Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě to spíš připadá,jakoby si Štefan nevyměnil fyziku pneu Wink .Já se k testu dostanu snad o víkendu.Z videa od Dennise to ale vypadalo moc pěkně.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt březen 15, 2012 21:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Je to fajn, jen si nejsem jistý, jestli se to ještě o trošinku víc na asfaltu nepřevrací. Ale to už by chtělo i testnout na volantu. Jinak fakt pěkné.

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: čt březen 15, 2012 21:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HRBACEK David





Založen: 03. 01. 2008
Příspěvky: 205
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ta Dennisova jízda vypadá moc pěkně! Wink Hodně pěkný jezdecký styl a fyzika vypadá taky OK! Dobrá práce kluci Smile

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt březen 15, 2012 21:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mně se nepozdává chování auta ve vyšších rychlostech v rychlých zatáčkách, jde to vidět i na Dennisově viděu na konci, že to tam má před cílem trochu problémy... Je to takové zvláštně nedotáčivé. Zkuste testovat Joux Plane. Já jsem ve skutečném Evu jel nejrychlej jen kolem 140, ale to auto drželo jako prase a řízení bylo pořád dost přesné.

A co se převracení týče, tak s tím už jsem problémy neměl vůbec. Ta zatáčka, kde se převrátil Štefan je příliš hranatá a tam budeme muset počítat s problémy.
Příspěvek Zaslal: čt březen 15, 2012 21:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No,pokud by se mělo auto převracet v té zatáčce,co Štefanovi,tak to není moc ok.Jsem přesvědčený,že reálný Lancer by se jen tak nepřevrátil.Ale ono v RBR celkově jdou auta občas nepochopitelně snadno na střechu,ale na Francii ve vracečkách jsem nikdy neměl problém.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt březen 15, 2012 21:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dobrý postřeh Honzo. Ono je totiž problém, že pokud jedeš hodně na hraně bočního gripu, tak by se ti měla v reálu pneumatika začít deformovat (já tomu říkám, že se žuje, ale nikdo neví, jak to říct spisovně Very Happy ), postupně ztrácet přilnavost a pak teprve ustřelit.

No a protože fyzika pneumatik je pěkně pitomě udělaná, tak doposud tam byl jeden parametr pořád konstantní. A výsledek byl, že jsi jel třeba 200 a zatáčel jsi a když jsi zatočil v takovém přetížení víc, zatočilo to. V reálu, pokud jedeš nějakou zatáčku na limitu, tak nemůžeš víc zatočit pokud jsi na limitu přetížení. No a tady to šlo. Takže jsme to zkoušeli trošku upravit. Dané parametry jsou závislé (zřejmě) na přetížení a prostě k tomu limitnímu přetížení ubíráme tuhost pneumatiky (boční). Výsledek je, dle mého pocitu z testování, že se ta pneu při těch vyšších bočních zatíženích "žuje", než opravdu ustřelí.

Zřejmě to není ideální řešení, ale prozatím jsme nepřišli na nic lepšího. Pokud se tam totiž dá konstatní tuhost, tak si pak zkuste projet Bergheim a to teprv uvidíte ty fofry. Tam je pak totiž pořád dostatečný grip a můžete jet jak po kolejích, jen zatočíte více a je to.

V celku to je teď vše o parametrech povrchů a pneumatik. Tam jsou ještě mezery.
Příspěvek Zaslal: čt březen 15, 2012 21:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Honzo, moc jsem to nezkoumal, ale přijde mi, že tam Štefan nenajel zrovna ideálně. S tím převracením ... těžiště by mělo být správně. Ale zřejmě je tu nějaký prvek, který to při výpočtu špatně posuzuje a auto se převrátí. Osobně s tím teda problém nemám, ale je fakt, že mám jakousi praxi s P106, které se převrací jako hrom s default fyzikou, takže jsem tomu už trošku přizpůsobil stopu a proto se ani s Lancrem nepřevracím ...
Příspěvek Zaslal: čt březen 15, 2012 22:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SPURNY Milan





Založen: 23. 03. 2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Poslusne hlasim ze jsem vyzkousel a je to super. Podle me si Spisak ted nevim ktery asi opravdu nevimenil fyziku gum, protoze ted jsem to zkousel a nepodarilo se mi to prevratit ani omylem a uz z pohledu ze mu auto nejde utrhnout soudim ze problem bude asi ve fyzice gum. Kluci je to super a je to zabavne fakt klobouk dolu
Příspěvek Zaslal: čt březen 15, 2012 23:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Už jsem měl také možnost si zkusit verzi 16. Musím říct, že je to celkem znatelný rozdíl, u těch pneumatik už opravdu existuje pocit, že se nějak deformují. A tendence k převracení rovněž zmizela, je to víceméně jak u původních fyzik. Zavisí hlavně na tom, jak se vyjádří povolanější lidi, ale mně to přijde možná až přehnané. Obávám se, že ta simulace pneu není v RBR zrovna ideální a při jízdě mám pocit, že se chovají při té deformaci poněkud nepřirozeně. Připadá mi, že se až moc snadno trhá zadek, stačí rychleji projet zatáčku a už letím bokem a od předních kol jde taková divná odezva, kdy to sebou tak nějak trhá, jako by ta deformace neprobíhala plynule, ale skokově. V extrémní podobě se to projevuje na mokru, například Bisanne. Možná by se to dalo přirovnat k jízdě na prádných kolech.
Ale třeba to tak být má a jen jsme zhýčkaní předchozí fyzikou, jen říkám, jak se mi to jeví. Smile


Naposledy upravil BRADA Martin dne pá březen 16, 2012 14:25, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: pá březen 16, 2012 13:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, to mokro je třeba poladit. Vím o tom, že to tam jednak klouže jako prase a jednak že se na tom nezkoušela ta poslední úprava. Ale ty povrchy a pneumatiky, s těmi se ještě bude pořád štelovat. Nejsme s tím ještě spokojeni.
Příspěvek Zaslal: pá březen 16, 2012 14:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OK, pokud se o tom ví a budou se konat ještě úpravy, nemám dalších námitek. Smile
Příspěvek Zaslal: pá březen 16, 2012 14:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To mokro (na asfaltu) mě dost vadilo i na současné fyzice na pluginu... Prostě tam je mokro brané jako naprostý extrém, kdy je silnice zaplavena a auto na ní jede jak na ledě, ovšem vizuální stránka tomu vůbec neodpovídá, vy totiž vidíte jen o něco tmavší textury... Tohle mě často mátlo
Příspěvek Zaslal: pá březen 16, 2012 21:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem taky trošičku potestoval.Testoval jsem na Bergheimu,Cote 2 a Plane.Bergheim tak nějak v klidu,tam člověk většinou moc rychle nejede.Největší problémy mě dělalo Cote 2 v těch rychlých protahovákách v lese.Auto přestává držet někde v rychlosti okolo 110km/h a celý předek se tak nějak zvláštně houpe.Dále mi přijde,že se téměř nedá udělat pořádný plynulý smyk v rychlejší pasáži,kdy se auto hodně rychle narovnává.V pomalých odbočkách na Bergheimu,se mě auto taky většinou hodně rychle narovná,nebo se prostě nezastavitelně přetočí.Nějak se mě to auto prostě špatně čte.Převracení je v pohodě.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so březen 17, 2012 19:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Honzo s tím nezadržitelným přetočením máš pravdu. Na vině je příliš nízké dynamické tření. To bylo dělané kvůli tomu, aby slušně fungovala ručka, ale vypadá to, že toto je příliš. Pokud máš zájem, najdi si v physics.lsp např. pro Cote či jiné Fr tratě sekci Tarmac_Fine_Dry a tam změň myKinetic z 0,65 na 0,81 a ejhle ... smyky budou v pohodě držitelné.

Pak je teda ještě ta věc s tím, že se to rychle narovná a s tím, že to jakoby nad 100 kmh nešlo řídit. Rychle se narovná, protože to má dobrou trakci. Ale už ta dřív Mira Krystýn reklamoval, že to málo drží a i v malých rychlostech to už jde do smyku, tak se to trošku přitahovalo. Tady bude asi zásadní problém v tom, že nejde nějak moc rozlišit, při jaké rychlosti se krizovka či smyk děje a fyzika prostě reaguje pořád stejně. Co se týče té neřiditelnosti, to byl takový určitý pokus, aby se prostě při vyšším zatížení pneumatiky jakoby žuly a v praxi je to právě ta ztráta řiditelnosti. Ale zřejmě to taky není ideální. Asi se v tom budeme ještě nějakou dobu babrat, než to bude v pořádku.
Příspěvek Zaslal: so březen 17, 2012 23:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoušel jsem změnit ty hodnoty, jak píšeš. Smyky jsou teď jednodušší, ale podivný pocit z jízdy přetrvává. Ani ty replaye už teď nevypadají tak realisticky, auto jakoby občas tak nějak plavalo, asi by to chtělo to "žutí" gum snížit, aby se to zase trochu vrátilo směrem k verzi 13, která byla podle mě zatím nejrealističtější.

Ještě dodám, že všechny mé pocity se vztahují pouze na asfalt, šotolinu ani nezkouším, tam v reálu nemám žádné zkušenosti s větší rychlostí.
Příspěvek Zaslal: ne březen 18, 2012 20:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 82, 83, 84  Další
Strana 32 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme