Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Drift pro novou verzi hacku ladime. |
|
|
Zaslal: čt srpen 07, 2014 18:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KANDLER Jan
Založen: 24. 06. 2008 Příspěvky: 196 Bydliště: Lipník nad Bečvou
|
Předmět: Drift |
|
|
Jiříku to byl doslova boj |
|
_________________
|
Zaslal: čt srpen 07, 2014 19:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SOUREK Vaclav
Založen: 06. 11. 2005 Příspěvky: 249 Bydliště: Rožmitál pod Třemš.
|
Předmět: |
|
|
Právě kombinace asfaltových gum a šotoliny moc nefunguje, ale jinak je to myslím OK.
Pokud bych mohl ještě, nějakou poznámku k fyzice povrchů: Hlavně u RWD je dost znát hodně malý rozdíl mezi přilnavostí gum bez prokluzu a s prokluzem (zvláště v přímém směru). Pokud je to technicky možné, uvítal bych v tomhle změnu. Potřeba jemné práce s plynem pro optimální přilnavost při zrychlování by realistický zážitek rozhodně umocnila. |
|
|
Zaslal: čt srpen 07, 2014 20:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Walter
Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Martin
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 51
|
Předmět: |
|
|
Chtěl jsem si projet novou trať Pikes Peak 2008, samozřejmě s novou fyzikou a hackem. Ale bohužel mě to nefunguje. Trať se spustí, ale když šlápnu na plyn tak auto jede jen veeeelmi pomalu, motor nechce jít do otáček. U jiných nových tratí nemám problém. Máte někdo podobnou zkušenost nebo je chyba na mém příjmači?
Případně rada co s tím? Dík |
|
|
Zaslal: pá září 26, 2014 20:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CERVENKA Filip
Založen: 09. 11. 2006 Příspěvky: 581 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Taky mi to kdysi dělalo, ale to byl jeden z mojich prvních testů a už nevím, jak se to řešilo. Myslím, že to je to, že se ti nespustil hack. Zkus si to pročíst někde na začátku tohoto vlákna.
ADD: Ještě mě napadlo, jestli máš odfajknuté vše v hacku. |
|
|
Zaslal: pá září 26, 2014 22:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Martin
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 51
|
Předmět: |
|
|
Pomohlo když jsem v hacku před spuštěním hry nechal prázdné políčka u volby "Engine Brake" a "Fix Idle RPM"
U voleb Fix Axle Torque a Control Diffs jsem nechal zaškrtnuté fajfky |
|
_________________ Ford Focus WRC 2006 |
Zaslal: so září 27, 2014 11:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ROJEK Jakub
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 240 Bydliště: Ostrava
|
Předmět: |
|
|
Už to jsou cca 3 roky, co se pracuje na nových fyzikách. Docela by mě zajímalo, jak to vypadá do budoucna?
Respektive by mě zajímali jakékoliv informace! Mám pocit jako by to bylo už mrtvé... |
|
_________________
|
Zaslal: út listopad 11, 2014 22:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
je to mrtvé už dávno....... ale konečne niekto prišiel nato.... |
|
|
Zaslal: st listopad 12, 2014 15:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LAKETIC Nemanja
Založen: 08. 07. 2009 Příspěvky: 9 Bydliště: Serbia ,Bajina Basta
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CHOVANEC Zdenek Jun.
Založen: 05. 01. 2014 Příspěvky: 4
|
Předmět: fyziky |
|
|
16.12.2014:
Poslední dobou se vyrojily zvěsti, že pracuju na integraci NGP fyzik. Ano, je to pravda, NGP fyziky tu budou Ale jedním dechem dodávám, že určitě ne do letošních Vánoc, to prostě nestihnu. Musíte vydržet. jak to mám chápat ? |
|
|
Zaslal: pá prosinec 19, 2014 8:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETER Marek
Založen: 12. 01. 2010 Příspěvky: 485 Bydliště: Fajne-Město
|
Předmět: |
|
|
No, že budou až někdy po Vánocích? |
|
_________________ re:member |
Zaslal: pá prosinec 19, 2014 10:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: NGP |
|
|
Chtělo by to tady asi samostatný topic, ale upřímně řečeno nevím kde jinde reagovat. Na hlavní stránce pluginu je napsáno, že se pracuje na integraci NGP do pluginu.
Situace je taková, že já sám jsem nebyl schopen z Waltera dostat žádnou informaci od Barumky 2014 a defacto poslední rozumná fyzika byla na besedě s jezdci 2013 a od té doby jsem od něj nic nového (rozumného) nedostal. Je to přesně to, před čím jsem jej varoval, aby se nesoustředil tak na detaily, ale udělal komplet balík. Bohužel se tak dosud nestalo a reálně už ani nevěřím, že se tak stane.
Co se týče Němců - měli jsme s nimi před časem velké spory. První komentovali zásadně ve zlém Walterovy první pokusy. Postupně přišli s NGP, něco evidentně okopírovali od Waltera (nízké otáčky na startu, na které u Waltera prvně nadávali) atd. Nebyli nám následně vůbec schopni vysvětlit, jakým způsobem jsou jejich fyziky dělané (když jsme chtěli udělat pro NGP pro zajímavost nějaké auto dle našich informací).
Po čase jsem to přestal sledovat, protože diskuse byla zbytečná. Můžete si ji ostatně přečíst zde: http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7788&postdays=0&postorder=asc&start=0
Po nějaké době jsem tam nahlédl a vidím, že mají udělaných spoustu nových aut. To je samozřejmě skvělý počin. Neměl jsem čas to všechno testovat, nicméně zaráží mne tam několik věcí a pokud budou takové fyziky dány na český plugin, bude to z několika důvodů velký krok zpět. Osobně bych chtěl od Vaška Korála nějaké zdůvodnění, proč je chce použít a zda tam budou nějaké změny.
- většina setupů je zcela stejná nejen mezi asfaltem a šotolinou, ale i mezi jinými auty, klidně napříč různými skupinami. Default setup je tedy zcela nereálný.
- je poněkud zarážející, že s těmito default setupy, kdy se tam nezřídka objevuje nulová sbíhavost atd. se dá rozumně jezdit. Svědčí to o jisté nereálnosti fyzik
- nastavení setupu je kompletně otevřené, tzn. že na rozdíl od Fricových fyzik si tam můžete nastavit totální kraviny. Navíc krok pro nastavování je tak maličký, že změnit délku pružiny o 20 mm je docela časově náročný úkol, pokud vám to běhá po desetinách. U dalších hodnot je to podobné. Na rozdíl od toho poslední Fricovy fyziky (a další, které to respektovaly) měly nastavené jisté meze, aby nebylo možné nastavit totálně nereálný setup
- nastavování se trošku změnilo (diferenciály, hodnoty u tlumičů atd.) a není k tomu žádný manuál, který by vysvětlil, jak to bylo míněno.
Další drobnosti by se našly. Rozumějte - nechci jen kritizovat. Je to celkově velmi dobrý počin, ale je třeba jej ve výše uvedených dotáhnout do konce. A pokud si něco takového vezme nějaký nováček, který si chce jen zajet s default setupem, bude mít smůlu, protože ten je zcela špatně.
Domnívám se, že pro zavedení fyzik NGP je nutné udělat tyto věci:
- zamknout nastavení některých věcí v setupu a omezit nastavení jiné, aby nebylo možné vytvořit nereálný setup
- default setupy udělat takové, aby co nejlépe odpovídaly továrnímu klientskému nastavení daného vozu. A pokud není možné k danému autu tento reálný setup sehnat, tak nastavení udělat alespoň odhadem přibližně stejné. |
|
|
Zaslal: po leden 19, 2015 16:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Jo a ještě je opravdu zajímavé, že s takovou Imprezou 2003 WRC s NGP fyzikou jde bezproblémově jet, i když to má vepředu i vzadu nulovou sbíhavost a nulový odklon kol (tedy reálně totální nonsens). Zkušebně jsem s tím napoprvé zajel Verte za 5:41 (má to pokud vím snížený výkon). Každopádně se s tím dá v pohodě jet. Není to trošku divné, když to má unreal setup? Naproti tomu s Fiestou či Fábií se jet takto nedá.
Každopádně všechny tyto auta mají nulový sběh a nulový odklon v setupu. Považuji to za poměrně zásadní nedostatek. |
|
|
Zaslal: po leden 19, 2015 22:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Jardo, Workerbee tie tvoje otázky vysvetlil ( GVRC forum ). Myslíš, že je to teraz v poriadku alebo je ešte niekde problém ?
Bez NGP fyzík sa nové auta na plugin inak nedostanú. |
|
|
Zaslal: pá leden 23, 2015 18:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|