Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
KNOTEK Michal





Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 81
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mohl byste tady někdo uploadnout setup na jakékoliv auto, které je teď ve vývoji? Pořád píšete ať si poladím diferáky, ale já to neumím. Jsem rád že umím brzdy, stabilizátory a trochu tlumiče.
Díky
Příspěvek Zaslal: čt květen 24, 2012 20:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Lidi, nic neladte - soucasny default setup je +/- realny, a pokud s nim auto spatne funguje, znamena to ze fyzika je blbe!

Po celkem dukladnem testovani jsem udelal tuhle fyziku. Je to Citroen DS3 s opravenou prevodovkou, trochu zlepsenym kroutakem a vyrazne zmenene pneu. Testujte suchy asfalt. Zvlaste ty vracaky by ted mely jit vyrazne lepe.

http://files.nebulastation.net/ds3_test.zip
Příspěvek Zaslal: čt květen 24, 2012 20:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, ta nová WRC se musí doladit asi nejvíc, o těch je málo informací. Štve mě hlavně jedna věc kromě asi velmi mírně slabšího motoru (jezdím s Fiestou s pneumatikami RC2), a sice že hrozně špatně drží stopu. Nejvíce to pociťuji ve vracácích a hlavně na šotolině, kam přijedu, hodím třeba i ručku, jdu po plynu, prostě jako u všech ostatních aut, ale Fiesta stále tak nějak pokračuje v původním směru jako kdyby tam byla nějaká ledová plotna. Nájezdové rychlosti do pomalých zatáček jsou pak velmi nízké, aby mě to nevyneslo. Ale je to znát i ve vyšších rychlostech, hrozně plave a je to naprostý opak auta, co se zakusuje do asfaltu. To bych čekal třeba u toho N4, kde se nic takového nekoná a ne u WRC a do budoucna ani u S2000, tahle auta dle mého musí jet jak přilepená a držet se čisté stopy.

Když už jsme u WRC a tohle se týká i těch starých (Focus), překvapila mě přetáčivost. Že to jde při plném plynu ve vracáku do smyku chápu, ale už mi úplně není jasné, že na asfaltu na nejvyšší stupeň to jde při zatáčení do hodin. Možná je to reálné, nevím, každopádně Lancer to nedělá, že po mírném zatočení do pravé 2 musím dávat kontra.
Příspěvek Zaslal: čt květen 24, 2012 21:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

I ta nova fyzika pneu od Japana podle me neni idealni. Proto jsem se rozhodl do toho sahnout. Stahnete si komplet fyziku s Citroen DS3 co jsem dal pred par prispevky - ta by mela problemy s rucni brzdou resit - pripadne se aspon posouvat spravnym smerem.

Pokud ma nekdo porad pocit, ze je neco spatne, piste a ja to prozkoumam. Hodne veci je odhadnutych a chyba tam muze byt.


Naposledy upravil Walter dne pá květen 25, 2012 9:24, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 2:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
FRISTENSKY Jiri





Založen: 28. 11. 2009
Příspěvky: 351

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

tady to je, ať to nemusíte dlouho hledat
http://rbr.onlineracing.cz/forum/viewtopic.php?p=85720#85720
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 8:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ono se hlavně těžko odhaduje, jak se to má chovat na ten setup co tam je, když většina tady ani neví, jak se to má chovat na jiný setup. Laughing

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 9:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUCERA David





Založen: 25. 07. 2006
Příspěvky: 94
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Hoši nedělajte ze sebe křupany Odpovědět s citátem

Tak zase mi nevykládejte, že to hrajete jak Call of Duty Smile . Přece to auto cítit musíte, ne? Já jezdil v začátcích dlouhou dobu na default setup na originálních autech a v Live for Speed mám taky něco naježděno. Pro ty, kdo vlastní aspoň DEMO verzi, zkuste default setup (ten má v základu otevřený diferenciál) - tak nějak podobně mi připadalo chování u testovacích fyzik. Ty nejnovější musím ještě zkusit.

Pamatuju si, že jsem jako sedmiletý capart jezdil Colina 1.0 na joysticku a hýbal jsem s ním jako s volantem, aniž bych si to uvědomil. Neřídím se tím, co vidím, ale taky to auto cítím, i když je to pořád virtuální realita.
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 10:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRISTENSKY Jiri





Založen: 28. 11. 2009
Příspěvky: 351

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak myslím, že ten default setup je přenesení originálních dat, ke kterým se kluci dostali. Takže na default setup je třeba najít "nejreálnější" fyziku a o to se tady snažíme - proto má smysl testovat jen na default a nehrabat do toho.

Problém je, že spíš málo lidí ví, jak se chová závodní auto - není tu až tak tolik hráčů, co mají zkušenosti z reálného jezdění, mají to v ruce a dokážou popsat rozdíly a tyto pocity přenést do fyzik, kde jsou taky jen omezené možnosti.
Další problém může nastat, že jakmile se uvolní hotové fyziky, tak co udělají naši ladiči setupů - mám obavy, že hra umožňuje takové možnosti ladění, že hrozí vyladění aut do nereálných možností a budeme jezdit stejně s autem, které by se v reálu na cestě neobjevilo.
Ale to je práce pro Waltera a JaPana, aby pak dokázali uzamknout hodnoty setupu, aby k tomu nedošlo. Bude to ještě makačka na to přijít, protože tady máme opravdu dobré mechaniky, kteří dokážou i nemožné a z auta udělají motokáru (jak už tu bylo napsáno).
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 10:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OSTROVSKY Milan





Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 149
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Předem říkám že jsou to jen pocity...
DS3
Lépe to v těch vracečkách pod plynem zatáčí i bez plynu oproti starší fyzice

Na vyšláplou spojku auto téměř nezatačí, že ani v krokové rychlosti neokopíruje poloměr zatáčky vracáků na Cote.... Co sem koukal z venčí, tak když otočim volant o 90stupnů, tak se kola vytočí jen decentně a pak až se vytáčí víc...

Pořád mi přijde že ve vracáku, se musí úplně pustit plyn, defakto počkat až se auto srovná a až pak přidávat plyn (motor znova roztáčet z nízkých otáček), jak je auto ve smyku a jen se trošku přidá plyn jde to do smyku, citelnější je to ještě ve sjezdu na Verte.
Když se to málo hodí ručkou a je potřeba zatáčku dotočit tak s málo plynu se to nedotáčí.... jak už sem psal, ta hranice přétáčivosti a nedotáčivosti je hrozně malá... ale je to třeba tím že vracáky neumím, a nevím jakým způsobem se projíždí..

Pak se občas stane že ve středně rychlé až rychlé zatáčce se to pod plynem také přetočí.. ale to se mi stalo jen párkrát... třeba levá do cíle na Cote
Ve vysokých rychlostech zadek hodně ujíždí, plave... ale to si myslím že je nastavením....

Za to třeba na pekle R, ta pasáž po startu až k šotolině, tam se to řídí nádherně, lépe než na starých fyzikách.

Převodovka.. možná bych ted zkrátil 5tku... Na Cote sem 6tku snad ani nedal, ani na Verte... 5tka je tak na hranici vytočení... že by člověk řekl že už 6tka nepojede... a ta je pak téměř stejná jak 5tka, otáčky spadnou jen málo...

Všechno sem ted jel default... je to těžké popisovat, když nevím jak se to má chovat v reálu, jak se to bude chovat se setupem? někdy se vracák povede, někdy se to přetočí, někdy zas nedotáčí...
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 10:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SPURNY Milan





Založen: 23. 03. 2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě zase ted prijde ze to klouze az moc vracaky jsou ted v pohode ale kloze to jak na snow france. Chtělo by to podle mě něco mezi tímto a tím předešlým. Zkoušel jsem poslední erzi DS3 od waltra
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 12:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPURNY Milan





Založen: 23. 03. 2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

SPURNY Milan napsal:
Mě zase ted prijde ze to klouze az moc vracaky jsou ted v pohode ale kloze to jak na snow france. Chtělo by to podle mě něco mezi tímto a tím předešlým. Zkoušel jsem poslední erzi DS3 od waltra


sorry beru zpet mel jsem ds3 na pozici subaru 2003 a to asi poziva gumy pirelli takze to klouzani bude zpusobeno tim omlouvam se za zmatky co tu zpusobuju
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 13:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Aby v tom byl pořádek, dávám sem ještě samotné pneumatiky z poslední uveřejněné verze Citroena DS3.

http://www.avonet.cz/rozmaryn/rbr/fyziky/tyres-v4.zip

Samotná úprava pneumatik je provedena prozatím pouze u slicků !! Sám sem to teď projel, je to celkem zásadní změna oproti všem verzím pneumatik, které jsme tu za celou dobu vývoje měli, ale myslím že je to krok správným směrem, jen to bude chtít ještě doladit.

P.S.: Od označování Tyres RC xx jsem upustil, protože současná verze je zásadně jiná a RC je tam nepatřičné.
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 20:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SPURNY Milan





Založen: 23. 03. 2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Me uz ra ds3 vyhovuje jsem spokojenej bude nejaky online test?
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 21:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PANCOCHA Jaroslav napsal:
http://super-special.ru/category/richard-burns-rally/

http://www.rallysportlive.com/2010/12/rbr-citroen-ds3-wrc/

Zvuky:
http://www.mediafire.com/?sdkcvw655tzha2q
http://www.mediafire.com/?y1s4y6wpdsypwo9
http://www.mediafire.com/?6llaaadtdy5fki9


Ktorá verzia DS3-WRC sa testuje ?

Tá čo tu dávate je z 28.10.2010

novšia je z 12.2.2011 (...SGC je rozdielny )

http://uloz.to/xUrcyob/ds3-wrc-2011-rar
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 21:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm, no proto jsem chtěl informace o modelech mimo plugin, protože se v tom nevyznám. Já teda jezdím tu verzi z 28.10 prozatím. Asi by chtělo nějak zjistit ideálně přímo od Garysona, která verze je aktuální atd.
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2012 22:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 82, 83, 84  Další
Strana 46 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme