Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
|
Návrat nahoru |
|
|
ROJEK Jakub
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 240 Bydliště: Ostrava
|
Předmět: |
|
|
Mám jeden dotaz ohledně nových fyzik. Jestli se někdy dostanou tady na plugin, jak to bude s výkoností jednotlivých aut? Je jasné, že každá kategorie bude jiná ale co auta ve stejné kategorii? Třeba v kategorii WRC máme Citroen C4 WRC 08 ale taky Seat Cordoba WRC Evo 1 98. Rozdíl mezi auty je 10 let a přitom jsou ve stejné kategorii. Jak to budete řešit?
Já osobně bych byl pro, aby auta ve stejné kategorii měli stejný výkon a tedy stejnou šanci na RZtách. Ano není to realistické, ale zase je to hra. Raději bych na trati viděl plno různých aut a ne jedno nejrychlejší… Každý by si vybral auto, které se mu líbí a které mu sedí. Krásně to jde vidět třeba v Team Rally ve skupině S2000. Tam každý jede buď s Fiestou nebo s Fabií. Ale už tam nevidím Abartha nebo třeba Protona. Ty auta mají něco do sebe, ale prostě nejsou lepší než Fiesta nebo Fabie...
Budu rád za odpověď, případně za diskuzi k tomuto tématu. Díky a ahoj. |
|
_________________
|
Zaslal: po červen 02, 2014 1:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
V ramci moznosti bych chtel, aby auta byla co nejvyrovnanejsi. Treba u S2000 by to nemelo byt problem... U aut co se lisi vic je to slozitejsi, zvlaste pokud se ta auta lisi delkou a sirkou, to se pak budou chovat ruzne i kdyz budou mit jinak stejne parametry.
Snazim se domluvit zalozeni podfora, aby se o takovych vecech mohlo diskutovat, ale nikdo mi zatim neodpovedel. |
|
|
Zaslal: po červen 02, 2014 9:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ROJEK Jakub
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 240 Bydliště: Ostrava
|
Předmět: |
|
|
Tak délka, šířka, rozvor, atd... To si každý vybere podle sebe. Někdo má rád delší auta, někteří zase kratší. To už záleží čistě na dotyčném. Důležité je, aby výkonnostně byli auta vyrovnaná. |
|
_________________
|
Zaslal: po červen 02, 2014 12:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Pánové co blbnete. Jednak se rozebírá naprostý detail a hlavně - je konina, aby Cordoba měla stejný výkon jako novější WRC. To sorry, ale to je prostě blbost a kvůli tomu, aby model starého WRC nestál dávat všem paušálně totéž je prostě nesmysl. |
|
|
Zaslal: po červen 02, 2014 13:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRABLEC Jan
Založen: 23. 12. 2006 Příspěvky: 472 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
JaPane tak třeba cordoba měla podle mě ještě větší výkon než součastné wrca ,ale zase natom byla podstatně hůř podvozkově si myslím |
|
|
Zaslal: st červen 04, 2014 8:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Nepsal jsem současné WRCa. Je jasné, že 1.6 WRC mají o cosi menší krouťák dole atd. A s tím podvozkem je to stejné. Prostě pokud máme možnost nějak rozlišit staré a nové auto, tak je potřeba to udělat. |
|
|
Zaslal: st červen 04, 2014 8:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Pro mě více auto než vnějšek tvoří vnitřek.Pokud všechny auta budou stejně rychlá,chybí jim za mě jakási duše.V RBRku bych nějaké ústupky nedělal a to že je to hra vůbec nevadí.Já jsem např. v TR vždy se snažil jezdit s auty,které nikdo moc nejezdil( Accent,206 WRC,Corolla,Lancer 05) a taky to šlo.Pro méně využívaná a stará auta se můžou dělat různé cupy,jako býval třeba OLD,nebo je Škoda Cup.Co se třeba v S2000 týče,většina lidí dle mě jezdí s Fiestou pro její větší odolnost,rychlostně jsou natom tam ty auta dost podobně.A třeba v takových WRCech mnoho lidí ani nechápu,že jezdí C4ku a tak,když jen málokdo z toho auta dokáže vymačkat maximum a pro většinu lidí je bych řekl to auto až moc rychlé a nebezpečné. |
|
_________________
|
Zaslal: st červen 04, 2014 20:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SOUREK Vaclav
Založen: 06. 11. 2005 Příspěvky: 249 Bydliště: Rožmitál pod Třemš.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Zkousel nekdo tu Vaskovu fyziku pro Skoda 130RS? Pokud ano, tak jak to jezdilo? |
|
|
Zaslal: st červenec 30, 2014 0:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRISTENSKY Jiri
Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
Předmět: |
|
|
Vašku a Walter díky, zablbnul jsem si pěkně
Jezdilo se super, jen toho feedbacku bych snesl víc.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=bmqz31RVEjw |
Naposledy upravil FRISTENSKY Jiri dne st srpen 06, 2014 17:40, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: so srpen 02, 2014 10:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
|
Návrat nahoru |
|
|
SOUREK Vaclav
Založen: 06. 11. 2005 Příspěvky: 249 Bydliště: Rožmitál pod Třemš.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
FRISTENSKY Jiri
Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
|
Návrat nahoru |
|
|
FRISTENSKY Jiri
Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
Předmět: |
|
|
Škoda 130RS RWD na Pikes Peak http://youtu.be/gLTRkGLQdZY
Poslední verze hacku a fyziky, gumy jsem nechal slicky - to byla chyba, viz. video
Jinak Vašku musím říct, že teď už to nebyla taková sranda, spíš 20 minut makačky
Moc to nejde v tom driftu udržet, ta trať nabízela k driftům, ale opak byl pravdou, fakt dřina. Šotolina na 50% trati, gumy slicky a slušný stoupák - zadek se šíleně cpal dopředu a nešlo to ukočírovat ani volantem ani plynem, takže hadr na holi až nahoru |
|
|
Zaslal: čt srpen 07, 2014 13:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|