať mají. A když to bereš tak, že já po vás něco chci ... no, tak s pánem Bohem, si to neotestuj. Tak budeme mít jednu věc méně ověřenou no, Bóže... se nic nestane. TJM TJM |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne st únor 22, 2012 21:01, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: st únor 22, 2012 16:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
teď jsem si na chvilku projel poslední verzi fyziky, moje poznatky:
Upravený výkon jde hodně znát, je to teď určitě o něco ovladatelnější a líp se s tím vybírají ostré zatáčky
Na PTD sprintu je to od minulé verze úplně neskutečný rozdíl, můžu teď brzdit a rozhazovat auto do zatáček mnohem později, přilnavost je mnohem vyšší, je to teď určitě mnohem větší zábava. (zkoušeno na suchu)
Na Bergheimu má auto pořád tendenci se převracet v různých místech, hlavně pokud jedete více rozevlátě (teď nemám na mysli jen ty úzké vracáky, kde to kope), s tím ale asi nic nenaděláte, ta cesta je prostě moc hranatá.
Na Joux Verte mám problém s prudkými zatáčkami pokud je chci projet tak, aby se mi auto trochu sklouzlo, jednička se tam až moc vytočí, že auto ztratí výkon a dvojka je příliš slabá. Pro Francii by to chtělo mít k dispozici i krátkou převodovku... Možná blbě jezdím
A teď ta zásadní věc - auto teď drží mnohem víc na cestě, občas jsem si ale říkal, jestli nedrží až moc... Příklad Bergheim - na začátku je ta polňačka a za ní se najíždí na asfalt. Rozhodím si auto tak, že na polňačce jedu dveřmi napřed, ale jakmile se kola dostanou na asfalt, tak mám pocit, jakobych zapadnul do kolejí, auto hned chytne perfektní stopu a už ani trochu neklouže a jede hezky rovně dál, tady v tom místě ten asfalt působí, jakoby byl natřen lepidlem a auto se k němu hned přilepilo... Možná je to jen můj pocit... Chyba může být i v tom, že RBR nesimuluje něco jako roznášení bordelu z šoto na asfalt a na té trati žádný bordel na výjezdu není, proto se to tam tak hezky zakousne a drží |
|
|
Zaslal: st únor 22, 2012 16:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|