Právě je so listopad 09, 2024 4:41
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
HOFBAUER Jakub napsal: |
Čistě teoreticky si myslím, že vůbec ne o moc. Nová WRC mají menší krouťák, samotný výkon je podobný jak u starých WRC, výkonová špička je výš a celkově je užší, maximální výkon leží v menším rozsahu otáček, což je trochu znevýhodnňuje. Na druhou stranu jsou nová WRC o něco lehčí a hlavně menší, takže mají menší setrvačnosti. Už nevím, na kteroých soutěžích to přesně bylo, ale hned v první sezoně nasazení WRC 1.6.T tato auta dokázala na některých tratích překonat rekordy zajeté s WRC 2.0T. Suma sumárum, hlavně na technických tratích by nové i staré WRC měly jet víceméně stejně. |
Přesně jak píšeš. Na technických tratích jsou nová WRC rychlejší, pomalejší jsou jen v pasážách, které jsou hlavně o motoru. Taky mě to překvapilo, ale je to tak. |
|
|
Zaslal: st květen 23, 2012 19:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PLESNIK Martin
Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Branky 2
|
Předmět: |
|
|
SPURNY Milan napsal: |
Uz jsem na Arbroz 2:50 ale uz je to misty i pres hranu. Nechápu Martina Plesnika za 2:47 Nevim kolik to mám točit při řazení. Dal jsem krátkou skřín a učinek ruční brzdy 100% a hned je to v tech vracacích o 100% lepsi. Ale celkově mi to přijde mnohem náročnější na řízení než u starých fyzik a to je myslim to nejdulezitejsi ani mi neprijde ze by to auto jelo pomaleji mam s tim daleko vic prace |
Já nevím, ono to bylo jen tak light a na pohodu, navíc s pár chybami
Škoda, že neumím dávat replaye na net...jestli někdo máte zájem a chcete to hodit na net, tak pošlu třeba mailem nebo tak ale není to nic moc extra... |
|
|
Zaslal: st květen 23, 2012 19:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
Tak ta nová fyzika u Focusu 06 nemá chybu Cote jsem dal za 2:50, níž, pokud nehrábnu do setupu to nepůjde.
Nepůjde to se řekne, v malých rychlostech je to v poho, ale jak se Vám to rozjede, tak se začnete bát a podle mého názoru, kdo má kule, bude nejrychlejší. Jo, musí se řadit tak o 1000 otáček později a lehce se mi nezdá citlovost při mírném zatočení jinak nemám výhrady.
Nové WRC.....tak zde, radikálně, se fyzika musí předělat.
Řadí se až skoro při 8000ot., v pořádku, ale asi auto nejede na 1 rychl. stupeň 80Km/h, a když dám krátkou skříň, tak 6 stupeň nezařadím a to skoro ani na Chirdoheadu, o asfaltu nemluvě.
To se musí změnit, než jsem zařadil 2.st., tak jsem málem zestárl.
Dále, oproti nové fyzice na Focus 06 je řízení několikanásobně citlivější a ve vrackách má auto takovu skrytou setrvačnost, tzn. dám ručku a auto mi po zadu šikmo vypochoduje z cesty a to mám plný plyn, přitom protahováky v celku v poho................. a oproti Focusu 06 (new fyzika) to rozhodně jede pomaleji a o dost.
Přesto děkuji za test new fyzik. |
|
_________________
Legenda |
Zaslal: st květen 23, 2012 21:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUCERA David
Založen: 25. 07. 2006 Příspěvky: 94 Bydliště: Zlín
|
Předmět: Test |
|
|
Tak jsem testoval a rád bych sdílel mé dojmy . Prvně tedy časy, aby se vědělo srovnání. Jako testovací trať jsem zvolil klasickou Cote D'Arbroz.
Focus 06 WRC: 02:43:14
DS3 WRC: 02:48:37
Lancer IX: 02:52:90
C2: 02:52:90
S předohrabem a Lancerem jsem to zajel hned, s Focusem na druhý průjezd a s DS3 asi až na šestý. Teď k hodnocení - s Focusem se jelo asi nejlíp, Lancer nebyl špatný. Bohužel musím konstatovat, že jestli jsem jel s WRC, S1600 nebo N4, nebyl cítit skoro žádný rozdíl kromě toho, že předhrabu šla váha hodně na předek při brždění. Teď věci, které si myslím, že by mohly být zlepšeny - všechna auta měla otevřené diferáky jak sériový Favorit a zadní část u všech aut byla jak na vznášedle - strašně vyztužený zadek. Největší jádro pudla bych viděl u toho, že plyn a brzda reagují na strašně malé sešlápnutí. Jestli jsem zabrzdil řekněme na 20% pedálu brzdilo to úplně stejně, jako bych sešlápl brzdu na maximum - díky tomu jsem nemohl pracovat s plynem a brzdou tak přirozeně jako u současných fyzik.
Co se týče obtížnosti, tak to napíšu upřímně tak, jaký jsem měl pocit - mně osobně se to řídí daleko jednodušeji než současných fyzikách (možná právě díky těm citlivostem plyn/brzda).
Kritika si myslím je konstruktivní. RBR a Live for Speed považuju za ty nejrealističtější simulátory na trhu a kdyby se aspoň trochu Richard přiblížil k LFS, bylo by to super.
Ještě sem přidávám odkaz na replaye jednotlivých průjezdů. http://leteckaposta.cz/368594346
DS3 (00), Focus (01), C2 (02), Lancer (pozice 03).
Tak jsem napsal takovou delší testovací zprávu , snad to pomůže ve vývoji |
|
|
Zaslal: st květen 23, 2012 21:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SPURNY Milan
Založen: 23. 03. 2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Varnsdorf
|
Předmět: |
|
|
PTACEK Martin napsal: |
Tak ta nová fyzika u Focusu 06 nemá chybu Cote jsem dal za 2:50, níž, pokud nehrábnu do setupu to nepůjde.
Nepůjde to se řekne, v malých rychlostech je to v poho, ale jak se Vám to rozjede, tak se začnete bát a podle mého názoru, kdo má kule, bude nejrychlejší. Jo, musí se řadit tak o 1000 otáček později a lehce se mi nezdá citlovost při mírném zatočení jinak nemám výhrady.
Nové WRC.....tak zde, radikálně, se fyzika musí předělat.
Řadí se až skoro při 8000ot., v pořádku, ale asi auto nejede na 1 rychl. stupeň 80Km/h, a když dám krátkou skříň, tak 6 stupeň nezařadím a to skoro ani na Chirdoheadu, o asfaltu nemluvě.
To se musí změnit, než jsem zařadil 2.st., tak jsem málem zestárl.
Dále, oproti nové fyzice na Focus 06 je řízení několikanásobně citlivější a ve vrackách má auto takovu skrytou setrvačnost, tzn. dám ručku a auto mi po zadu šikmo vypochoduje z cesty a to mám plný plyn, přitom protahováky v celku v poho................. a oproti Focusu 06 (new fyzika) to rozhodně jede pomaleji a o dost.
Přesto děkuji za test new fyzik. |
A nespletl jsi to ja tam tu sestku mam prave uz pri 110km/h me prijde ze by se ta skrin mela jeste natahnout |
|
|
Zaslal: st květen 23, 2012 21:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
SPURNY Milan: tak to máš špatně.
Díval jsem se na replay na Davídka Kučerů, kdy zajel s DS3 těch 2:48 a jede nám to úplně stejně. Dokonce na prvním mezičasu jsem na tom stejně, ale na druhém už mám obklad 3s...a cíl jsem s DS3 ještě neviděl |
|
_________________
Legenda |
Zaslal: st květen 23, 2012 21:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
JaPan udelal nejake zmeny tech pneu a ja pri delani setupu o zmene nevedel. Je mozne, ze problemy ve vracacich jsou proto - proverim to. |
|
|
Zaslal: st květen 23, 2012 22:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
Jo....u new WRC je střední diferák 5000....jako default??????
Podle mě by adheze pneu měla být větší.....připadám si jak na Snow France + určitě přidat koně......z vracky na 1 klesají otáčky......na youtube ze skutečnosti to nedělá. |
|
_________________
Legenda |
Zaslal: st květen 23, 2012 22:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Nova WRC nemaji stredni dif, tohle to simuluje.
Adheze je realna.
Kvuli nedostatku udaju o novych WRC jsem musel rychlostni stupne varit z vody a asi jsem to zvoral - to se opravi. |
|
|
Zaslal: st květen 23, 2012 22:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SCHWARZ Martin
Založen: 09. 09. 2005 Příspěvky: 135 Bydliště: Větřní
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
|
|
|
Zaslal: st květen 23, 2012 23:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
Jezdil sem s Focusem celé odpoledne jak šoto tak asfalt ( chirdon a plane) s verzí pneu RC2. Na šotolině to funguje celkem pěkně, asfalt mi nesedí ani trošku. Tady možná ani nejde tak o chování auta, ale ta odezva od řízení a lineárnost feedbacku... Nemám takovou odezvu, jak sem měl ze starých fyzik. Projíždím táhlou zatáčku, mám trochu vytočený volant, auto se začne trhat do smyku, ale odezva od volantu, že se něco děje je prakticky nulová. Téměř vůbec necítím, kdy se auto začne trhat, kdy se gumy chytnou... Feedback jezdím na 100% jak v rbr tak v profileru ( G25)...
Jinak s tím, co píše David Kučera naprostý souhlas, řídí se to jednodušeji, ale to už sem psal pár měsíců zpátky |
|
_________________ re:member |
Zaslal: čt květen 24, 2012 2:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Jsem dal Japanovi dost volnou ruku v upravach pneu, ale mam pocit, ze to mozna neposouva tim spravnym smerem. Zitra si s nim o tom promluvim.
... Update
Celou noc jsem do toho hledel... a vypada to, ze maximalni bocni trakce slicku nastava okolo 5 stupnu, coz znamena, ze pro prudke zataceni proste kroutit volantem je zapotrebi. I ti co jedou 270° na volantu by meli zatocit o 27° pro maximalni zataceci silu. Ti co jedou realnejsi uhel volantu pak musi zatacet asi 2x vic.
...
Nastup zataceci sily v realu neni linearni, ale v tuhle chvili si nejsem jisty, jestli RBR nelinearni nastup umoznuje. |
|
|
Zaslal: čt květen 24, 2012 3:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, jak jsem psal včera, RC2, zejména na asfaltu byla posunuta jinam kvůli ručce u Cédvojky, kde šla příliš lehce. K testu nových WRC, u kterých se tento problém ale pozná jsem se dostal až včera večer, na klávesnici se to nepozná samozřejmě. Oprava pneu, které jsem zde vydal pod názvem RC3 je myslím v tomto směru jiná a lepší (a snad se posouvá správným směrem ) |
|
|
Zaslal: čt květen 24, 2012 8:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|