Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
HARANT Lubos





Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 30

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

wow do dalšího podniku TR ? tak to aby ste to dělali non stop ? Very Happy
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2012 13:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETERA Jirka jun





Založen: 23. 04. 2008
Příspěvky: 251

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

JaPan napsal do dalšího ROČNÍKU......

_________________
Image
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2012 17:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Z nudy jsem si dal asfaltový závod TR bez nominace a bez nějakého intenzivnějšího tréninku, poslední dobou jsem jezdil pouze s novou fyzikou, takže jsem byl docela v šoku z té staré. Nechápu, jak jsme u toho mohli vydržet tak dlouho. Asi jsme si prostě časem zvykli a přestali jsme vnímat to, jak se auto podivně chová, jak je strašně převýkonované (on taky defaultní FOV imho dost zkresluje pocit z rychlosti) a taky třeba že prudké přidání plynu u čtyřkolky vyřeší téměř jakoukoliv chybu nebo krizovku (díky špatné fyzice pneu) Laughing Já osobně jsem tedy nikdy RBR nepovažoval za nějaký ultrarealistický simulátor, u mě byl vždycky na prvním místě rFactor, i když ten má taky hodne much, ovšem teď mi ty chyby v RBR tak nějak ještě víc vadí.

I když se Walterovi s Jardou nepodaří úplně přesně vyřešit chování pneu, tak to pořád stojí za výměnu fyziky i když nebude úplně dokonalá, protože pořád bude stokrát lepší než ta původní. Cool
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2012 8:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, myslím že ta nejhorší věc, co je u RBR blbě je setrvačnost. Celkem vůbec nechápu, proč autoři novějších aut oproti RBR defaultu ještě zmenšovali setrvačnosti zejména kolem svislé osy, které jsou i tak už dost malé. Já už jsem se naštval a na tento závod TR si připravoval default Lancera, který má ze všech povolených aut tuto setrvačnost největší. A ejhle ... jak pohodově se s tím jede. Když dáte ručku, tak to aspoň nějakou poznatelnou dobu trvá, než se to přetočí na rozdíl od instantního přetočení novějších aut atd.

Dále mně šíleně rozčílilo naprosto instantní přetočení na těch nerovnostech dole u zastávky na Liptákově 1 jak je doleva odbočka do kopce - pokračování Hrádku 1. Nějaká nerovnost mně tam prostě okamžitě roztočila a poslala do zastávky. To je prostě jen pitomý důsledek malé setrvačnosti kolem svislé osy. Zkuste si v reálu vjet třeba jednou stranou auta na led či sníh a rozumně zmáčknout brzdu .... co se stane, ta jedna strana se oproti druhé, která je třeba na suchém asfaltu, zklouzne, vy ale rychle reagujete a odbrzdíte a nestane se lautr vůbec nic. V RBR nemusíte vjet na led, stačí na trávu, jen ťuknete na brzdu a jste v neřiditelných hodinách. Instantně. A to opravdu není žádné závodění, ale loterie.
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2012 9:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to bych pak mohl konečně aj začít dojíždět. Laughing http://www.youtube.com/watch?v=_pHhWU3Nz-k aneb na závěr videa, kde to prostě při akceleraci na vlhku na nějakém jiném asfaltu nečekaně ustřelí a vy si stihnete říct jen kur... ňa.

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2012 14:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HARANT Lubos





Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 30

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jirko samozřejmě sem to taky tak myslel jen špatně napsal Wink
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2012 15:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KLIMECKY Jan: naprosto s tebou souhlasím.....mně stačí 10.min. a když se vrátím k původní fyzice, tak jsem zcela zhnusen!

Modlím se, aby od příštího TR byly nové fyziky nasazeny v jakékoliv podobě, protože to bude 1000x lepší, než co máme teď.

_________________
Image
Legenda
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2012 19:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FADLER Jan





Založen: 04. 04. 2010
Příspěvky: 62
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dobrý den pánové.

Poslední verze je super...
Mě teď jen tak napadlo... Když jsem se díval na video na YouTube, tak mi cvaklo, že v RBR vlastně nejde od gum kouř, když se kola zablokují, nebo se některé odlehčí a zablokuje se. Tak jsem si říkal, že když se v tom teď vrtáte, jestli by to nešlo nějak vymyslet.. Nerozumím tomu, ale předpokládám, že je to problém samotné RBR a vy s tím asi moc neuděláte, ale jeden nikdy neví.
Jen nápad x).
Příspěvek Zaslal: st březen 28, 2012 20:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To nesouvisí s fyzikou. Podle mně to otázka particles, tedy souborů PS_MontBlanc a British, které se na asfaltu používají. Tudíž je to spíše otázka "texturová". No a v PS aby se prase vyznalo, je to piplačka. Dlouze zjišťovat co který parametr dělá atd. Takže to dělat určitě nebudem. Šikl by se na to někdo, kdo na to má čas a může vyzkoušet co je k čemu.
Příspěvek Zaslal: st březen 28, 2012 20:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRISTENSKY Jiri





Založen: 28. 11. 2009
Příspěvky: 351

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Když jsme u těch gum, chtěl jsem se zeptat, zda RBR hra umí pracovat s teplotou gum? - jestli se zahřívají, přehřívají apod.
Ne že by to bylo nějak důležité, podstatné, ale pokaždé když jedu Bergheim, tak v druhém kole šlapu na brzdy později (na šotolině) a brzdím z větší rychlosti, než v 1. kole - po startu.
Celkem mě to zajímá, čím to je, protože mě opravdu napadá jen ta změna gripu gum. Na šoto pokaždé vletím stejnou rychlostí +- samozřejmě a brzdný bod mám posunutý dál tak o +- 8m, což mi přijde dost.
Příspěvek Zaslal: čt březen 29, 2012 9:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

JaPan, nepokusali ste sa o rucnu pre zadne nahony? Fakt to nie je mozne?
Příspěvek Zaslal: čt březen 29, 2012 16:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co já vím, tak nejde, neboť ruční brzda je fixována na jednu nápravu a jelikož jsou fyziky RWD aut dělány otočením FWD fyzik, zákonitě máš ručku na předních kolech.
Viděl jsem jen pokus, kdy se na povel ruční brzdy zařadí zpátečka, a docílíš podobného efektu. Ale ideální to také není.
Příspěvek Zaslal: čt březen 29, 2012 19:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud by byla spoluprace s Wallym, tak ja vim jak by rucka u zadohrabu a dalsi zlepseni sly udelat, bohuzel ale spoluprace neni a tak mame v tomhle asi vsichni smulu.

Jeste by to mozna slo jinak - pokud je tu na foru nekdo, kdo rozumi jak udelat utilitu jako Camhack, tak at se mi ozve.
Příspěvek Zaslal: čt březen 29, 2012 19:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

edit: netýká se zvýšení realismu
Příspěvek Zaslal: čt březen 29, 2012 22:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JILEK Marek





Založen: 09. 07. 2006
Příspěvky: 56

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

edit: netýká se zvýšení realismu
Příspěvek Zaslal: čt březen 29, 2012 23:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 82, 83, 84  Další
Strana 34 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme