Právě je so listopad 09, 2024 4:41
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
KNOTEK Michal
Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 81 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Mohl byste tady někdo uploadnout setup na jakékoliv auto, které je teď ve vývoji? Pořád píšete ať si poladím diferáky, ale já to neumím. Jsem rád že umím brzdy, stabilizátory a trochu tlumiče.
Díky |
|
|
Zaslal: čt květen 24, 2012 20:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Lidi, nic neladte - soucasny default setup je +/- realny, a pokud s nim auto spatne funguje, znamena to ze fyzika je blbe!
Po celkem dukladnem testovani jsem udelal tuhle fyziku. Je to Citroen DS3 s opravenou prevodovkou, trochu zlepsenym kroutakem a vyrazne zmenene pneu. Testujte suchy asfalt. Zvlaste ty vracaky by ted mely jit vyrazne lepe.
http://files.nebulastation.net/ds3_test.zip |
|
|
Zaslal: čt květen 24, 2012 20:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Jo, ta nová WRC se musí doladit asi nejvíc, o těch je málo informací. Štve mě hlavně jedna věc kromě asi velmi mírně slabšího motoru (jezdím s Fiestou s pneumatikami RC2), a sice že hrozně špatně drží stopu. Nejvíce to pociťuji ve vracácích a hlavně na šotolině, kam přijedu, hodím třeba i ručku, jdu po plynu, prostě jako u všech ostatních aut, ale Fiesta stále tak nějak pokračuje v původním směru jako kdyby tam byla nějaká ledová plotna. Nájezdové rychlosti do pomalých zatáček jsou pak velmi nízké, aby mě to nevyneslo. Ale je to znát i ve vyšších rychlostech, hrozně plave a je to naprostý opak auta, co se zakusuje do asfaltu. To bych čekal třeba u toho N4, kde se nic takového nekoná a ne u WRC a do budoucna ani u S2000, tahle auta dle mého musí jet jak přilepená a držet se čisté stopy.
Když už jsme u WRC a tohle se týká i těch starých (Focus), překvapila mě přetáčivost. Že to jde při plném plynu ve vracáku do smyku chápu, ale už mi úplně není jasné, že na asfaltu na nejvyšší stupeň to jde při zatáčení do hodin. Možná je to reálné, nevím, každopádně Lancer to nedělá, že po mírném zatočení do pravé 2 musím dávat kontra. |
|
|
Zaslal: čt květen 24, 2012 21:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
I ta nova fyzika pneu od Japana podle me neni idealni. Proto jsem se rozhodl do toho sahnout. Stahnete si komplet fyziku s Citroen DS3 co jsem dal pred par prispevky - ta by mela problemy s rucni brzdou resit - pripadne se aspon posouvat spravnym smerem.
Pokud ma nekdo porad pocit, ze je neco spatne, piste a ja to prozkoumam. Hodne veci je odhadnutych a chyba tam muze byt. |
Naposledy upravil Walter dne pá květen 25, 2012 9:24, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: pá květen 25, 2012 2:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRISTENSKY Jiri
Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Ono se hlavně těžko odhaduje, jak se to má chovat na ten setup co tam je, když většina tady ani neví, jak se to má chovat na jiný setup. |
|
_________________ -> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem) |
Zaslal: pá květen 25, 2012 9:48 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUCERA David
Založen: 25. 07. 2006 Příspěvky: 94 Bydliště: Zlín
|
Předmět: Hoši nedělajte ze sebe křupany |
|
|
Tak zase mi nevykládejte, že to hrajete jak Call of Duty . Přece to auto cítit musíte, ne? Já jezdil v začátcích dlouhou dobu na default setup na originálních autech a v Live for Speed mám taky něco naježděno. Pro ty, kdo vlastní aspoň DEMO verzi, zkuste default setup (ten má v základu otevřený diferenciál) - tak nějak podobně mi připadalo chování u testovacích fyzik. Ty nejnovější musím ještě zkusit.
Pamatuju si, že jsem jako sedmiletý capart jezdil Colina 1.0 na joysticku a hýbal jsem s ním jako s volantem, aniž bych si to uvědomil. Neřídím se tím, co vidím, ale taky to auto cítím, i když je to pořád virtuální realita. |
|
|
Zaslal: pá květen 25, 2012 10:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRISTENSKY Jiri
Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
Předmět: |
|
|
Tak myslím, že ten default setup je přenesení originálních dat, ke kterým se kluci dostali. Takže na default setup je třeba najít "nejreálnější" fyziku a o to se tady snažíme - proto má smysl testovat jen na default a nehrabat do toho.
Problém je, že spíš málo lidí ví, jak se chová závodní auto - není tu až tak tolik hráčů, co mají zkušenosti z reálného jezdění, mají to v ruce a dokážou popsat rozdíly a tyto pocity přenést do fyzik, kde jsou taky jen omezené možnosti.
Další problém může nastat, že jakmile se uvolní hotové fyziky, tak co udělají naši ladiči setupů - mám obavy, že hra umožňuje takové možnosti ladění, že hrozí vyladění aut do nereálných možností a budeme jezdit stejně s autem, které by se v reálu na cestě neobjevilo.
Ale to je práce pro Waltera a JaPana, aby pak dokázali uzamknout hodnoty setupu, aby k tomu nedošlo. Bude to ještě makačka na to přijít, protože tady máme opravdu dobré mechaniky, kteří dokážou i nemožné a z auta udělají motokáru (jak už tu bylo napsáno). |
|
|
Zaslal: pá květen 25, 2012 10:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OSTROVSKY Milan
Založen: 08. 01. 2007 Příspěvky: 149 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Předmět: |
|
|
Předem říkám že jsou to jen pocity...
DS3
Lépe to v těch vracečkách pod plynem zatáčí i bez plynu oproti starší fyzice
Na vyšláplou spojku auto téměř nezatačí, že ani v krokové rychlosti neokopíruje poloměr zatáčky vracáků na Cote.... Co sem koukal z venčí, tak když otočim volant o 90stupnů, tak se kola vytočí jen decentně a pak až se vytáčí víc...
Pořád mi přijde že ve vracáku, se musí úplně pustit plyn, defakto počkat až se auto srovná a až pak přidávat plyn (motor znova roztáčet z nízkých otáček), jak je auto ve smyku a jen se trošku přidá plyn jde to do smyku, citelnější je to ještě ve sjezdu na Verte.
Když se to málo hodí ručkou a je potřeba zatáčku dotočit tak s málo plynu se to nedotáčí.... jak už sem psal, ta hranice přétáčivosti a nedotáčivosti je hrozně malá... ale je to třeba tím že vracáky neumím, a nevím jakým způsobem se projíždí..
Pak se občas stane že ve středně rychlé až rychlé zatáčce se to pod plynem také přetočí.. ale to se mi stalo jen párkrát... třeba levá do cíle na Cote
Ve vysokých rychlostech zadek hodně ujíždí, plave... ale to si myslím že je nastavením....
Za to třeba na pekle R, ta pasáž po startu až k šotolině, tam se to řídí nádherně, lépe než na starých fyzikách.
Převodovka.. možná bych ted zkrátil 5tku... Na Cote sem 6tku snad ani nedal, ani na Verte... 5tka je tak na hranici vytočení... že by člověk řekl že už 6tka nepojede... a ta je pak téměř stejná jak 5tka, otáčky spadnou jen málo...
Všechno sem ted jel default... je to těžké popisovat, když nevím jak se to má chovat v reálu, jak se to bude chovat se setupem? někdy se vracák povede, někdy se to přetočí, někdy zas nedotáčí... |
|
|
Zaslal: pá květen 25, 2012 10:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SPURNY Milan
Založen: 23. 03. 2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Varnsdorf
|
Předmět: |
|
|
Mě zase ted prijde ze to klouze az moc vracaky jsou ted v pohode ale kloze to jak na snow france. Chtělo by to podle mě něco mezi tímto a tím předešlým. Zkoušel jsem poslední erzi DS3 od waltra |
|
|
Zaslal: pá květen 25, 2012 12:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SPURNY Milan
Založen: 23. 03. 2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Varnsdorf
|
Předmět: |
|
|
SPURNY Milan napsal: |
Mě zase ted prijde ze to klouze az moc vracaky jsou ted v pohode ale kloze to jak na snow france. Chtělo by to podle mě něco mezi tímto a tím předešlým. Zkoušel jsem poslední erzi DS3 od waltra |
sorry beru zpet mel jsem ds3 na pozici subaru 2003 a to asi poziva gumy pirelli takze to klouzani bude zpusobeno tim omlouvam se za zmatky co tu zpusobuju |
|
|
Zaslal: pá květen 25, 2012 13:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Aby v tom byl pořádek, dávám sem ještě samotné pneumatiky z poslední uveřejněné verze Citroena DS3.
http://www.avonet.cz/rozmaryn/rbr/fyziky/tyres-v4.zip
Samotná úprava pneumatik je provedena prozatím pouze u slicků !! Sám sem to teď projel, je to celkem zásadní změna oproti všem verzím pneumatik, které jsme tu za celou dobu vývoje měli, ale myslím že je to krok správným směrem, jen to bude chtít ještě doladit.
P.S.: Od označování Tyres RC xx jsem upustil, protože současná verze je zásadně jiná a RC je tam nepatřičné. |
|
|
Zaslal: pá květen 25, 2012 20:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SPURNY Milan
Založen: 23. 03. 2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Varnsdorf
|
Předmět: |
|
|
Me uz ra ds3 vyhovuje jsem spokojenej bude nejaky online test? |
|
|
Zaslal: pá květen 25, 2012 21:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Hmm, no proto jsem chtěl informace o modelech mimo plugin, protože se v tom nevyznám. Já teda jezdím tu verzi z 28.10 prozatím. Asi by chtělo nějak zjistit ideálně přímo od Garysona, která verze je aktuální atd. |
|
|
Zaslal: pá květen 25, 2012 22:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|