Právě je út listopad 12, 2024 11:51
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
SUDICKY Mira
Založen: 29. 03. 2008 Příspěvky: 172 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
to co jsem napsal, nevychází z reálu, proto jsem psal, ať mě povolaní opraví, ale z manuálu k RBR...a tam je to popsané tak, jak jsem psal výše, takže podle toho jsem kdysi ladíval a myslím, že dobře...v RBR !
jinak jsem Vám ještě chtěl říct, že by bylo dobré zaměřit se na nastavení profilleru a filtrů ve hře....každý to má jinak a tak nemůžeme všichni stejně objektivně posoudit novou fyziku.
Zkusil jsem si s 12b stáhnout centering springs na 74% a sensitivitu volantu jsem nastavil na 54 % (se součas.fyz.mám 62%) a je to pocitově mnohem lepší.
Také v RBR.ini mám upraveno
[Settings]
ConstantForceMultiplier = -20
auto je měkčí a líp žehlí a míň bolej ruce od feedbacku...časy jsou lepší. |
|
_________________ Míra Sudický |
Zaslal: út únor 28, 2012 8:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Co se týče filtrů - doporučuji nastavit vždy defaultní nastavení, tj. žádné zploštění křivky, nebo oddálení účinku brzdy atd. Pak je opravdu rozdíl, jak co cítíte. Co se týče feedbacku, to už takový vliv na řízení nemá. Ale s těmito novými fyzikami doporučuji stáhnout feedback v RBR asi na 60% a nemusíte pak na volantu nic měnit oproti dosavadním zvyklostem. Feedback u nových fyzik je totiž docela výrazně silnější a osobně to vůbec nezvládám řídit, pokud je to naplno. Ale to ostatně odpovídá tomu, co říkali chlapi od třistajedničky na srazu TR 2007, že RBR má obecně ten feedback přehnaně silný.
Ad. Ostrovský - ta fotka je trošku tmavší, ale troufám si tvrdit, že to jsou jednoznačně helpery.
Edit: Děkujeme Dufsi za názorné fotky - Pech tedy helpery má. Díky moc |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne čt březen 01, 2012 21:53, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: út únor 28, 2012 8:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Tlumiče od Pecha
|
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: čt březen 01, 2012 21:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem si pro srandu rozjel sezónu s Lancerem a asi bude muset přibýt v průběhu jízdy nový prvek - šetření auta. S touto koncepcí pružin se děje asi celkem realistická věc,a sice že když člověk opravdu nešetrně jezdí přes nějaké výmoly, nebo vymete nějaký příkop za divokého poskakování, v servisu jsou oddělaná uložení tlumiče. Což by odpovídalo tomu, co říkal myslím Prokop, že s enko se musí nappříklad a té šotolině šetřit a nejde s tím dělat to co s S2000 či WRC, se kterými se to dá naplno. |
|
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 12:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Díky za poznatek. To je ostatně důvod, proč by to bylo v této fázi potřeba už testovat online, jinak některé věci, které ukazuje jinak jen plugin neodhalíme. |
|
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 13:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANZO Toni
Založen: 03. 03. 2010 Příspěvky: 10
|
Předmět: |
|
|
PANCOCHA Jaroslav: poslal jsem ti jeden replay, takze to tu moc nebudu rozepisovat, druha vec co, tak vzdycky kdyz se nejak s autem rozsekam, tak nikdy nechcipne motor, ale vzdycky zustane bezet s nulovyma otackama
edit: beru zpet to prvni, akorat mi nak vypadlo pripojeni pedalu |
|
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 20:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Díval sem se na to. Tak nevím... proto by byl dobrý online test, aby bylo jasně vidět, co je poškozené. Tady mi to přišlo, jako by ti odešla spojka či regulátor převodovky.
EDIT: Ok, příště si dej znova nastavit ovladač či tak něco, je to tam v nastavení přímo při jízdě, když dáš ESC. Zapojíš, dáš to a můžeš jet dál. |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne ne březen 04, 2012 22:11, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 21:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANZO Toni
Založen: 03. 03. 2010 Příspěvky: 10
|
Předmět: |
|
|
ne promin, koukni na edit, on se mi vypojil drat od pedalu prave jsem to psal, protoze na HUD to nepsalo naky poskozeni, tak mi to prislo divny, az kdyz jsem to zapnul znova u nechtelo to jet, tak jsem zjistil ze mi vypadl ten drat |
|
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 21:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JILEK Marek
Založen: 09. 07. 2006 Příspěvky: 56
|
Předmět: |
|
|
Klid před bouří? Jak to chlapáci vypadá? |
|
|
Zaslal: st březen 07, 2012 16:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STROBL Michal
Založen: 25. 07. 2010 Příspěvky: 12 Bydliště: Jablonec nad Nisou
|
Předmět: |
|
|
taky jsem zvedav...uz dlouho ani jedno pismenko |
|
|
Zaslal: čt březen 08, 2012 8:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
|
Návrat nahoru |
|
|
SUDICKY Mira
Založen: 29. 03. 2008 Příspěvky: 172 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
to je hodně dobrý jak jsi tam dostal ty superzvuky ? Já u sebe slyším jenom motor a spolujezdce a gumy. Ty jo, hezký |
|
_________________ Míra Sudický |
Zaslal: so březen 10, 2012 21:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Jan Klimecký ... super. Díky. Výborná práce |
|
|
Zaslal: so březen 10, 2012 23:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Akorát na tom videu to ve vracáku na asfaltu hopsá jak koza. V takové míře jsem to ještě na rally neviděl a to jako fotograf stává vevnitř vrácáků celkem často... |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: ne březen 11, 2012 0:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
To houpání, o kterém píšeš, tam je pouze v jednom záběru a nestává se to často - příčinou je nejspíš hranatá trať, auto dostalo totiž velkou ránu na obě gumy při tom smyku - v reálu by se ti mohla guma vyzout, to ale RBR neumí a tam ty gumy zatím nefungují úplně nejlíp, takže se to takto rozhoupalo...
EDIT: ještě mě napadlo, jestli příčinou rozhoupání celého auta nemůže být příliš velký náklon auta ve smyku, kdy kola zalezla až do blatníků a třeba tím se to začalo hopat
Na druhou stranu, houpe se to i v reálu, ale ne tak moc, jde to hezky vidět v tomto videu: http://www.youtube.com/watch?v=DvuNB9-lO5E
Jinak když jsem si dělal nějaké jízdy kvůli tomu videu, tak jsem zkoušel odfouknout gumy (na 190, míň to nejde) a auto už nemělo takovou tendenci se převracet na bok, hlavně v Bergheimu v těch krizových místech, které jsme tu rozebírali |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 8:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|