Právě je so listopad 09, 2024 14:07
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
NOLC Libor
Založen: 30. 10. 2011 Příspěvky: 2 Bydliště: Blatenská 26
|
Předmět: |
|
|
Nové fyziky jsou super. Jezdím s Fabií evo2 a několik nastavení jsem se snažil udělat sám, byť bez nějakých valných výsledků. V nastavení se moc neorientuji, a i když jsem se snažil posbírat co nejvíc dostupných informací tak to stále není ono. Proto velký dík a obdiv, že dokážeš tak úžasné změny v jízdních vlastnostech auta a posunout herní zážitek z jízdy. Jak je známo v RBR je možno nespočteno různých nastavení a úprav, pluginů a vylepšeních a proto by mě zajímalo na jakém nastavení zkoušíš testované fyziky. Mám, namysli hodnoty FOV v Cam_internal, nastavení volantu (G25-27) v Logitech profileru a ve hře a zda má chování auta na tyto hodnoty vliv. Ještě jednou děkuji a přeji hodně nápadů. |
|
|
Zaslal: so červen 07, 2014 11:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KANDLER Jan
Založen: 24. 06. 2008 Příspěvky: 196 Bydliště: Lipník nad Bečvou
|
Předmět: C2 R2 MAX |
|
|
Caute dnes jsem trosinku testoval novou fyziku na C2 R2 MAX a musim rict ze s toho auta mam dost dobrej pocit.Kdyz bych hodnotil rychlost tak podle meho soudu to odpovida teto tride.Podvozkove se auto chova citelne a nedela zadne necekane veci jak je to ted u nynejzsich fyzik.Na zaberu jak davam k nahlednuti jsou urcite mista ,kde bych s normalni s1600 probrzdil z duvodu necekane reakce auta.Jen tak se nudim a hraju si.
https://www.youtube.com/watch?v=epuORWPNEQY |
|
_________________
|
Zaslal: so červen 07, 2014 13:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, vidím že ta diskuse tady k ničemu nevede, takže napíšu, jak to vidím já.
Není možné nic rozumně zkoušet, pokud není vedle sebe se stejnou úrovní fyziky více aut. Minimálně předokolka, WRC a enko + zadohrab. A toto všechno vyzkoušet současně. Je pěkné, že C2 R2 funguje pěkně, ale už se třeba nedá tak pěkně řídit Fiesta a další auta. Takže to zaprvé.
Zadruhé - pokud tady Dennis napíše, že se dá auto krásně vodit atd. tak vážně nevím, o čem mluví. Poslední fyzika je opravdu jen krok zpátky a jak jsem psal, poslední dobře "voditelná" byla na besedě v Želechovicích. U současné je totálně nečitelný feedback a auta jsou velmi nechutně nedotáčivé v zatáčkách. Dále ... Fiesta při utrhnutí na šotolině na Sosně (i jinde) doslova uletí jak na ledě. To jsou věci, které tam dříve vůbec nebyly a je to důsledek novinek stran pneumatik v poslední verzi. Přínos této nové verze ovšem nevidím nikde. Pokud to vidí Dennis, tak buďto je silně nekritický, nebo jsem já levý jak šavla.
Jinak tedy vývoji fyzik samozřejmě neprospěje ani nekritická chvála, ani pouhé nadávání, že je všechno špatně. |
|
|
Zaslal: út červen 10, 2014 11:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NOLC Libor
Založen: 30. 10. 2011 Příspěvky: 2 Bydliště: Blatenská 26
|
Předmět: |
|
|
Zdravím hoši. Waltere poslední 3 dny jsem testoval fyziku 2014/04 především Fabii a trochu Fiestu a musím říct, že jsem byl mile překvapen. Asfalt je super, šotolina také a ze sněhu jsem měl takový divný pocit. Auto se chovalo tak, že z ničeho nic se najednou přetočilo a vyjelo mimo silnici a to i několikrát zasebou v jedné RZ. Až doté doby než jsem zjistil, že se to děje když zajedu předním kolem do sněhu (logicky vzato) a auto má snahu se zbrzdit a změnit směr. Na to nebyl člověk z originálu zvyklý, protože tam se nechalo projíždět sněhem jako by nic, nebyl - žádný odpor. Asi by se mi to líbilo i u asfaltu a šotolině. Tak, že sníh také seper. Musí přiznat, že jsem si RBR ještě tak dobře nezajezdil jako teď. Skvělá práce. |
|
|
Zaslal: ne červen 22, 2014 2:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ve Walterových fyzikách se od začátku používá snowmod, bez snowmodu to prostě vůbec nikdy nebylo uvažováno. Nicméně ty auta se s ním chovají mírně reálněji, než původní fyziky se snowmodem.
Jakkoli snowmod není ideální, tak je rozhodně reálnější než původní fyzika RBR bez snowmodu. Kdo alespoň něco najezdil v reálu na sněhu, tak to potvrdí. A rozhodně nesouhlasím s tím, že 90% lidí na pluginu nenávidí snowmod. Navíc, někdy je obtížné přijat něco složitějšího. Je jednodušší říci, že je to špatně. Takže podle mého názoru je rozumnější přijat fakt, že se jezdí se snowmodem, než si na něj stěžovat. |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne ne červen 22, 2014 22:16, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: ne červen 22, 2014 21:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Ja bych ten snowmod mohl upravit, ale podle me funguje vetsinou celkem dobre. |
|
|
Zaslal: po červen 23, 2014 1:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Odpovím za Waltera - instalátor je a není problém. Pro programátora je to jednoduché. Walter ale není primárně programátor a to co udělal ohledně hacku je maximum jeho možností. Takže (nejen) s instalátorem by potřeboval pomoc programátora, který se tím běžně zabývá. Taktéž vylepšení hacku aby byl ve formě pluginu - knihovny, tak je to má třeba WorkerBee - i na to by potřeboval pomoc o kterou už roky všude možně marně žádá.
Ještě malá poznámka k snowmodu - pokud tady někdo není slepý, tak u tratí RBR bariéry jsou. Problém je, že někde je to opravdu bariéra a někde je to pouze trošku navátého sněhu a ve fyzice trati je nadefinována pak stejná odezva. Což samozřejmě není správné. S tím ale neudělá nic fyzika obecně, ale muselo by se to nadefinovat lépe ve fyzice tratě.
Každopádně každý člověk, který kdy jel v reálu na sněhu, ví, že jej "sežere" v pohodě i ta troška navátého sněhu, natož bariéra. Kdokoli tvrdí v zásadě opak, měl by jít do autoškoly. |
|
|
Zaslal: po červen 23, 2014 12:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOVARICEK Miroslav
Založen: 29. 05. 2008 Příspěvky: 142
|
Předmět: |
|
|
OK to beru, aspoň už víme na čem jsme. V tom případě navrhuji, aby (když má Walter moderátorská práva) dal do prvotního příspěvku zde v tomto vlákě odkaz ke stažení současných fyzik včetně návodu co a jak spustit a naopak potom vrátit zpět k původním fyzikám. Pár jedinců tu píše své poznatky, ale myslím, že většina z nás ani pořádně neví kde co a jak stáhnout a spustit aby to fungovalo! Vím, že to kdysi před rokem někde bylo, ale chtělo by to dát sem. Díky. |
|
_________________
Kovařa |
Zaslal: po červen 23, 2014 12:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Vlákno bylo promazáno, prosím držme se tématu v rámci pravidel fóra |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: po červen 23, 2014 12:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Před časem jsme z důvodů neplodné diskuse tady příspěvky na toto fórum zabalili. Veškeré informace jsou na Facebooku - https://www.facebook.com/RbrRealPhysics
Poslední fyzika, která je myslím naprosto OK je ta, co byla na besedě s jezdci v Želechovicích: http://files.nebulastation.net/beseda_2014_04.zip
Co se týče instalace - tak v zipu je složka Physics. Její obsah patří do physics.rbz ve složce RBR. Tento soubor je třeba předtím zálohovat pro případ návratu k starým fyzikám. Je v tom fyzika pro Fiat Abarth 131 (slot 0 - c_xsara), Lancer Evo IX (m_lancer), Ford Fiesta WRC (slot pro p_206) a Škoda Fábia S2000 (s_i2003). Pak musíte samozřejmě ještě mít ty správné modely ve složce cars a správné údaje v car.ini odpovídajícím výše uvedeným slotům v souboru fyzik viz. nápovědy u jednotlivých modelů aut.
V zipu je ještě RBRPhysicsHack.exe který je třeba dát do složky RBR a před puštěním RBR jej pustit. Toť vše. |
|
|
Zaslal: po červen 23, 2014 12:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
saltsaracing
Založen: 02. 07. 2013 Příspěvky: 1 Bydliště: Basque Country
|
Předmět: |
|
|
Omlouvám se za prvé proto, že mluví česky a jsem pomocí překladatele.
Z toho, co jsem pochopil, RBR byl testován na několika reálných pilotů, chtěl znát váš názor na RBR (které má vady, je nejlepší mít ...) a kombinace trati auto jste je uložili. Nikdy jsem neřídil soutěž automobilu, ale vyjadřuje pocity jsou velmi přirozené.
Blahopřeji vám za skvělou práci, kterou děláte. |
|
|
Zaslal: po červen 23, 2014 14:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SCHWARZ Martin
Založen: 09. 09. 2005 Příspěvky: 135 Bydliště: Větřní
|
Předmět: |
|
|
Ahoj,
nejjednodušší by bylo udělat balíček 6 aut (nejlépe ty, která tu vůbec nejsou). Zvlášť modely v jednom souboru(aby se nemusel pořád stahovat) a pak v dalším souboru cars.ini , poslední hack a soubor physics.rbz s aktuální fyzikou aut, pneumatik a povrchu.
Stačila by záloha vašeho cars.ini a physics.rbz, zkopírovat jednou auta ,přehrát to těmi novými soubory, spustit hack a může se jezdit.
Pak vrátíte zpět jen ty 2 vaše soubory a je to.
Na online ježdění by byla nejlepší místo hacku knihovna přímo pro RBR, pak kontrola spuštění hacku nebo dll, balíček fyziky (něco jako SF nebo SM mod) a případně kontrola fyziky nových pneumatik(nevím, jestli to teď plugin kontroluje nebo ne).
Tak to vidím já, až na hack a fyziku pneumatik je změna fyziky jinak stejná jako třeba u SF modu.
Tak ať se daří
EDIT: já to četl Jardo, jen jsem upřesnil, co všechno se na online ježdění musí kontrolovat |
Naposledy upravil SCHWARZ Martin dne st červenec 02, 2014 18:22, celkově upraveno 1 krát
|
_________________ http://mato22rbr.svet-stranek.cz
Nové stránky Asfalt cupu:
https://rbr-asfalt-cup.webnode.cz/ |
Zaslal: ne červen 29, 2014 11:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Nečteš ... nevidíš ... ... tu knihovnu by musel prve někdo udělat. Jak jsem psal výše ... |
|
|
Zaslal: ne červen 29, 2014 12:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem se konečně dostal k otestování nových fyzik ( beseda 2014 04) a musím tedy říct,že něco takového jsem tedy opravdu nečekal,ale postupně.
Nejprve jsem zkoušel Fiestu WRC,klasicky na mojí test RZ Cote a první dojem tedy nic moc.Vracečky šly docela dobře,ale jakmile jsem vyjel na kopec a začaly mírné protahovačky,cítil jsem se jako na lodi,auto neskutečně plavalo a furt šlo mírně do smyku.Tušil jsem,že to budou opět nevyhovujíc nastavené stabilizátory,ale nevěřil jsem,že to bude mít na jízdu až takový vliv a že jejich změnou a mírnou změnou v geometrii a tlumičích se z nic moc fyzik dostanu k fyzikám "úsměv od ucha k uchu" .Ale dostal a to ten větší zážitek měl ještě přijít.Pak jsem ještě jezdil s Fabií S2000 a s Evo 9 N4 a po menších změnách v setu opět paráda.To bylo ale teprve Cote,kde je pěkná rovná cesta a dá se jet v klidu tak nějak se vším.Pak jsem se ale vrhl na Soricu a to bylo teprve žrádlo.Fiesta jede opravdu trošičku více,než Fabia,ale podvozkově a brzdy,tam fungují obě dvě parádně a člověk může docela tahat.Potom ale přijde N4 a to je děs ( ale parádní děs) auto pořádně nebrzdí,je tam cítit ta váha,po skoku se rozhoupe a člověk si nato musí dávat pozor,ale zážitek parádní,prostě člověk nejede s takovým speciálem a je to strašně znát,což v pluginovských fyzikách ani moc ne,tam prostě sednu a jedu.Takže i když určitě vždycky je co vylepšovat,tak alespoň co se týče asfaltu,klidně bych si troufl říct,že tady jsou fyziky hotovy.Ještě by mě teda zajímala nějaká S1600 a staré WRCo,ale základ rozhodně je.K šotolině se snad dostanu příští víkend.
Časy:
Cote: Fiesta 2:45,6 Fabia 2:52,5 Evo 9 2:55,5
Sorica: Fiesta 8:58,8 Fabia 9:14,8 Evo 9 9:27,3 |
|
_________________
|
Zaslal: ne červenec 13, 2014 21:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|