Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

JaPan ji linkoval na predchozi strane:
http://www.avonet.cz/rozmaryn/rbr/fyziky/tyres+surface-rc2.zip
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 13:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

CERVENKA Filip napsal:
K těm převodovkám... Neporovnával jsem to, ale pokud chcete někdo dělat srovnávací test, tak vím, že krátkou převodovku v EVO jezdí třeba Pavel Dohnal a tu klasickou třeba Jelínek (tu si myslím, že má asi většina jezdců)

Takže zde onboard Dohnala:
http://www.youtube.com/watch?v=wTBVHMtaEOU

A zde Jelínka:
http://www.youtube.com/watch?v=nCspAx_ckPQ&feature=relmfu

Tak to kdyžtak můžete někdo porovnat. Co na ty fyziky říkali jezdci z rally? Zkoušel je už někdo?


u EVO je ta prevodovka este znesitelna a pri ostatnych je to strasne kratke.. ved tam otacky skoro ani neklesnu dole a potom mam z toho taky pocit ako keby smykala spojka
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 14:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No nevím, ně se ta převodovka zdála na první pokus taky krátká, ale už jsem si zvykl. Možná Fiesta WRC 12 ta nedosahuje takové maximálky.

S tou prokluzující spojkou mám podobný pocit. Zejména u Escortu to jde poznat.

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 15:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dojem z krátkých převodovek je dán hlavně tím, že v předchozích fyzikách byly příliš dlouhé.
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 16:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMA Daniel





Založen: 16. 02. 2011
Příspěvky: 50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Už aby s tím jezdily všichni, je to fakt super, i replaye vypadají daleko realističtěji, jak se to auto houpe...

_________________
//S4 B6 Avant 4.2 V8
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 16:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZPEVAK Jan





Založen: 30. 10. 2007
Příspěvky: 198
Bydliště: Hodonín, CZ

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

nazdar. konečně se mi povedlo tohle teprve nedávno objevené téma do konce a musím se jednoznačně přidat k zastáncům nových fyzik. skvělá práce chlapi. moc se mi to líbí Smile každopádně do ted jsem testoval pouze micáka a až dnes jsem objevil nové wrc fyziky. a mám pár otázek: do ted jsem jezdil na rejd volantu 720° H-řazení + manual spojka a v rbr měl nastaveno max. tuším 570°. nevím jak to mají nová wrc v reálu ale v rbr nastavených 270° mě docela překvapilo. jestli je to jen kvuli omezení samotného rbr nebo to je tak i v reálu ok. nerozumím tomu. každopádně si ted nejsem jistý tím mým nastavením jestli to má stále smysl mít volant nastavený na takový rejd..? a ještě co se týče diferenciálů už jsem tu vyčetl že to je velký problém díky samotnému rbr ale nová fyzika wrc mě nenechá projet ani jeden vracák na asfaltu plynulým smykem. když ten plyn šimrám tak spadnou otáčky a udusí se to a když dám plynu víc (ne plný) tak jsem hned v hodinách.. pujde tohle ještě doladit nějakým osobním nastavením diferáků nebo se prostě smířit s tím že průjezd vracákem nebo táhlým dlouhým smykem bude pro mě bohužel malá velká loterie? =) díky a sry že jsem se tak rozepsal.. muj první příspěvek do tohohle tématu =)

_________________
Zádí vpřed!!!
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 17:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co se týče toho rejdu to sem radši napíšu, aby nebyly zmatky. 270° v setupu představuje polovinu celkového úhlu řízení. Dle Walterova šetření to vypadá, že pokud se nastaví správně záležitosti kolem převodu řízení, pak RBR v setupu ukazuje právě polovinu.

Tj. když tam vidíte 270°, ve skutečnosti je to 540° (tj. rejd WRC), enka např. tam mají víc. Rozhodně s touto věcí (jako i s ostatními) nehýbejte, jinak nebudou vaše výsledky testování souměřitelné s ostatními. Než se dají auta do online testování, určité parametry zamčeme, ale prozatím jsme neřešili co a jak přesně zamčít.

Jinak k rejdu na volantu - pokud jezdíte s WRCem, tak je samozřejmě uplný nesmysl mít na volantu úhel 720. To odpovídá enku.

A co se týče těch smyků ... jet vracák smykem by jít mělo. Pokud nejde, je něco špatně. Prozatím jsem osobně tento problém nezaznamenal, ale budeme to nadále prověřovat.


Dále bych prosil testery, kteří jsou schopni po nějakém trénování zajet určité konstatní časy, aby zkusili porovnat Focus 06 s novými WRC a ještě to porovnat třeba s C2 a Lancerem, abysme věděli, jak si ty nové auta zhruba stojí v porovnání s těmito ostatními.
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 17:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KLIMA Daniel





Založen: 16. 02. 2011
Příspěvky: 50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jezdil sem arbroz, Z Focusem sem zajizděl furt tak 2:50 +- 2s tak 15 pokusů
no a pak z fiestou sem to zkoušel taky, a nemohl sem se předjet, furt tak 2:55 +- 2s
nevím jestli to je tim krouťákem toho dvoulitru???
ale jinak fakt zábava...
už se mi ani nechce jezdit starou fyziku, těším se na nějakej online test. Smile

_________________
//S4 B6 Avant 4.2 V8
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 18:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ok, tak to je v pořádku. Nová WRC jsou pomalejší, jen je otázkou o kolik by měly být.
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 18:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PLESNIK Martin





Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Branky 2

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No netuším, jak dobrý jsem testovač, ovšem s tou Fiestou WRC jsem napoprvé dal Cote bez větších problémů 2:47,45 Wink

Jako odpůrce těchto fyzik musím říci, že jsem právě přešel na vaši stranu, ale ty smyky mi oproti dřívějšku malinko chybí, i když je to celkově super.
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 18:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SPURNY Milan





Založen: 23. 03. 2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek Předmět: Krása Odpovědět s citátem

Ja jezdi arbroz neco kolem 2:53 ta fiesta je super ale zkousel jsem MINI a to mi tedy moc nesedi. Ale nejvic nadsenej jsem z toho jak se auta chovaji na sotoline treba sweetlamb a fiesta WRC s dlouhou skrini to je zabava na kterou se nezapomina fakt super. Sotolina je fakt super na ten asfalt si budem muset zvyknout snad se ty vracaky budou dat doladit setupem diferaku ale jinak celkove super ted jeste zkusim DS3
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 18:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ty vracáky ještě doladím. Ono to souvisí úzce s pneumatikami a tam je to hrozná alchymie. Zaměřím se na to a dám sem další verzi, jak to bude lepší.
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 18:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
NEMEC Dave





Založen: 26. 01. 2011
Příspěvky: 13

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já jezdím s Focusem Bergheim za cca 5:52, s Lancerem konstantně 6:06, ale když hodně zatlačím tak se dá i 6:03. Peklo mi jde konstatně jen s Lancerem, tam je to 5:54, s Focusem jsem dojel jen jednou a s dvěma hodinama za 5:52. Víc jsem zatím nejel.
Jinak je fyzika super, myslím si, že je to už zralé na online testy Exclamation
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 18:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HOFBAUER Jakub





Založen: 02. 12. 2005
Příspěvky: 413
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PANCOCHA Jaroslav napsal:
Ok, tak to je v pořádku. Nová WRC jsou pomalejší, jen je otázkou o kolik by měly být.
Čistě teoreticky si myslím, že vůbec ne o moc. Nová WRC mají menší krouťák, samotný výkon je podobný jak u starých WRC, výkonová špička je výš a celkově je užší, maximální výkon leží v menším rozsahu otáček, což je trochu znevýhodnňuje. Na druhou stranu jsou nová WRC o něco lehčí a hlavně menší, takže mají menší setrvačnosti. Už nevím, na kteroých soutěžích to přesně bylo, ale hned v první sezoně nasazení WRC 1.6.T tato auta dokázala na některých tratích překonat rekordy zajeté s WRC 2.0T. Suma sumárum, hlavně na technických tratích by nové i staré WRC měly jet víceméně stejně.

_________________
Image Image
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 18:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPURNY Milan





Založen: 23. 03. 2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Uz jsem na Arbroz 2:50 ale uz je to misty i pres hranu. Nechápu Martina Plesnika za 2:47 Nevim kolik to mám točit při řazení. Dal jsem krátkou skřín a učinek ruční brzdy 100% a hned je to v tech vracacích o 100% lepsi. Ale celkově mi to přijde mnohem náročnější na řízení než u starých fyzik a to je myslim to nejdulezitejsi ani mi neprijde ze by to auto jelo pomaleji mam s tim daleko vic prace
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 19:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 82, 83, 84  Další
Strana 42 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme