Právě je so listopad 09, 2024 5:23
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
SABADOS Anton
Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 163
|
Předmět: |
|
|
MATOUSEK Vlastimil napsal: |
Tak po tejdnu opět koukám co se tady děje, no Jardo P, tvoje poslední věta s předchozího příspěvku, to bude asi fakt ten zásadní problém, vidím to naprosto stejně Myslím tu z pátečního večera...
To Anton:
Milý Tondo, já to na sebe prásknu veřejně ale ti co mě znají to stejně ví že já si volant prostě nikdy kupovat nebudu... Zkusil jsem to jednou ale jak ten gamepad má člověk v prackách už snad 15 let, tak si na volant nezvykne. Jo, RBR jezdím na gamepadu od jakživa a s novejma fyzikama se i s gamepadem cejtím mnohem líp a nemusíte tvrdit že se srovnání gamepadu a reálného chování srovnávat nedá. I když to jedu gamepadem tak z toho chvování mám mnohem lepší pocity než z těch sr..ek na kterejch se bohužel jezdí dodnes... |
S volantkármi komunikovať asi márne, ale sem tam sa ozve niekto kto nehraje na volante a ani na lávesnici..... Vlasto Hovoríš že Ti ide lepšie na novom fyzike, ale s akým autom a na ktorom trati? |
|
|
Zaslal: so červenec 07, 2012 16:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Anton, tak to už ale opravdu nemůžu řešit, že si tam něco bohviečo nastavíš ve filtrech a stěžuješ si, že ti to teďka s novou fyzikou nejde. Asi si to budeš prostě muset vyštelovat znova. |
|
|
Zaslal: so červenec 07, 2012 19:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SABADOS Anton
Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 163
|
Předmět: |
|
|
PANCOCHA Jaroslav napsal: |
Anton, tak to už ale opravdu nemůžu řešit, že si tam něco bohviečo nastavíš ve filtrech a stěžuješ si, že ti to teďka s novou fyzikou nejde. Asi si to budeš prostě muset vyštelovat znova. |
Nič zvláštne vo filtroch nenastavujem lebo to už mám nastavené..... na volante jednoducho sa môžeš nastaviť ten správny uhol, čo na gamepade a na klávesnici nie.... ale ztoho problem nerobím lebo keď tak, tak s tím môžem trochu pohrať..... Ináč som dneska skúsil DS3-ku s novými fyzikami a pneumatikami a to ide celkom pekne ( oveľa lepšie ako C2 ) ale na Cote kde som skúsil mi uletel zadok v zatáčkach a vo vyššej rýchlosti i v zákrutách 1, 2 ..... ale čo sa mi páčí to je to že keď som odletel hocikde do priekopy, bez problémov sa dalo vyhrabať čo s terajšími fyzikami sa nedá...... |
|
|
Zaslal: so červenec 07, 2012 22:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Pokud ti něco "uletí", je to zpravidla tím, že jedeš moc rychle. Fyzika pneu je počítaná a měřená tak, aby vyšší boční přetížení než je reálné (a teď nevím, zda je tam 1,01 g či 1,2 g, ale myslím, že to druhé), nevydržela a uletělo ti to.
A nenastavuješ, protože to už máš nastavené ? Co tím myslíš ? Že jsi tam něco nastavil, co se ti zdálo good se starou fyzikou ? Nebo tam máš výrobní nastavení a s filtry jsi nehýbal ? |
|
|
Zaslal: so červenec 07, 2012 23:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SABADOS Anton
Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 163
|
Předmět: |
|
|
teraz vo filtre som nenastavoval nič, mám to nastavené na staré fyziky a zatial skúšal som s tím.... že uletí zadok to možno správnym setupom by bol vyriešitelný, ale momentálne skúšam iba na štandarde..... neviem sa porovnať setup zo starým lebo úplne inakšie hodnoty sú tam, ako centrálni diff 5000 ? predná pružina nastavené na 205 a zadné na 250? pomocná pružina v predu okolo 60 a vzadu 100? neviem či sú tie hodnoty poďla reality alebo nie, ale si myslím že ak to vymením aby vzadu boli kratšie pružiny a pomocné pružiny, tak zadok by neuletel, ale zatial nechcem hrabať v sete to ešte má čas..... ale s tím sa dá jazdiť to je už niečo |
|
|
Zaslal: ne červenec 08, 2012 1:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, tak vidíš ... prostě máš filtry nějak poupravované. Tak si tam dej default hodnoty a pak hodnoť. Co se týče centrálního difu ... asi jsi moc aut ještě nevyzkoušel, jinak bys věděl, že tato hodnota se používala už u stávajících fyzik pro simulaci vynechaného středního diferenciálu.
Co se týče délky a tuhosti pružin, ano, ty jsou dle reality, ovšem pomocné pružiny jsou nyní pouze pro simulaci pružného dorazu, proto takové hodnoty. |
|
|
Zaslal: ne červenec 08, 2012 11:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SABADOS Anton
Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 163
|
Předmět: |
|
|
filtrácia je veľmi dobre nastavené, s tím nemusím nič robiť zatiaľ..... v noci som skúšal DS3-ku na šotoline a ešte viac uletel zadok ako na asfalte, ale žiadný problém nastavil som to presne tak ako som spomínal, zadné pružiny a pomocné pružiny som nastavil nižšie ako predné + tuhosť pomocného pružiny vpredu, a vzadu som vyrovnal aby neboli vyššie hodnoty vzadu ako vpredu.... a hneď som zlepšil čas o 10s na Sweet Lamb.....to sú moje skúsenosti a funguje to aj na novom fyzike.... s fyzikou problem neni, ale problem je v tom ako aj doteraz bol, že auto na štandarde neni dobre nastavené..... a ani nebude nikdy lebo každý jazdec jazdí inak v inom štýle, a tím pádom každý má iný setup ( aspoň tí ktorí sami nastavujú ako ja ) V tom minúte ak nové fyziky dostanú na plugin, každý začne hrabať v setoch, a takisto niekomu podarí lepšie nastaviť a niekomu menej ako teraz...... |
|
|
Zaslal: ne červenec 08, 2012 17:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Obecně k tomu ještě řeknu jednu věc - jak už se tady pravilo, RBR se snaží být co nejvíce realistickým simulátorem. Bylo už ústupkem od tvůrců RBR, že se to zhruba dá jezdit i klávesnicí, popř. s gamepadem. Pokud se ovšem snažíme nadále přiblížit realitě, je uplně zcestné, snažit se chování auta přizpůsobit tak, aby se dalo ovládat klávesnicí či gamepadem. My se samozřejmě vynasnažíme, aby tam nebyly nějaké chyby, které se ovládáním volantem zastřou a na klávesnici či gamepadu se objeví v plné míře. Ale to je asi tak vše.
Každopádně, jak zde pár lidí uvedlo, auta s novou fyzikou se dají klávesnicí či gamepadem ovládat srovnatelně či líp než se starou fyzikou. Pokud to komukoli z vás tedy nejde, hledejte chybu u vás a nechtějte po nás, abysme toto řešili. |
|
|
Zaslal: ne červenec 08, 2012 19:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
WRC Oleee
Založen: 28. 12. 2005 Příspěvky: 3
|
Předmět: |
|
|
Can you say when the new Physics are ready for the Plugin?
Greetings Julien |
|
|
Zaslal: ne červenec 08, 2012 21:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
New physics are already ready for the plugin. We only wait for online testing. |
|
|
Zaslal: po červenec 09, 2012 7:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KNOTEK Michal
Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 81 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Dnes jsem poprvé testoval Evo na dešti a měl jsem takovéto kotrmelce:
http://www.youtube.com/watch?v=ADo1OSRPxXI&feature=youtu.be
Ale fyzika je to moc dobrá, konečně dokážu trochu předpovídat jak se to auto bude v zatáčce chovat a je daleko čitelnější než dříve. |
|
|
Zaslal: po červenec 09, 2012 20:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Jsi si jistý, zda jsi použil kompletní sadu poslední verze fyziky, včetně povrchu a pneumatik ? |
|
|
Zaslal: po červenec 09, 2012 20:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KNOTEK Michal
Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 81 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Mám tyto verze:
Fyzika povrchů v3
Fyzika pneumatik v10
Lancer Evo IX v22
Zdroj: RBR Real Physics Team Page (facebook)
EDIT: Tady jsou ty samé verze povrchů, ale s Citroenem DS3: http://www.youtube.com/watch?v=v5Ur6tYC9Co&feature=plcp (Bez problému jako je na předešlém videu) |
|
|
Zaslal: po červenec 09, 2012 21:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ok, jo, máš pravdu. Na suchu se to zvládne nepřevrátit, na mokru se to převrátí. To je samozřejmě zřejmá chyba, když už, tak by to mělo být naopak. Je fakt, že jsme se dosud mokrým povrchům tolik nevěnovali, na druhou stranu je ve vývoji další menší úprava pneumatik, kde se toto neděje.
Ale díky za upozornění.
To Miro Kurek: Mno... psali, ale při nějakých "hrubých" testech mokrých pneu, se to + - chovalo korektně a protože dlouho nebyl žádný update, tak jsem něco chtěl vydat .. a evidentně se ty mokré ještě uplně nevyvedly. Takže ok, platí ... testovat sucho a mokro jen na vlastní nebezpečí |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne po červenec 09, 2012 22:22, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: po červenec 09, 2012 21:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Jardo, niekde ste písali, že sa majú zatiaľ testovať len suché pneu. Na mokrých sa to fakt nedá jazdiť - teda určite nie s klavesnicou |
|
|
Zaslal: po červenec 09, 2012 22:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|