Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To žutí gum asi trošku omezíme, anebo na to půjdem uplně jinak. Ono se to chová, jak jsme chtěli, ale asi až příliš. Záměr prostě byl ten, aby se objevil ten faktor, že při hraničním bočním přetížení gum začnou povolovat trakci. Problém je, že většinou se toto doposud dělo jen se zadními koly a ne předními. Ty prostě u předchozích verzí pořád perfektně držely, když jste jeli na hraně v zatáčce a zatočili jste víc, zatočilo to ... jak píšu výše. A toto je snaha eliminovat. Uvidíme ještě co s tím půjde udělat.
Příspěvek Zaslal: ne březen 18, 2012 21:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tady je docela pěkné video crashe, kde se děje dle mého odhadu přesně to, co chceme tady dosáhnout. A je pouze otázkou, zda se to "žutí" gum, co tady máme nastavené, blíží takové situaci v reálu, nebo je to uplně špatně.

Viz.: http://www.ewrc.cz/ewrc/videoportal_show.php?idvideo=10424&title=evo-ix-crash-orf%FB-2012
Příspěvek Zaslal: po březen 19, 2012 15:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
OSTROVSKY Milan





Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 149
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tady to je na vlhku... takže bych řekl že se jedná o něco jiného.
Příspěvek Zaslal: po březen 19, 2012 15:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, tak okej, principielně se nám jedná o ztrátu přilnavosti na jistém limitu bočního přetížení.
Příspěvek Zaslal: po březen 19, 2012 15:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRISTENSKY Jiri





Založen: 28. 11. 2009
Příspěvky: 351

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud mám dobré info, tak v reálu ty gumy fungují každá jinak. Myslím, že Michelin verus Goodrich - jedna guma drží, drží a pak se utrhne a auto se dostane do nekontrolovaného smyku, zatímco druhá guma "povoluje" postupně. Jezdci většinou volí tu, která nemá tak náhlou změnu přilnavosti.
Co tím chci říct: ani v reálu to není pokaždé stejné, takže si myslím, že budete muset najít určitý kompromis a ne každému se tím zavděčíte - co jezdec, to jiný styl jízdy, jiné "potřeby".
Příspěvek Zaslal: po březen 19, 2012 16:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, tak to je zcela jasné, že určité věci jsou zde jednoznačně o kompromisu. A ani není snaha zcela přesně vše napodobit. Jen prostě nebýt v principu uplně někde jinde.
Příspěvek Zaslal: po březen 19, 2012 16:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
DOCKAL Stepan





Založen: 02. 05. 2005
Příspěvky: 338
Bydliště: Vsetín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dejte prosim nekdo odkaz na v.13 Nechtě jsem si ji smazal. Díky

_________________
... RBR I´m lovin it ... Image

Geofre eWRC RBR Rally Team
Příspěvek Zaslal: po březen 19, 2012 22:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No a ještě se třeba uvážit i vliv rozdílného nastavení... Myslím tím na videích.

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: po březen 19, 2012 22:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LABAK Tomas





Založen: 10. 01. 2008
Příspěvky: 113

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem taky vyzkoušel a až na ty gumy super chtěl jsem poděkovat klukům že jdou furt dopředu díky!

_________________
http://www.maxpowerleague.cz/
Příspěvek Zaslal: út březen 20, 2012 10:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

hezký, chlapi, to už má podle mě k reálu jenom malinký kousek, je krásně cítit, jak je auto na výjezdu ze zatáček pod plynem nedotáčivé a je to hezky čitelné, moc mě to baví, jen mám trošku horší časy než s 12b, ale 12b mi zase hůř seděla. Nebudu se vyjadřovat příliš, nemám teď na ježdění vůbec čas, ale ta poslední verze mne fakt baví...když s tím jedu sezonu offline, tak jsem se špičkou (na šampiona) ve vteřinách, ale to musím jet hranu Smile už se těším na finální podobu. Smile

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: út březen 20, 2012 19:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KOTAL Martin





Založen: 15. 05. 2010
Příspěvky: 1
Bydliště: zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Moc se mi libi jak je treba pri doskoku poznat to druhy zhoupnuti jak to v tom volantu jde citit ze jsou kola ve vzduchu.Fyzika a chovani auta se mi moc libi a rozhodne si nemyslim ze by to bylo lehci nez ze starou fyzikou,je to spis hodne jine moc pekna prace.Od prvni fyziky je to obrovsky skok do predu uz se tesim i na jine auta.jen tak dal a at se dilo dari.
Příspěvek Zaslal: út březen 20, 2012 20:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě tak napadlo, že když se teď testují víceméně jen ty fyziky pneumatik, jestli by nebylo možné dát k dispozici novou fyziku i na nějakou dvoukolku, třeba Clio R3 nebo něco podobného, co v reálu hodně jezdí a jsou na něj potřebná data. Podle mě by nějaké ty nedostatky ve fyzice pneumatik mohly více vyniknout právě u nějakého předohrabu... Ale je to jen návrh
Příspěvek Zaslal: st březen 21, 2012 15:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, tak to je v plánu. Ale "dát" k dispozici Shocked Very Happy Very Happy Very Happy , to by to musel prvně někdo udělat žejo ? Plán je takový, že se dodělají pneumatiky na základě testu s Lancerem do nějaké rozumné podoby a doladí až budou ostatní auta.

Takže postup je teď takový:
- doladit nahrubo pneu a povrchy
- udělat checkout Lancera, zda jsou všechny části fyziky jasné
- udělat referenční auta od skupin na opačném spektru rally vozů, namátkově WRC, popř. B x A5
- doladit pneu
- dodělat fyziky ostatních aut
- sestavit default setupy a nastavit limity
- vše ozkoušet

Confused
Příspěvek Zaslal: st březen 21, 2012 16:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VANEK Martin





Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 51

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Takže k 1. 7. 2013 by se mohli začít na pluginu používat nové fyziky Very Happy

Držím palce aby se to podařilo Wink

_________________
Ford Focus WRC 2006
Příspěvek Zaslal: st březen 21, 2012 20:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, nevím jestli k 1.7.2013, chtěl bych to dřív. Každopádně si dávám závazek, že pokud fyziky nepřehodíme do startu dalšího ročníku TR, tak jej nepojedu. Very Happy
Příspěvek Zaslal: st březen 21, 2012 20:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 82, 83, 84  Další
Strana 33 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme