Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, jsou tam dva grafy, ale málo podrobné. Ale uvedu je sem, aby bylo jasné, co potřebujeme:
|
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 14:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Martin
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 51
|
Předmět: |
|
|
BRABLEC Jan napsal: |
Martine , zapni si spojku,vypni všechny pomocníky,nastav volant na 900 stupňů, nahoď Háčko a pak sem napiš jaká je to zívačka |
Řadit se spojkou na Háčku myslím neni takový problém (v reálu) pokud máš řidičák.
Volant 900° ? Já myslel že závoďáky mají strmější řízení.
Jaké pomocníky máš na mysli? Tam nějaké jsou? Mám akorát automatickou spojku, což jaksi s děma pedálama na podlaze je nutnost |
|
_________________ Ford Focus WRC 2006 |
Zaslal: čt únor 23, 2012 15:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Myslím že to Hanes myslel ve srandě, jen takové přátelské popichnutí. Ale i když si nedáš 900° ale těch 755 co by mělo mít enko, tak se asi též dost nadřeš. Ale to je bezpředmětné, protože kdo má ještě starší volanty co mají max. 270, tak z toho stejně víc nevymáčknou a ani to není kontrolovatelné. |
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 15:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
Nebrzdí to od verze 12 o dost líp? Teď jsem jel 12b a jako příjde mi to fajn jak na asfaltu tak na šoto, ale raději si zkontrolujte tu brzdnou dráhu apod, protože mi to najednou příjde fakt obrovský rozdíl od verze 7, jakoby se to na půl posunulo k původní fyzice |
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 17:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANZO Toni
Založen: 03. 03. 2010 Příspěvky: 10
|
Předmět: |
|
|
taky mi to prijde jako obrovska zmena nez predtim, tak doufam ze vite co delate, a ze nas netahate za nos jako ustupek tem, podle kterych je to nuda
edit: tim nechci vasi praci nijak snizovat, naopak, pokud je to tak jak to byt ma, tak jsem akorat rad |
Naposledy upravil PANZO Toni dne čt únor 23, 2012 19:01, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 18:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
Na druhou stranu - všechny věci u starších fyzik tady, které se mi nezdály a řešil jsem to s Walterem jsou opravené, třeba auto se konečně na ručku pořádně utrhne, zrychlení je ok, feedback je velice fajn, chování podvozku jsem porovnával s různými videi se skoky na šotolině apod. a vypadá to velice přesně. Dokonce i to pohoupávání auta při smyku na ručku odpovídá. |
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 18:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMA Daniel
Založen: 16. 02. 2011 Příspěvky: 50 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Já bych taky řekl že už je to ideální, fakt pokrok, nemůžu se dočkat nějaký s2000 |
|
_________________ //S4 B6 Avant 4.2 V8 |
Zaslal: čt únor 23, 2012 19:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANZO Toni
Založen: 03. 03. 2010 Příspěvky: 10
|
Předmět: |
|
|
na RP 2009 Shakedown je na 2.2km dira, po normalnim najeti do ni jsem se prekulil, taky se vam to stava? v12b |
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 19:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Co je RP 2009 Shakedown ? Tratě mimo plugin teda neřeším takže ... |
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 19:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
Tiez som to skusal, tiez si myslim ze brzdna draha sa o hodne zlepsila, teda ze to brzdi lepsie. Ani to uz neodskakuje. Gumy sa mi nezdaju byt v poriadku, lepi to ovela viac ako na v7. Uz sa to blizi k tejto povodnej fyzike. Ale paci sa mi ze auto sa uz tak casto neprevracia, iba na bergheime pri vyssich rychlostiach, mozno za to mozu gumy lebo pri takej rychlosti by som sa v reale asi smykol uz. Tiez sa mi paci ze to uz tak nezdochyna. Hrozne som sa ale bavil na mokrom PTD, neskutocna sranda, stale som musel daco robit s volantom a to je sranda !
http://www.youtube.com/watch?v=FJCvX7d11To&feature=youtu.be |
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 21:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANZO Toni
Založen: 03. 03. 2010 Příspěvky: 10
|
|
Návrat nahoru |
|
|
SUDICKY Mira
Založen: 29. 03. 2008 Příspěvky: 172 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
ahoj, tak tato verze fyziky by pro mě určitě znamenala konec ježdění ve skup. N4, leda by mi někdo udělal setup. Pro mě byla geniální předchozí verze 12, kde jsem měl pocit jako v autě, tady jsou brzdy daleko víc kousavý, tlumiče hrozný (STR.,Peklo,Verte - děs) Mineshaft. Auto je daleko víc utažený a mám pocit, že to jede jak loutka na provázkách. Nechápu to, chtě nechtě jsem musel trénování přerušit a odejít ze hry, jak mě to nebavilo. Neberte to jako hustou kritiku, jen ta verze před 12b byla podle mě mnohem mnooooheeeem povedenější. Sice s touhle fytikou jedu lepší časy o pár vteřin, ale pocitově příšerný. A na začátku na startu RZ, když jsem dal omylem zpátečku , tak jsem dostal pentli za ulítlej start, to by asi být nemělo, nevím, ptám se.
Když auto vjede do trávy, tak už nevyjede (když je to mírně do kopoce (Peklo) . Se současnou pluginovou fyzikou to vyjede, mám to vyzkoušené, ale nevím, co je reálnější.
Za mně 12b NEBRAT ! |
|
_________________ Míra Sudický |
Zaslal: čt únor 23, 2012 21:48 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
OK, shakedown Rajd Polski jsem jel asi před rokem, nedocvaklo mi to a pokud to tady nesvítí v downloadu tak se mi to těžko dohledává. Vyzkouším a napíšu zda je někde problém.
Jinak k těm pneumatikám - ono je to těžké, někdo reklamuje, že slicky málo drží, tak jsme tomu trošku přidali. Prozatím to asi necháme plus mínus stejně a budeme dořešovat tlumení, které není na českých tratích a i jiných (nová finská RZta), uplně ideální. Pneumatiky ještě doladíme, jak dostanu nějaké přesnější info z informovaných míst.
Jinak Dennisi - pěkná jízda, jel jsi mokré šoto pneu nebo mokré asfaltové ?
Hmm Miro, teda nevím ... ta verze 12b se stoprocentně rovná verzi 12, je tam jen drobný rozdíl. V brzdách vůbec žádný, takže celkem nechápu, já zkoušel obě a takový rozdíl tam není. Ale je fakt, že dle jistých informací by měla stejně ta setrvačnost být dle verze 12.
Takže současný plán dalšího vývoje je:
- zrevidovat tlumení (rozskákanost podvozku na Strýčkovech)
- celková revize pneumatik (někde ubrat, někde možná přidat, ale až dle konkrétních informací od rally jezdců)
- prověření různých kombinací pneu a povrchů, tj. slick na mokru, mokré na suchu, šoto na asfaltu atd. atd.
- dále se zrevidují všechny povrchy, na horších se přidají nějaké ty nerovnosti
- vše otestovat v online turnajích
Jakmile toto bude hotové, pustíme se do dalších aut. |
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 22:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Tak ta díra na shakedown Rajd Polski na 2,2 km, ... to jsou skutečně velmi hluboce vyjeté koleje a je v pořádku, že když to tam cutnete a nenajedete správně, že se auto převrátí. |
|
|
Zaslal: čt únor 23, 2012 23:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|