Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ne, problém v tomto není. Tkví čistě v asfaltových gumách na suchém asfaltu. Jakkoli se to někomu prozatím může zdát dobré, není tomu tak. Ostatní typy gum a jejich sladění už pak nebudou takovým problémem.
Příspěvek Zaslal: čt září 06, 2012 16:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUDLA Maros





Založen: 09. 07. 2006
Příspěvky: 249
Bydliště: Košice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

a sotolinove pneu ? tam je to ok ?

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so září 15, 2012 17:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Odpovídal jsem na předchozí otázku. Všude je stejný problém, na té šoto to možná nebude tak znát, ale je prostě obecně problém gum na daném povrchu. Řešení jejich interakcí je pak dalším krokem.
Příspěvek Zaslal: so září 15, 2012 17:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KNOTEK Michal





Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 81
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám návrh:

Nechcete vydat nové fyziky aut podle reálných údajů a "beta" verzi pneumatik? Aspoň by se mohly testovat auta. Dle mého názoru je poslední verze pneumatik na hodně dobré úrovni. Otázka je jestli to čeho chcete dosáhnout, je v RBR vůbec prakticky možné.
Příspěvek Zaslal: so září 15, 2012 19:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ne, opravdu nechceme už vydávat polotovary. Bylo tu na toto téma několik stížností, že něco vydáme a na druhý den to neplatí. Takže když teď něco vydáme, bude to platit minimálně měsíc či spíše víc.
Příspěvek Zaslal: ne září 16, 2012 12:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Častým problémom simulácií je, že sa nedostatky snažia skryť tak, že simuláciu robia obtiažnejšou než je realita. Tak Vám chlapci držím palce, aby ste sa tomu vyhli.Wink
Ja nie som online hráč a v RBR fyzike som sa ničím neobmedzovaný rýpal dlhšiu dobu. Vadilo mi, že sa autá chovajú ako poskakujúce kozy. Modovaná fyzika tento problém predtým neriešila. Pritom je z engine cítiť že potenciál na reálne chovanie má. Šlo mi o stabilnejšie chovanie, plynulejšie šmýkanie, ale zároveň aby sa z toho nevytratil ten pocit pružnosti a agresívneho výkonu. Nakoniec som dospel k výsledku úpravou len pár základných parametrov vo fyzike auta. Takto ma RBR už dlhšiu dobu náramne baví a užívam si ho. Može to byť samozrejme len moj subjektívny a klamný pocit, ničmenej ak si to niekto chce vyskúšať ( prípadne sa nechať inšpirovať ) dávam k dispozícii auto Lancia Delta:
http://members.chello.cz/gaspo/Delta.rar

K tomu pár poznámok:
Pre reálny pocit je veľmi doležitá kamera a posed. Horná hrana volantu by mala byť zhruba vo výške brady. Monitor tesne pred volantom ( ako podstavec dovolí ) a v takej výške aby z Vášho pohľadu horná hrana volantu bola zhruba na úrovni rozhrania palubnej dosky a čelného skla.
Ja používam výhradne pohľad z pozície sedačky, ale ak má niekto problém s intuitívnym cítením rozmeru auta, je tam aj symetrický a mierne zvýšený pohľad z kabíny. Tieto pohľady sú robené pre širokouhlý monitor a plugin RBR-FixUp. Pokiaľ niekto ešte používa CamHack, prípadne monitor 4:3, netuším ako budú vypadať.

Tak si to užite a v prípade, že Vám to nesadne ma prosím nekameňujte. Razz
Příspěvek Zaslal: ne září 30, 2012 10:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ešte doporučenie.
Ja som u Delty ako staršieho auta zámerne nastavil mierny handicap ( možno neprávom ), takže je menej stabilné a pretáčivejšie než vozy WRC05, ktoré mám ako ostatné.
Ak mu chcete zlepšiť jazdné vlastnosti, stačí malá úprava. V súboroch common.lsp a tarmac.lsp nájdete parameter:
VecCenterofGravity 0 -1.38 0.23
znížte ťažisko o centimeter, takže hodnoty budú: 0 -1.38 0.22 ( prepíšte v oboch súboroch ).
Pokiaľ sa Vám aj potom bude zdať auto na Váš vkus stále moc pretáčivé, možete ťažisko posunúť dopredu, takže strednú hodnotu prepíšte na -1.39 až -1.41. Čím viac ho posuniete, tým je auto menej pretáčivé, ale zároveň strácate možnosť regulovať plynom riadený šmyk ( možno doladiť v nastavení diferenciálu ).

A samozrejme niekomu nemusí vyhovovať moje nízke FOV ( 0,95 ) pri pohľade zo sedačky. Ale predpokladám že toto si automaticky ladíte sami. Pre úplných začiatočníkov:
Je to súbor delta.ini a parameter Cam_internal, FOV=0.95
Pokiaľ ste tvrdým priaznivcom simulácie, nemala by táto hodnota prekročiť FOV=1.0 Vyššia hodnota síce rozširuje zorné pole, ale oproti realite umelo naťahuje vzdialenosti a pocit z rýchlosti.
Příspěvek Zaslal: ne září 30, 2012 18:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GVRC-Lamda





Založen: 19. 08. 2008
Příspěvky: 49

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

you can easy setup car position without running camhack.

please copy pacenote plugin (Workerbee) to your plugin folder, than you can easy move your cam position and save it (in original *.ini file). needs only a double rightclick on mouse to activate menue (double left click activate pacenote menue).

you can load it here: http://www.racedepartment.com/forum/threads/pacenote-plugin-support-general.49274/

Lamda
Příspěvek Zaslal: po říjen 01, 2012 12:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Gaspo...zkusil jsem to, jak píšeš a asfalt a sníh jsou dost prímový, hlavně ten pohled ze sedačky je božsky nastavenej...jen mi nejde jet šoto...píše to, že hodnoty jsou mimo limit...

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: po říjen 01, 2012 17:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm, ja online nehrám a je dosť možné že niečo v nastavení nezodpovedá limitom pluginu. Skús si tam hodiť default setup pre gravel dodávaný k autu z týchto stránok. Možno ten rozdiel nebude tak veľký, upravoval som len málo pružiny, závesy a tlmiče aby čo najviac pohlcovali diery a skoky a potom už len prkotiny ako prítlačné spoilery a rozsah volantu. Možno to nebude tak zásadné.

EDIT:
Aha, tak to nepojde, skúsil som to a setupy z týchto stránok na moju fyziku neštimujú, predná náprava je úplne rozosraná. Tak soráč.
Příspěvek Zaslal: po říjen 01, 2012 20:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Gašpo, prostě musíš si ve fyzice povolit to, co máš v setupu. Něco jsi prostě v setupu nastavil jinak, než jsou tvoje limity. S pluginem to nemá v podstatě nic společného. Ten jen kontroluje, zda nejsou překročeny v setupu limity, nastavené ve fyzice.
Příspěvek Zaslal: po říjen 01, 2012 21:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky, dnes som si stiahol fyziku pre Deltu odtiaľto a skúsim to urobiť znova, pretože rúčo hľadať problém by bolo ďaleko viacej práce. Problém je, že setupy robím v texťáku a tak mi asi vznikol konflikt medzi limitmi v "r_gravel" a "d_gravel". Ostatne som zvedavý ak tých pár úprav "common" a súborov pre kolesá hodím na Vašu fyziku i setupy, ako sa to zachová. Wink

Edit: tak s touto fyzikou to nebolo ono, musel by som to dlhšie ladiť.
Ale asi som prišiel na chybu, prepískol som u šotoliny dĺžku zadných pružín a naviac som objavil malú nesymetrickú chybku u snehu, takže posielam opravené:
http://members.chello.cz/gaspo/Delta_physics2.rar
Dajte vedieť, či som sa trafil. Confused
Příspěvek Zaslal: út říjen 02, 2012 7:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pár večerov som zase venoval RBR, skúsil Vaše posledné verzie fyziky. Bojujete s tým udatne a držím palce. Je tam cítiť náznaky toho, čo RBR chýba. A síce dosiahnutiu možnosti dlhého riadeného šmyku.
Len taký poznatok. Mám pocit že problém je špatne nastavené fungovanie zotrvačnosti obecne. Akoby jej veľkosť bola pevne zviazaná s amplitúdou. Neexistuje tam nejaký parameter, ktorým sa to dá prenastaviť?
Vysvetlím:
V reále pilot dostane auto do riadeného šmyku či trhnutím volantu, dobrzdením ľavou, alebo kombináciou oboch. Auto začne kĺzať a pilot šmyk koriguje volantom a plynom. To je na rally pre mňa to najkrajšie, jazda "dveřma napřed".
No a v RBR to moc nefunguje. Ak je Inertia nastavená na slabšiu hodnotu, auto reaguje pekne pružne, ale šmyk skončí príliš rýchlo a hodí Vás to na druhú stranu. Ak je inertia vyššia, šmyk síce podrží dlhšie, ale auto zase reaguje ako autobus a tlačí Vás to na stranu až moc. Nastavenie kompromisu tiež nemá s realitou moc spoločné, proste pomer sila/amplitúda je napevno a v základe naprd.
Napríklad u rFactoru ten tiahly šmyk funguje úplne parádne. A teraz nejaký maník robí WRC fyziku. Keby sa toto podarilo dosiahnuť v RBR:
http://www.youtube.com/watch?v=8mbFdVrmLXU&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=a9X-NUS8YJw&feature=youtu.be
Příspěvek Zaslal: so říjen 06, 2012 15:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Model pneumatik v RBR je proste spatne a proto nejde jezdit bokem tak jak by melo.
Příspěvek Zaslal: út říjen 09, 2012 12:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ale samozrejme že nejde o žiadnu "krasojazdu" ala Ken Block. Very Happy
Ide len o fakt, ako sa chová reálna fyzika. A niektoré typy zákrut a samozrejme povrchov k takej jazde priam lákajú. Občasná pekná tiahla zákruta na nespevnenom podklade ( napr. Austrália ) Ti ani pri jazde bokom pneumatiky moc nezdevastuje.
Toto je jeden z faktorov prečo Rally obecne vo svete stráca na popularite. Na úzkych asfaltových cestách jazdci toho moc nepredvedú a práve to šmýkanie malo pre divákov príťažlivosť. Wink
Příspěvek Zaslal: út říjen 09, 2012 17:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 82, 83, 84  Další
Strana 62 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme