Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
To žutí gum asi trošku omezíme, anebo na to půjdem uplně jinak. Ono se to chová, jak jsme chtěli, ale asi až příliš. Záměr prostě byl ten, aby se objevil ten faktor, že při hraničním bočním přetížení gum začnou povolovat trakci. Problém je, že většinou se toto doposud dělo jen se zadními koly a ne předními. Ty prostě u předchozích verzí pořád perfektně držely, když jste jeli na hraně v zatáčce a zatočili jste víc, zatočilo to ... jak píšu výše. A toto je snaha eliminovat. Uvidíme ještě co s tím půjde udělat. |
|
|
Zaslal: ne březen 18, 2012 21:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
OSTROVSKY Milan
Založen: 08. 01. 2007 Příspěvky: 149 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Předmět: |
|
|
Tady to je na vlhku... takže bych řekl že se jedná o něco jiného. |
|
|
Zaslal: po březen 19, 2012 15:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, tak okej, principielně se nám jedná o ztrátu přilnavosti na jistém limitu bočního přetížení. |
|
|
Zaslal: po březen 19, 2012 15:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRISTENSKY Jiri
Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
Předmět: |
|
|
Pokud mám dobré info, tak v reálu ty gumy fungují každá jinak. Myslím, že Michelin verus Goodrich - jedna guma drží, drží a pak se utrhne a auto se dostane do nekontrolovaného smyku, zatímco druhá guma "povoluje" postupně. Jezdci většinou volí tu, která nemá tak náhlou změnu přilnavosti.
Co tím chci říct: ani v reálu to není pokaždé stejné, takže si myslím, že budete muset najít určitý kompromis a ne každému se tím zavděčíte - co jezdec, to jiný styl jízdy, jiné "potřeby". |
|
|
Zaslal: po březen 19, 2012 16:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, tak to je zcela jasné, že určité věci jsou zde jednoznačně o kompromisu. A ani není snaha zcela přesně vše napodobit. Jen prostě nebýt v principu uplně někde jinde. |
|
|
Zaslal: po březen 19, 2012 16:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DOCKAL Stepan
Založen: 02. 05. 2005 Příspěvky: 338 Bydliště: Vsetín
|
Předmět: |
|
|
Dejte prosim nekdo odkaz na v.13 Nechtě jsem si ji smazal. Díky |
|
_________________ ... RBR I´m lovin it ...
Geofre eWRC RBR Rally Team |
Zaslal: po březen 19, 2012 22:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
No a ještě se třeba uvážit i vliv rozdílného nastavení... Myslím tím na videích. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: po březen 19, 2012 22:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LABAK Tomas
Založen: 10. 01. 2008 Příspěvky: 113
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem taky vyzkoušel a až na ty gumy super chtěl jsem poděkovat klukům že jdou furt dopředu díky! |
|
_________________ http://www.maxpowerleague.cz/ |
Zaslal: út březen 20, 2012 10:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SUDICKY Mira
Založen: 29. 03. 2008 Příspěvky: 172 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
hezký, chlapi, to už má podle mě k reálu jenom malinký kousek, je krásně cítit, jak je auto na výjezdu ze zatáček pod plynem nedotáčivé a je to hezky čitelné, moc mě to baví, jen mám trošku horší časy než s 12b, ale 12b mi zase hůř seděla. Nebudu se vyjadřovat příliš, nemám teď na ježdění vůbec čas, ale ta poslední verze mne fakt baví...když s tím jedu sezonu offline, tak jsem se špičkou (na šampiona) ve vteřinách, ale to musím jet hranu už se těším na finální podobu. |
|
_________________ Míra Sudický |
Zaslal: út březen 20, 2012 19:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOTAL Martin
Založen: 15. 05. 2010 Příspěvky: 1 Bydliště: zlin
|
Předmět: |
|
|
Moc se mi libi jak je treba pri doskoku poznat to druhy zhoupnuti jak to v tom volantu jde citit ze jsou kola ve vzduchu.Fyzika a chovani auta se mi moc libi a rozhodne si nemyslim ze by to bylo lehci nez ze starou fyzikou,je to spis hodne jine moc pekna prace.Od prvni fyziky je to obrovsky skok do predu uz se tesim i na jine auta.jen tak dal a at se dilo dari. |
|
|
Zaslal: út březen 20, 2012 20:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
Mě tak napadlo, že když se teď testují víceméně jen ty fyziky pneumatik, jestli by nebylo možné dát k dispozici novou fyziku i na nějakou dvoukolku, třeba Clio R3 nebo něco podobného, co v reálu hodně jezdí a jsou na něj potřebná data. Podle mě by nějaké ty nedostatky ve fyzice pneumatik mohly více vyniknout právě u nějakého předohrabu... Ale je to jen návrh |
|
|
Zaslal: st březen 21, 2012 15:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, tak to je v plánu. Ale "dát" k dispozici , to by to musel prvně někdo udělat žejo ? Plán je takový, že se dodělají pneumatiky na základě testu s Lancerem do nějaké rozumné podoby a doladí až budou ostatní auta.
Takže postup je teď takový:
- doladit nahrubo pneu a povrchy
- udělat checkout Lancera, zda jsou všechny části fyziky jasné
- udělat referenční auta od skupin na opačném spektru rally vozů, namátkově WRC, popř. B x A5
- doladit pneu
- dodělat fyziky ostatních aut
- sestavit default setupy a nastavit limity
- vše ozkoušet
|
|
|
Zaslal: st březen 21, 2012 16:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Martin
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 51
|
Předmět: |
|
|
Takže k 1. 7. 2013 by se mohli začít na pluginu používat nové fyziky
Držím palce aby se to podařilo |
|
_________________ Ford Focus WRC 2006 |
Zaslal: st březen 21, 2012 20:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, nevím jestli k 1.7.2013, chtěl bych to dřív. Každopádně si dávám závazek, že pokud fyziky nepřehodíme do startu dalšího ročníku TR, tak jej nepojedu. |
|
|
Zaslal: st březen 21, 2012 20:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|