Právě je so listopad 09, 2024 11:19
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
KANDLER Jan
Založen: 24. 06. 2008 Příspěvky: 196 Bydliště: Lipník nad Bečvou
|
Předmět: Nová fyzika |
|
|
Ahoj,jen by mě zajímalo jestli to vaše nastavení je úplně to nej,nebo je to čistě jen základ pro to dané auto.Jde mi o to jestli změnou nějakých hodnot v nastavení podvozku atd....můzu docílit něakých pozitivních výsledků,nebo jestli už potom nebude možné a tudíž i zbytečné něco zkoušet pozměnit dik za info.Jinak SUPR PRÁCIČKA PÁNOVÉ |
|
_________________
|
Zaslal: pá leden 11, 2013 11:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Tohle je nejlepsi chovani jake se nam zatim povedlo. Bylo by skoda ukazovat neco horsiho. Default setup se od tohohle nejak odvodi. Ten default bude nejaky rozumne jezditelny "klientsky setup". |
|
|
Zaslal: pá leden 11, 2013 19:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JILEK Marek
Založen: 09. 07. 2006 Příspěvky: 56
|
Předmět: |
|
|
To je až neskutečný jak při těch záběrech se to auto chová jako v reálu.
Jak reálný auto budem řídit podle tebe v procentech cca?
Jak to jinak vypadá s tým hackem? Ještě pracuješ na jeho stabilitě?
Díky moc za skvělou práci. |
|
|
Zaslal: so leden 12, 2013 10:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PLESNIK Martin
Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Branky 2
|
Předmět: |
|
|
Kluci já Vám nechci kazit radost nebo tak...ale když teďka umíte nastavit auto, tak mi to funguje stejně i se starými fyzikami... |
|
|
Zaslal: so leden 12, 2013 10:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Martine, buď prosím toho rozumu či lásky, když už něco takového chceš napsat, aspoň si to ověř. Toto je samozřejmě totální nesmysl. Ukaž mi auto a setup, který toto takto zvládne. Už jsem udělal desítky setupů a žádný toto takto nezvládl, aniž by byla zásadně ovlivněna možnost zatáčet atd.
Tak prosím důkazy místo řečí. Díky |
|
|
Zaslal: ne leden 13, 2013 12:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
Jako z toho videa si mám udělat obrázek o tom, jak se auto chová? Kromě hopsající Fobie s Kopeckým za volantem a Haninenem jako spolujezdcem, tam jde vidět prd. |
|
_________________ re:member |
Zaslal: ne leden 13, 2013 13:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, nečekal bych od tebe nic duchaplnějšího, ale přece jen ... asi bych si být tebou protřel oči
EDIT: Viz níže - opět duchaplné žvásty. Nebudu se k tomu dále vyjadřovat. Udělám vám video, kde je pohled přímo na kola, aby bylo jasně vidět, co to dělá a pak mi laskavě ukažte kterékoliv auto a setup, které to takto zvládne |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne ne leden 13, 2013 14:00, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: ne leden 13, 2013 13:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
Odpověz mi na otázku, co bych tam měl vidět, když už se tu oháníš nějakým protíráním očí, brouku pytlíku. To video je vskutku duchaplná ukázka fyziky |
|
_________________ re:member |
Zaslal: ne leden 13, 2013 13:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VYSKA Tomas
Založen: 30. 08. 2006 Příspěvky: 877 Bydliště: Valmez
|
Předmět: |
|
|
jelikoz jde o demostraci fyziky, doporucil bych se spis zamerit na oblast blatniku a to, co je pod nima, nez na okna a pismenka na nich |
|
_________________ | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!! |
Zaslal: ne leden 13, 2013 14:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
Jenže to co umí ty ve videu umí i ty naše současné, viz příspěvek od Plesmy. Navíc JaPan tam argumentuje tím, ať mu ukáže setup který umí to samé. A já se ptám co? Skákat nahoru a dolů? Jako z toho videa si mám udělat obrázek o čem? |
|
_________________ re:member |
Zaslal: ne leden 13, 2013 14:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Marku, člověče, zamysli se nad tím, co tady kydáš. Skákat nahoru a dolů ... ty vůbec nevíš vocogou |
|
|
Zaslal: ne leden 13, 2013 16:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Tady máte video ze stejné jízdy, více zaměřeno kamerou na práci zavěšení. Něco k porovnání s defaultem:
Plugin Fabia S2000 default setup:
- délka pružin: 310 / 70 mm - 310 / 70 mm
- tuhost pružin: 46 / 15 N.m - 38 / 15 N.m
Walter Fabia S2000 default setup (aktualizovaná verze, ještě nevydaná):
- délka pružin: 335 / 100 mm - 355 / 100 mm
- tuhost pružin: 30 / 10 N.m - 25 / 15 N.m
Zkuste si takové hodnoty zadat pro default Fabii, pokud to vůbec jde a počítám, že pojedete pořád po dorazech.
http://www.youtube.com/watch?v=uQfiAEz39XQ |
|
|
Zaslal: ne leden 13, 2013 17:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFFMANN Jakub
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 288 Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
|
Předmět: |
|
|
Zdravím , tak jsem poprvé dneska zkusil fyziku a to Fábii S2000 , a musím říct , že mě to zatím jako některé jiné moc nenadtchlo , auto je nedotáčivé , v jiném případě zas přetáčivé , auto pozdně reaguje na to co dělám na volantu já ( to dělá nastavení uhlu řízení ) , za další , proč když zatáhnu ruční brzdu a spojkou dám auto do záběru tk přední kola hrabou a auto se na startu zatáčí do leva a do prava jako kdyby to byl led a bruslila na tom , za další ta jednička na šotolině je špatně a potom proč když to má být jako nějaký setup od fabriky tak proč na šotolině jsou tlak brzd jako na asfaltu , a jinak auto je strašně měkké proto všechno kopíruje jak "žehlička" ale jak je trošku vyšší krajnice auto jde okamžitě na dvě kola a chce jít přes boudu |
|
_________________
|
Zaslal: ne leden 13, 2013 19:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Odpovím na pár věcí, co píšeš. Úhel řízení neřeš, ten je správně. Ten start teda nevím ... nemám spojku, tak to bude muset ozkoušet Walter. Jednička na šotolině je špatně - Kubo ty máš nějaké tovární informace o převodech, že toto tvrdíš ?? Co se týče setupu na šotolinu - ten nemáme, jen soudíme z určitých kusých informací. Co se týče tlaku brz - uvědomte si prosím, že v reálu nemáte tak měkký pedál jako zde, takže totální stoprocentní stisknutí zpravidla jen tak nedosáhnete. A je na každém, aby si to upravil jak chce. A to, že auto kopíruje vše jako žehlička je naprosto správně a taktéž je správné, že se toto změní, pokud vjede na hrbolatou krajnici. V reálu by tu krajnici taky zpravidla nežehlilo. Budiž to reálným opatřením vůči hotlaperům.
Kdyžtak udělej nějaké video či replay s ukázkou věcí, na které zde upozorňuješ. |
|
|
Zaslal: ne leden 13, 2013 20:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFFMANN Jakub
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 288 Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
|
Předmět: |
|
|
S tou spojkou a ručkou myšleno tak , že dáš za jedna , sešlápneš plyn a spojku dáš do záběru a auto začne hned kličkovat , občas se mi stalo na sipirkakim II že auto začlo couvat na startu , no tak určitě ta jednička není tak jak je , jinak převodovku moc nezjistíte to je fakt , ale podle onboardu třeba teď z janner ( i když je to asf ) ale tak převodovky by měli být dvě krátká a střední ne ? Nevím jak to je ale myslím si že nemaj zvlášt pro asf a zvlášt pro šoto jestli jo tk se mýlím a omlouvám , ale třeba na onboardech kopejdy bylo vidět první 4 kratší a 5 a 6 natáhlejší , co se týká toho že auto chodí na dvě kola , zkus si právě sipirkakim II a když jedeš ostřejí a auto máš půlkou ven a půlkou na trati ( jak je dovoleno ) tak už to chodí na dvě kola , a nevím ale říká se že závodák je tvrdej ne ? Měkké je Nko , tudíš tím že s2000 je "tvrdá" tak je i přesnější za řízení než "měkké" Nko , aspoň si teda myslím , nikdy jsem neřídil auto , ale byl jsem svezený na barumce na šhaku v evo9 a svezení moc super a brzdy má i to Nko neskutečný a krásně Nko i tak drží a zatáčí a to ani ta S2000 v RBR nedělá , pokud si to ještě pamatuju dobře )
A co se týká toho úhlu , v reálu je "možná" dobře ale v rbr by to mělo fungovat jako v reálu ne ? Zkrácené řízení by mělo být sitlivější páč máš menší dráhu pro zatáčení , ale u fábky je to naopak tedy že trvá dýl než na volant zareaguje |
|
_________________
|
Zaslal: ne leden 13, 2013 21:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|