Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

HOFBAUER Jakub napsal:
Čistě teoreticky si myslím, že vůbec ne o moc. Nová WRC mají menší krouťák, samotný výkon je podobný jak u starých WRC, výkonová špička je výš a celkově je užší, maximální výkon leží v menším rozsahu otáček, což je trochu znevýhodnňuje. Na druhou stranu jsou nová WRC o něco lehčí a hlavně menší, takže mají menší setrvačnosti. Už nevím, na kteroých soutěžích to přesně bylo, ale hned v první sezoně nasazení WRC 1.6.T tato auta dokázala na některých tratích překonat rekordy zajeté s WRC 2.0T. Suma sumárum, hlavně na technických tratích by nové i staré WRC měly jet víceméně stejně.

Přesně jak píšeš. Na technických tratích jsou nová WRC rychlejší, pomalejší jsou jen v pasážách, které jsou hlavně o motoru. Taky mě to překvapilo, ale je to tak.
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 19:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PLESNIK Martin





Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Branky 2

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

SPURNY Milan napsal:
Uz jsem na Arbroz 2:50 ale uz je to misty i pres hranu. Nechápu Martina Plesnika za 2:47 Nevim kolik to mám točit při řazení. Dal jsem krátkou skřín a učinek ruční brzdy 100% a hned je to v tech vracacích o 100% lepsi. Ale celkově mi to přijde mnohem náročnější na řízení než u starých fyzik a to je myslim to nejdulezitejsi ani mi neprijde ze by to auto jelo pomaleji mam s tim daleko vic prace


Já nevím, ono to bylo jen tak light a na pohodu, navíc s pár chybami Wink
Škoda, že neumím dávat replaye na net...jestli někdo máte zájem a chcete to hodit na net, tak pošlu třeba mailem nebo tak Wink ale není to nic moc extra...
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 19:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak ta nová fyzika u Focusu 06 nemá chybu Cote jsem dal za 2:50, níž, pokud nehrábnu do setupu to nepůjde.
Nepůjde to se řekne, v malých rychlostech je to v poho, ale jak se Vám to rozjede, tak se začnete bát a podle mého názoru, kdo má kule, bude nejrychlejší. Jo, musí se řadit tak o 1000 otáček později a lehce se mi nezdá citlovost při mírném zatočení jinak nemám výhrady.

Nové WRC.....tak zde, radikálně, se fyzika musí předělat.
Řadí se až skoro při 8000ot., v pořádku, ale asi auto nejede na 1 rychl. stupeň 80Km/h, a když dám krátkou skříň, tak 6 stupeň nezařadím a to skoro ani na Chirdoheadu, o asfaltu nemluvě.
To se musí změnit, než jsem zařadil 2.st., tak jsem málem zestárl.
Dále, oproti nové fyzice na Focus 06 je řízení několikanásobně citlivější a ve vrackách má auto takovu skrytou setrvačnost, tzn. dám ručku a auto mi po zadu šikmo vypochoduje z cesty a to mám plný plyn, přitom protahováky v celku v poho................. a oproti Focusu 06 (new fyzika) to rozhodně jede pomaleji a o dost.

Přesto děkuji za test new fyzik.

_________________
Image
Legenda
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 21:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUCERA David





Založen: 25. 07. 2006
Příspěvky: 94
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Test Odpovědět s citátem

Tak jsem testoval a rád bych sdílel mé dojmy Surprised. Prvně tedy časy, aby se vědělo srovnání. Jako testovací trať jsem zvolil klasickou Cote D'Arbroz.
Focus 06 WRC: 02:43:14
DS3 WRC: 02:48:37
Lancer IX: 02:52:90
C2: 02:52:90

S předohrabem a Lancerem jsem to zajel hned, s Focusem na druhý průjezd a s DS3 asi až na šestý. Teď k hodnocení - s Focusem se jelo asi nejlíp, Lancer nebyl špatný. Bohužel musím konstatovat, že jestli jsem jel s WRC, S1600 nebo N4, nebyl cítit skoro žádný rozdíl kromě toho, že předhrabu šla váha hodně na předek při brždění. Teď věci, které si myslím, že by mohly být zlepšeny - všechna auta měla otevřené diferáky jak sériový Favorit a zadní část u všech aut byla jak na vznášedle - strašně vyztužený zadek. Největší jádro pudla bych viděl u toho, že plyn a brzda reagují na strašně malé sešlápnutí. Jestli jsem zabrzdil řekněme na 20% pedálu brzdilo to úplně stejně, jako bych sešlápl brzdu na maximum - díky tomu jsem nemohl pracovat s plynem a brzdou tak přirozeně jako u současných fyzik.
Co se týče obtížnosti, tak to napíšu upřímně tak, jaký jsem měl pocit - mně osobně se to řídí daleko jednodušeji než současných fyzikách (možná právě díky těm citlivostem plyn/brzda).
Kritika si myslím je konstruktivní. RBR a Live for Speed považuju za ty nejrealističtější simulátory na trhu a kdyby se aspoň trochu Richard přiblížil k LFS, bylo by to super.
Ještě sem přidávám odkaz na replaye jednotlivých průjezdů. http://leteckaposta.cz/368594346
DS3 (00), Focus (01), C2 (02), Lancer (pozice 03).
Tak jsem napsal takovou delší testovací zprávu Smile, snad to pomůže ve vývoji Wink
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 21:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SPURNY Milan





Založen: 23. 03. 2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PTACEK Martin napsal:
Tak ta nová fyzika u Focusu 06 nemá chybu Cote jsem dal za 2:50, níž, pokud nehrábnu do setupu to nepůjde.
Nepůjde to se řekne, v malých rychlostech je to v poho, ale jak se Vám to rozjede, tak se začnete bát a podle mého názoru, kdo má kule, bude nejrychlejší. Jo, musí se řadit tak o 1000 otáček později a lehce se mi nezdá citlovost při mírném zatočení jinak nemám výhrady.

Nové WRC.....tak zde, radikálně, se fyzika musí předělat.
Řadí se až skoro při 8000ot., v pořádku, ale asi auto nejede na 1 rychl. stupeň 80Km/h, a když dám krátkou skříň, tak 6 stupeň nezařadím a to skoro ani na Chirdoheadu, o asfaltu nemluvě.
To se musí změnit, než jsem zařadil 2.st., tak jsem málem zestárl.
Dále, oproti nové fyzice na Focus 06 je řízení několikanásobně citlivější a ve vrackách má auto takovu skrytou setrvačnost, tzn. dám ručku a auto mi po zadu šikmo vypochoduje z cesty a to mám plný plyn, přitom protahováky v celku v poho................. a oproti Focusu 06 (new fyzika) to rozhodně jede pomaleji a o dost.

Přesto děkuji za test new fyzik.


A nespletl jsi to ja tam tu sestku mam prave uz pri 110km/h me prijde ze by se ta skrin mela jeste natahnout
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 21:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

SPURNY Milan: tak to máš špatně.

Díval jsem se na replay na Davídka Kučerů, kdy zajel s DS3 těch 2:48 a jede nám to úplně stejně. Dokonce na prvním mezičasu jsem na tom stejně, ale na druhém už mám obklad 3s...a cíl jsem s DS3 ještě neviděl Rolling Eyes

_________________
Image
Legenda
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 21:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

JaPan udelal nejake zmeny tech pneu a ja pri delani setupu o zmene nevedel. Je mozne, ze problemy ve vracacich jsou proto - proverim to.
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 22:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo....u new WRC je střední diferák 5000....jako default??????
Podle mě by adheze pneu měla být větší.....připadám si jak na Snow France + určitě přidat koně......z vracky na 1 klesají otáčky......na youtube ze skutečnosti to nedělá.

_________________
Image
Legenda
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 22:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nova WRC nemaji stredni dif, tohle to simuluje.

Adheze je realna.

Kvuli nedostatku udaju o novych WRC jsem musel rychlostni stupne varit z vody a asi jsem to zvoral - to se opravi.
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 22:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
SCHWARZ Martin





Založen: 09. 09. 2005
Příspěvky: 135
Bydliště: Větřní

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,
tady je porovnání přilnavosti jednotlivých povrchů a pneumatik.
Pro srovnání i s novou fyzikou surface a tyres a s původním SF.

http://www.ulozto.cz/xC6hH3w/rbr-nove-fyziky-xls

Ať se daří
Very Happy

EDIT: srovnání s RC3


Naposledy upravil SCHWARZ Martin dne čt květen 24, 2012 15:49, celkově upraveno 1 krát

_________________
http://mato22rbr.svet-stranek.cz
Nové stránky Asfalt cupu:
https://rbr-asfalt-cup.webnode.cz/
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 23:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 23:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tady máte úpravu pneumatik. Ta zásadně mění chování auta při ručce, smyku a výjezdu z vracáku. Předchozí hodnoty jsem měnil kvůli předokolkám a jejich příliš ochotnému smýknutí ve vracáku když ještě nebyly nové WRCa a nebylo to kde ověřit se silným autem.

Otestováno na Cote, Shepherdu a Tanneru:

Cote:
- Focus 2:52
- Fiesta 2:56 (s chybami)
- Lancer 3:01 (bezchybně, navíc to auto mám najeté)

Shepherd:
- Focus 2:46
- Fiesta 2:48
- Lancer 2:52

Tanner:
- Focus a Fiesta 3:11
- Lancer 3:15

Fyzika pneumatik RC3 - http://www.avonet.cz/rozmaryn/rbr/fyziky/tyres-rc3.zip

Jo a prosím mokro ještě moc netestovat, tam je příliš malé tření a příliš to klouže.

Dále tu mám update Citroena C2 S1600, P306 Max, Escort mk2 a Lancera, kde jsem trošku omezil "prokluz" spojky. Ve skutečnosti se jedná o setrvačnosti motorů a převodovek. Ty jsme měli krapet velké.

http://www.avonet.cz/rozmaryn/rbr/fyziky/c2s1600-v5.zip
http://www.avonet.cz/rozmaryn/rbr/fyziky/p306-v3.zip
http://www.avonet.cz/rozmaryn/rbr/fyziky/evo9-v21.zip
http://www.avonet.cz/rozmaryn/rbr/fyziky/mk2-v3.zip

Aktuální verze aut jsou:
C2 S1600 verze 5
Evo IX verze 21
Focus 06 verze 2
Escort mk2 verze 3
Peugeot 306 verze 3
Mini, DS3 a Fiesta ve verzích 1
Příspěvek Zaslal: st květen 23, 2012 23:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jezdil sem s Focusem celé odpoledne jak šoto tak asfalt ( chirdon a plane) s verzí pneu RC2. Na šotolině to funguje celkem pěkně, asfalt mi nesedí ani trošku. Tady možná ani nejde tak o chování auta, ale ta odezva od řízení a lineárnost feedbacku... Nemám takovou odezvu, jak sem měl ze starých fyzik. Projíždím táhlou zatáčku, mám trochu vytočený volant, auto se začne trhat do smyku, ale odezva od volantu, že se něco děje je prakticky nulová. Téměř vůbec necítím, kdy se auto začne trhat, kdy se gumy chytnou... Feedback jezdím na 100% jak v rbr tak v profileru ( G25)...

Jinak s tím, co píše David Kučera naprostý souhlas, řídí se to jednodušeji, ale to už sem psal pár měsíců zpátky Wink

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: čt květen 24, 2012 2:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jsem dal Japanovi dost volnou ruku v upravach pneu, ale mam pocit, ze to mozna neposouva tim spravnym smerem. Zitra si s nim o tom promluvim.

... Update

Celou noc jsem do toho hledel... a vypada to, ze maximalni bocni trakce slicku nastava okolo 5 stupnu, coz znamena, ze pro prudke zataceni proste kroutit volantem je zapotrebi. I ti co jedou 270° na volantu by meli zatocit o 27° pro maximalni zataceci silu. Ti co jedou realnejsi uhel volantu pak musi zatacet asi 2x vic.

...

Nastup zataceci sily v realu neni linearni, ale v tuhle chvili si nejsem jisty, jestli RBR nelinearni nastup umoznuje.
Příspěvek Zaslal: čt květen 24, 2012 3:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, jak jsem psal včera, RC2, zejména na asfaltu byla posunuta jinam kvůli ručce u Cédvojky, kde šla příliš lehce. K testu nových WRC, u kterých se tento problém ale pozná jsem se dostal až včera večer, na klávesnici se to nepozná samozřejmě. Oprava pneu, které jsem zde vydal pod názvem RC3 je myslím v tomto směru jiná a lepší (a snad se posouvá správným směrem Smile )
Příspěvek Zaslal: čt květen 24, 2012 8:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 82, 83, 84  Další
Strana 43 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme