Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
HARANT Lubos
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 30
|
Předmět: |
|
|
wow do dalšího podniku TR ? tak to aby ste to dělali non stop ? |
|
|
Zaslal: ne březen 25, 2012 13:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETERA Jirka jun
Založen: 23. 04. 2008 Příspěvky: 251
|
Předmět: |
|
|
JaPan napsal do dalšího ROČNÍKU...... |
|
_________________
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4 |
Zaslal: ne březen 25, 2012 17:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
Z nudy jsem si dal asfaltový závod TR bez nominace a bez nějakého intenzivnějšího tréninku, poslední dobou jsem jezdil pouze s novou fyzikou, takže jsem byl docela v šoku z té staré. Nechápu, jak jsme u toho mohli vydržet tak dlouho. Asi jsme si prostě časem zvykli a přestali jsme vnímat to, jak se auto podivně chová, jak je strašně převýkonované (on taky defaultní FOV imho dost zkresluje pocit z rychlosti) a taky třeba že prudké přidání plynu u čtyřkolky vyřeší téměř jakoukoliv chybu nebo krizovku (díky špatné fyzice pneu) Já osobně jsem tedy nikdy RBR nepovažoval za nějaký ultrarealistický simulátor, u mě byl vždycky na prvním místě rFactor, i když ten má taky hodne much, ovšem teď mi ty chyby v RBR tak nějak ještě víc vadí.
I když se Walterovi s Jardou nepodaří úplně přesně vyřešit chování pneu, tak to pořád stojí za výměnu fyziky i když nebude úplně dokonalá, protože pořád bude stokrát lepší než ta původní. |
|
|
Zaslal: po březen 26, 2012 8:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, myslím že ta nejhorší věc, co je u RBR blbě je setrvačnost. Celkem vůbec nechápu, proč autoři novějších aut oproti RBR defaultu ještě zmenšovali setrvačnosti zejména kolem svislé osy, které jsou i tak už dost malé. Já už jsem se naštval a na tento závod TR si připravoval default Lancera, který má ze všech povolených aut tuto setrvačnost největší. A ejhle ... jak pohodově se s tím jede. Když dáte ručku, tak to aspoň nějakou poznatelnou dobu trvá, než se to přetočí na rozdíl od instantního přetočení novějších aut atd.
Dále mně šíleně rozčílilo naprosto instantní přetočení na těch nerovnostech dole u zastávky na Liptákově 1 jak je doleva odbočka do kopce - pokračování Hrádku 1. Nějaká nerovnost mně tam prostě okamžitě roztočila a poslala do zastávky. To je prostě jen pitomý důsledek malé setrvačnosti kolem svislé osy. Zkuste si v reálu vjet třeba jednou stranou auta na led či sníh a rozumně zmáčknout brzdu .... co se stane, ta jedna strana se oproti druhé, která je třeba na suchém asfaltu, zklouzne, vy ale rychle reagujete a odbrzdíte a nestane se lautr vůbec nic. V RBR nemusíte vjet na led, stačí na trávu, jen ťuknete na brzdu a jste v neřiditelných hodinách. Instantně. A to opravdu není žádné závodění, ale loterie. |
|
|
Zaslal: po březen 26, 2012 9:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Tak to bych pak mohl konečně aj začít dojíždět. http://www.youtube.com/watch?v=_pHhWU3Nz-k aneb na závěr videa, kde to prostě při akceleraci na vlhku na nějakém jiném asfaltu nečekaně ustřelí a vy si stihnete říct jen kur... ňa. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: po březen 26, 2012 14:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HARANT Lubos
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 30
|
Předmět: |
|
|
Jirko samozřejmě sem to taky tak myslel jen špatně napsal |
|
|
Zaslal: po březen 26, 2012 15:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
KLIMECKY Jan: naprosto s tebou souhlasím.....mně stačí 10.min. a když se vrátím k původní fyzice, tak jsem zcela zhnusen!
Modlím se, aby od příštího TR byly nové fyziky nasazeny v jakékoliv podobě, protože to bude 1000x lepší, než co máme teď. |
|
_________________
Legenda |
Zaslal: po březen 26, 2012 19:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FADLER Jan
Založen: 04. 04. 2010 Příspěvky: 62 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Dobrý den pánové.
Poslední verze je super...
Mě teď jen tak napadlo... Když jsem se díval na video na YouTube, tak mi cvaklo, že v RBR vlastně nejde od gum kouř, když se kola zablokují, nebo se některé odlehčí a zablokuje se. Tak jsem si říkal, že když se v tom teď vrtáte, jestli by to nešlo nějak vymyslet.. Nerozumím tomu, ale předpokládám, že je to problém samotné RBR a vy s tím asi moc neuděláte, ale jeden nikdy neví.
Jen nápad x). |
|
|
Zaslal: st březen 28, 2012 20:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
To nesouvisí s fyzikou. Podle mně to otázka particles, tedy souborů PS_MontBlanc a British, které se na asfaltu používají. Tudíž je to spíše otázka "texturová". No a v PS aby se prase vyznalo, je to piplačka. Dlouze zjišťovat co který parametr dělá atd. Takže to dělat určitě nebudem. Šikl by se na to někdo, kdo na to má čas a může vyzkoušet co je k čemu. |
|
|
Zaslal: st březen 28, 2012 20:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRISTENSKY Jiri
Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
Předmět: |
|
|
Když jsme u těch gum, chtěl jsem se zeptat, zda RBR hra umí pracovat s teplotou gum? - jestli se zahřívají, přehřívají apod.
Ne že by to bylo nějak důležité, podstatné, ale pokaždé když jedu Bergheim, tak v druhém kole šlapu na brzdy později (na šotolině) a brzdím z větší rychlosti, než v 1. kole - po startu.
Celkem mě to zajímá, čím to je, protože mě opravdu napadá jen ta změna gripu gum. Na šoto pokaždé vletím stejnou rychlostí +- samozřejmě a brzdný bod mám posunutý dál tak o +- 8m, což mi přijde dost. |
|
|
Zaslal: čt březen 29, 2012 9:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
JaPan, nepokusali ste sa o rucnu pre zadne nahony? Fakt to nie je mozne? |
|
|
Zaslal: čt březen 29, 2012 16:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Co já vím, tak nejde, neboť ruční brzda je fixována na jednu nápravu a jelikož jsou fyziky RWD aut dělány otočením FWD fyzik, zákonitě máš ručku na předních kolech.
Viděl jsem jen pokus, kdy se na povel ruční brzdy zařadí zpátečka, a docílíš podobného efektu. Ale ideální to také není. |
|
|
Zaslal: čt březen 29, 2012 19:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Pokud by byla spoluprace s Wallym, tak ja vim jak by rucka u zadohrabu a dalsi zlepseni sly udelat, bohuzel ale spoluprace neni a tak mame v tomhle asi vsichni smulu.
Jeste by to mozna slo jinak - pokud je tu na foru nekdo, kdo rozumi jak udelat utilitu jako Camhack, tak at se mi ozve. |
|
|
Zaslal: čt březen 29, 2012 19:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
edit: netýká se zvýšení realismu |
|
|
Zaslal: čt březen 29, 2012 22:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JILEK Marek
Založen: 09. 07. 2006 Příspěvky: 56
|
Předmět: |
|
|
edit: netýká se zvýšení realismu |
|
|
Zaslal: čt březen 29, 2012 23:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|