Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Vyvoj Real Physics
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
NOLC Libor





Založen: 30. 10. 2011
Příspěvky: 2
Bydliště: Blatenská 26

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nové fyziky jsou super. Jezdím s Fabií evo2 a několik nastavení jsem se snažil udělat sám, byť bez nějakých valných výsledků. V nastavení se moc neorientuji, a i když jsem se snažil posbírat co nejvíc dostupných informací tak to stále není ono. Proto velký dík a obdiv, že dokážeš tak úžasné změny v jízdních vlastnostech auta a posunout herní zážitek z jízdy. Jak je známo v RBR je možno nespočteno různých nastavení a úprav, pluginů a vylepšeních a proto by mě zajímalo na jakém nastavení zkoušíš testované fyziky. Mám, namysli hodnoty FOV v Cam_internal, nastavení volantu (G25-27) v Logitech profileru a ve hře a zda má chování auta na tyto hodnoty vliv. Ještě jednou děkuji a přeji hodně nápadů.
Příspěvek Zaslal: so červen 07, 2014 11:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KANDLER Jan





Založen: 24. 06. 2008
Příspěvky: 196
Bydliště: Lipník nad Bečvou

Příspěvek Předmět: C2 R2 MAX Odpovědět s citátem

Caute dnes jsem trosinku testoval novou fyziku na C2 R2 MAX a musim rict ze s toho auta mam dost dobrej pocit.Kdyz bych hodnotil rychlost tak podle meho soudu to odpovida teto tride.Podvozkove se auto chova citelne a nedela zadne necekane veci jak je to ted u nynejzsich fyzik.Na zaberu jak davam k nahlednuti jsou urcite mista ,kde bych s normalni s1600 probrzdil z duvodu necekane reakce auta.Jen tak se nudim a hraju si. Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=epuORWPNEQY

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so červen 07, 2014 13:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, vidím že ta diskuse tady k ničemu nevede, takže napíšu, jak to vidím já.

Není možné nic rozumně zkoušet, pokud není vedle sebe se stejnou úrovní fyziky více aut. Minimálně předokolka, WRC a enko + zadohrab. A toto všechno vyzkoušet současně. Je pěkné, že C2 R2 funguje pěkně, ale už se třeba nedá tak pěkně řídit Fiesta a další auta. Takže to zaprvé.

Zadruhé - pokud tady Dennis napíše, že se dá auto krásně vodit atd. tak vážně nevím, o čem mluví. Poslední fyzika je opravdu jen krok zpátky a jak jsem psal, poslední dobře "voditelná" byla na besedě v Želechovicích. U současné je totálně nečitelný feedback a auta jsou velmi nechutně nedotáčivé v zatáčkách. Dále ... Fiesta při utrhnutí na šotolině na Sosně (i jinde) doslova uletí jak na ledě. To jsou věci, které tam dříve vůbec nebyly a je to důsledek novinek stran pneumatik v poslední verzi. Přínos této nové verze ovšem nevidím nikde. Pokud to vidí Dennis, tak buďto je silně nekritický, nebo jsem já levý jak šavla.

Jinak tedy vývoji fyzik samozřejmě neprospěje ani nekritická chvála, ani pouhé nadávání, že je všechno špatně.
Příspěvek Zaslal: út červen 10, 2014 11:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
NOLC Libor





Založen: 30. 10. 2011
Příspěvky: 2
Bydliště: Blatenská 26

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím hoši. Waltere poslední 3 dny jsem testoval fyziku 2014/04 především Fabii a trochu Fiestu a musím říct, že jsem byl mile překvapen. Asfalt je super, šotolina také a ze sněhu jsem měl takový divný pocit. Auto se chovalo tak, že z ničeho nic se najednou přetočilo a vyjelo mimo silnici a to i několikrát zasebou v jedné RZ. Až doté doby než jsem zjistil, že se to děje když zajedu předním kolem do sněhu (logicky vzato) a auto má snahu se zbrzdit a změnit směr. Na to nebyl člověk z originálu zvyklý, protože tam se nechalo projíždět sněhem jako by nic, nebyl - žádný odpor. Asi by se mi to líbilo i u asfaltu a šotolině. Tak, že sníh také seper. Musí přiznat, že jsem si RBR ještě tak dobře nezajezdil jako teď. Skvělá práce.
Příspěvek Zaslal: ne červen 22, 2014 2:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ve Walterových fyzikách se od začátku používá snowmod, bez snowmodu to prostě vůbec nikdy nebylo uvažováno. Nicméně ty auta se s ním chovají mírně reálněji, než původní fyziky se snowmodem.

Jakkoli snowmod není ideální, tak je rozhodně reálnější než původní fyzika RBR bez snowmodu. Kdo alespoň něco najezdil v reálu na sněhu, tak to potvrdí. A rozhodně nesouhlasím s tím, že 90% lidí na pluginu nenávidí snowmod. Navíc, někdy je obtížné přijat něco složitějšího. Je jednodušší říci, že je to špatně. Takže podle mého názoru je rozumnější přijat fakt, že se jezdí se snowmodem, než si na něj stěžovat.


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne ne červen 22, 2014 22:16, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: ne červen 22, 2014 21:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja bych ten snowmod mohl upravit, ale podle me funguje vetsinou celkem dobre.
Příspěvek Zaslal: po červen 23, 2014 1:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Odpovím za Waltera - instalátor je a není problém. Pro programátora je to jednoduché. Walter ale není primárně programátor a to co udělal ohledně hacku je maximum jeho možností. Takže (nejen) s instalátorem by potřeboval pomoc programátora, který se tím běžně zabývá. Taktéž vylepšení hacku aby byl ve formě pluginu - knihovny, tak je to má třeba WorkerBee - i na to by potřeboval pomoc o kterou už roky všude možně marně žádá.

Ještě malá poznámka k snowmodu - pokud tady někdo není slepý, tak u tratí RBR bariéry jsou. Problém je, že někde je to opravdu bariéra a někde je to pouze trošku navátého sněhu a ve fyzice trati je nadefinována pak stejná odezva. Což samozřejmě není správné. S tím ale neudělá nic fyzika obecně, ale muselo by se to nadefinovat lépe ve fyzice tratě.

Každopádně každý člověk, který kdy jel v reálu na sněhu, ví, že jej "sežere" v pohodě i ta troška navátého sněhu, natož bariéra. Kdokoli tvrdí v zásadě opak, měl by jít do autoškoly.
Příspěvek Zaslal: po červen 23, 2014 12:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KOVARICEK Miroslav





Založen: 29. 05. 2008
Příspěvky: 142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OK to beru, aspoň už víme na čem jsme. V tom případě navrhuji, aby (když má Walter moderátorská práva) dal do prvotního příspěvku zde v tomto vlákě odkaz ke stažení současných fyzik včetně návodu co a jak spustit a naopak potom vrátit zpět k původním fyzikám. Pár jedinců tu píše své poznatky, ale myslím, že většina z nás ani pořádně neví kde co a jak stáhnout a spustit aby to fungovalo! Vím, že to kdysi před rokem někde bylo, ale chtělo by to dát sem. Díky.

_________________
Image
Kovařa
Příspěvek Zaslal: po červen 23, 2014 12:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MIKL Tomas





Založen: 11. 04. 2005
Příspěvky: 820
Bydliště: Malenovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vlákno bylo promazáno, prosím držme se tématu v rámci pravidel fóra

_________________
Team manager HSF rally team
Příspěvek Zaslal: po červen 23, 2014 12:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Před časem jsme z důvodů neplodné diskuse tady příspěvky na toto fórum zabalili. Veškeré informace jsou na Facebooku - https://www.facebook.com/RbrRealPhysics

Poslední fyzika, která je myslím naprosto OK je ta, co byla na besedě s jezdci v Želechovicích: http://files.nebulastation.net/beseda_2014_04.zip

Co se týče instalace - tak v zipu je složka Physics. Její obsah patří do physics.rbz ve složce RBR. Tento soubor je třeba předtím zálohovat pro případ návratu k starým fyzikám. Je v tom fyzika pro Fiat Abarth 131 (slot 0 - c_xsara), Lancer Evo IX (m_lancer), Ford Fiesta WRC (slot pro p_206) a Škoda Fábia S2000 (s_i2003). Pak musíte samozřejmě ještě mít ty správné modely ve složce cars a správné údaje v car.ini odpovídajícím výše uvedeným slotům v souboru fyzik viz. nápovědy u jednotlivých modelů aut.

V zipu je ještě RBRPhysicsHack.exe který je třeba dát do složky RBR a před puštěním RBR jej pustit. Toť vše.
Příspěvek Zaslal: po červen 23, 2014 12:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
saltsaracing





Založen: 02. 07. 2013
Příspěvky: 1
Bydliště: Basque Country

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Omlouvám se za prvé proto, že mluví česky a jsem pomocí překladatele.
Z toho, co jsem pochopil, RBR byl testován na několika reálných pilotů, chtěl znát váš názor na RBR (které má vady, je nejlepší mít ...) a kombinace trati auto jste je uložili. Nikdy jsem neřídil soutěž automobilu, ale vyjadřuje pocity jsou velmi přirozené.

Blahopřeji vám za skvělou práci, kterou děláte.
Příspěvek Zaslal: po červen 23, 2014 14:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SCHWARZ Martin





Založen: 09. 09. 2005
Příspěvky: 135
Bydliště: Větřní

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,
nejjednodušší by bylo udělat balíček 6 aut (nejlépe ty, která tu vůbec nejsou). Zvlášť modely v jednom souboru(aby se nemusel pořád stahovat) a pak v dalším souboru cars.ini , poslední hack a soubor physics.rbz s aktuální fyzikou aut, pneumatik a povrchu.

Stačila by záloha vašeho cars.ini a physics.rbz, zkopírovat jednou auta ,přehrát to těmi novými soubory, spustit hack a může se jezdit.
Pak vrátíte zpět jen ty 2 vaše soubory a je to.

Na online ježdění by byla nejlepší místo hacku knihovna přímo pro RBR, pak kontrola spuštění hacku nebo dll, balíček fyziky (něco jako SF nebo SM mod) a případně kontrola fyziky nových pneumatik(nevím, jestli to teď plugin kontroluje nebo ne).

Tak to vidím já, až na hack a fyziku pneumatik je změna fyziky jinak stejná jako třeba u SF modu.
Tak ať se daří

EDIT: já to četl Jardo, jen jsem upřesnil, co všechno se na online ježdění musí kontrolovat Smile


Naposledy upravil SCHWARZ Martin dne st červenec 02, 2014 18:22, celkově upraveno 1 krát

_________________
http://mato22rbr.svet-stranek.cz
Nové stránky Asfalt cupu:
https://rbr-asfalt-cup.webnode.cz/
Příspěvek Zaslal: ne červen 29, 2014 11:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nečteš ... nevidíš ... Very Happy ... tu knihovnu by musel prve někdo udělat. Jak jsem psal výše ...
Příspěvek Zaslal: ne červen 29, 2014 12:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem se konečně dostal k otestování nových fyzik ( beseda 2014 04) a musím tedy říct,že něco takového jsem tedy opravdu nečekal,ale postupně.
Nejprve jsem zkoušel Fiestu WRC,klasicky na mojí test RZ Cote a první dojem tedy nic moc.Vracečky šly docela dobře,ale jakmile jsem vyjel na kopec a začaly mírné protahovačky,cítil jsem se jako na lodi,auto neskutečně plavalo a furt šlo mírně do smyku.Tušil jsem,že to budou opět nevyhovujíc nastavené stabilizátory,ale nevěřil jsem,že to bude mít na jízdu až takový vliv a že jejich změnou a mírnou změnou v geometrii a tlumičích se z nic moc fyzik dostanu k fyzikám "úsměv od ucha k uchu" Smile .Ale dostal a to ten větší zážitek měl ještě přijít.Pak jsem ještě jezdil s Fabií S2000 a s Evo 9 N4 a po menších změnách v setu opět paráda.To bylo ale teprve Cote,kde je pěkná rovná cesta a dá se jet v klidu tak nějak se vším.Pak jsem se ale vrhl na Soricu a to bylo teprve žrádlo.Fiesta jede opravdu trošičku více,než Fabia,ale podvozkově a brzdy,tam fungují obě dvě parádně a člověk může docela tahat.Potom ale přijde N4 a to je děs Smile ( ale parádní děs) auto pořádně nebrzdí,je tam cítit ta váha,po skoku se rozhoupe a člověk si nato musí dávat pozor,ale zážitek parádní,prostě člověk nejede s takovým speciálem a je to strašně znát,což v pluginovských fyzikách ani moc ne,tam prostě sednu a jedu.Takže i když určitě vždycky je co vylepšovat,tak alespoň co se týče asfaltu,klidně bych si troufl říct,že tady jsou fyziky hotovy.Ještě by mě teda zajímala nějaká S1600 a staré WRCo,ale základ rozhodně je.K šotolině se snad dostanu příští víkend.

Časy:
Cote: Fiesta 2:45,6 Fabia 2:52,5 Evo 9 2:55,5
Sorica: Fiesta 8:58,8 Fabia 9:14,8 Evo 9 9:27,3

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne červenec 13, 2014 21:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme