Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Toš to už si myslím, že to zas takový rozdíl není. Je rozdíl, když jedeš jenom jako a jedeš s tím, že si můžeš rozbít držku a nadělat milionovou škodu. V RBR budeme mít všichni stejný motor a to je hlavní. Je úctyhodné, že se hodně blížíte. Pokud bysme zacházeli do takových detailů, tak by bylo pak nutné znát opotřebení a směs pneu, teploty a vlhkosti vzduchu, drobná poškození apod. To už může dělat i propracovanost vozovky.

Můžeš jen pro představu napsat, jak dlouho jsi daný úsek jel a jaký je ten rozdíl v čase?

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: út červen 19, 2012 22:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Myra43





Založen: 15. 06. 2008
Příspěvky: 67
Bydliště: Bílovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To: KUCERA Stanislav
http://nd05.jxs.cz/592/903/9a725a1ef2_86449162_o2.jpg

To: SCHWARZ Martin
To je v normě, holt se Váša Pechů bude muset smířit s tím, že na Semetíně dostane obklad Smile

To: FRISTENSKY Jiri
Dobrý postřeh s tím utrhnutím, ale myslím si, že doladění už by mělo být opravdu jen maličké.
Např. na Cote II se mi podařilo v jedné zatáčce převrátit Evo IX ve dvou jízdách po sobě, právě když jsem to zkoušel "utrhnout".
Je to tedy nejen v přilnavosti, svou roli hraje také styl jízdy.
Příspěvek Zaslal: st červen 20, 2012 7:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky Myro za názorný návod ohledně souborů fyziky Exclamation Very Happy
Příspěvek Zaslal: st červen 20, 2012 7:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRISTENSKY Jiri





Založen: 28. 11. 2009
Příspěvky: 351

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Myra43, to ti i věřím, že si to Evo někde otočil. Já jsem s ním projel pár tratí od asfaltu až po šotolinu a vůbec mi tam nesedí to odpružení - funguje, nebo spíš nefunguje - je to hrozně "houpací" a nezbaští to ani sebemenší hrbol na trati - jen ho okopíruje a auto "vykopne". Na takovém Harwoodu jsem byl víc ve vzduchu než na trati.
Původně jsem to chtěl taky napsat, ale pak jsem si to rozmyslel, aby nezapadla hlavně moje připomínka k adhezi gum, ta se mi zdá důležitější, aby to kluci dotáhli do konce a když tak ještě poupravili. Teda jestli to potvrdí i ostatní "testeři, jezdci".
Příspěvek Zaslal: st červen 20, 2012 12:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HASA Rostislav





Založen: 17. 01. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

za mně říkám novým fyzikám ano.jezdím teď dva dny poslední update a moc se mi to líbí.nejsem bůhví jaký střelec,každopádně auta jsou pro mně daleko čitelnější,ovladatelnější a když se dostanu do průšvihu,tak díky tomu,že auto jde opravdu cítit,reaguju správně a většinou to uřídím.co se klouzání na asfaltu týká,nemám výhrady.myslím si,že docílit toho,aby se auto utrhlo místo toho aby se sklouzlo,půjde doladěním setupu dle libosti každého jezdce.na šoto zatím jenom evo9 a s odskakováním nemám problém.ale možná jezdím pomalu,nevím.díky za vaši práci a ať se dál daří.
Příspěvek Zaslal: st červen 20, 2012 16:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SMOTEK Zdenek





Založen: 15. 04. 2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Nevšová, okres Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě to chce trochu poladit (podle mě), blížím se do vracáku, brzdím, zatáhnu za ručku a už letím...letím, převracím se, převracím se podruhé..... a sem víte kde!!! Né, přeháním, ale občas se mi to povede. Je to super, jezdí se mi líp jak se starým Lancerem. Wink
Příspěvek Zaslal: st červen 20, 2012 18:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pánové, kdo se převrátíte s touto fyzikou, dejte sem video nebo replay. Při správné jízdě by se to stát nemělo. Co se týče odskakování Lanceru - tam bude asi problém s odpružením x dorazy x tlumiče. Domnívám se, že je každopádně lepší mít tyto pružné dorazy, než to co bylo předtím, kdy byly dorazy pevné (nereálné).

Jak už jsem říkal dříve - bylo by dobré získat vícero pracovních diagramů závodních tlumičů, aby bylo možné vyznačit možné meze pro tlumiče v RBR. Pracovní diagram v reálu je zhruba hyperbolická křivka, v RBR máme dvě úrovně pro bump a pouze jedinou pro rebound a to je sakramentsky málo. Je tu jistá naděje, že se na to posléze podaří udělat hack, pak by to bylo v pohodě, do té doby to budeme muset tipovat. Na druhou stranu bych nerad měl tlumiče a další parametry otevřené pro editaci tak jako to bylo dosud. Prostě teď už je to jen o hledání rozumných mantinelů pro nastavení.

Každopádně platí jedna věc, o které se tu dříve vedla diskuze - pomocné pružiny jsou nyní použity pouze pro simulaci pružného dorazu, použití zejména u zadních pružin, tak jak to bylo běžné v dosavadní nastavovací praxi nebude nadále možné, mj. to odporuje reálnému použití těchto pružin.

Co se týče té trakce na asfaltu - utrhnutí x pozvolné utrhnutí je záležitost setupu a toto šlo nastavit v RBR i doposud. Jisté úpravy na pneumatikách určitě ještě budou. Teď je nutné zprovoznit online testování a projít různé kombinace povrchů, počasí a pneumatik. To se totiž už dá takto offline dost těžko testovat. Každopádně momentálně trakce odhadem odpovídá reálu a další zvyšování trakce by mělo například za následek, že byste Lancera pod plynem v zatáčce snadno převrátili klidně dvakrát, což je nesmysl.
Příspěvek Zaslal: st červen 20, 2012 19:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BRABENEC Tomáš





Založen: 24. 12. 2008
Příspěvky: 4
Bydliště: Kojetín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Popravdě z předchozích verzí jsem měl ten správnej pocit že auto řídím. Teď uz si ale hlavně DS3ka dělá zas co chce a i s Lancerem lícu ze smyku do smyku. Nevím jestli to byl správný krok. Mne se víc líbila tam poslední předchozí verze.
Příspěvek Zaslal: čt červen 21, 2012 12:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SMOTEK Zdenek





Založen: 15. 04. 2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Nevšová, okres Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tady je video z jízdy s Lancerem na Versme, kde se mi to zdá trochu moc líné: http://www.youtube.com/watch?v=RPC1FqEOw50&feature=plcp Sice jsem to tam nikde nepřevrátil, ale to jedno. Ano já vím, strašná jízda, ale na světě nejsou jenom perfektní řidiči. Zajeté na defalut settings. Trochu to zpomalilo to manuální řazení a taky chyby. Jednou jsem tam dokonce místo trojky švihnul pětku! Wink Tak co si o tom myslíte?
Příspěvek Zaslal: čt červen 21, 2012 15:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SMOTEK Zdenek





Založen: 15. 04. 2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Nevšová, okres Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A na to nejdůležitější jsem zapomněl: Takhle to jede správně nebo je problém u mě, že se tomu nechce?
Příspěvek Zaslal: čt červen 21, 2012 17:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Je to takto správně. Jede to tak jak má.
Příspěvek Zaslal: čt červen 21, 2012 20:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SMOTEK Zdenek





Založen: 15. 04. 2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Nevšová, okres Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Fajn, dobře. Asi jsem ještě hodně zvyklý na starou fyziku.
Příspěvek Zaslal: čt červen 21, 2012 20:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Resime jeste nejake upravy podvozku, aby se ten nizsi vykon trochu vyrovnal. Az to bude hotove, melo by to resit i ten problem s klouzanim co tu predtim byl zminovan.
Příspěvek Zaslal: čt červen 21, 2012 21:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.youtube.com/watch?v=HldiiDmvTxI Jen tak pro zajímavost, co by musel umět nasimulovat programátor, kdyby chtěl dokonalou fyziky pneu, jen při jízdě rovně. Laughing

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: čt červen 21, 2012 23:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DOCKAL Stepan





Založen: 02. 05. 2005
Příspěvky: 338
Bydliště: Vsetín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

@Cervenka Filip

Některé hry to umějí, některé hry tu umí dokonce docela dobře.

Videa by DoN:

http://www.youtube.com/watch?v=HdldZlNDm80

http://www.youtube.com/watch?v=qgQF84hyRRk

_________________
... RBR I´m lovin it ... Image

Geofre eWRC RBR Rally Team
Příspěvek Zaslal: pá červen 22, 2012 17:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 82, 83, 84  Další
Strana 52 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme