Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Drift pro novou verzi hacku ladime.
Příspěvek Zaslal: čt srpen 07, 2014 18:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KANDLER Jan





Založen: 24. 06. 2008
Příspěvky: 196
Bydliště: Lipník nad Bečvou

Příspěvek Předmět: Drift Odpovědět s citátem

Jiříku to byl doslova boj Very Happy

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt srpen 07, 2014 19:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SOUREK Vaclav





Založen: 06. 11. 2005
Příspěvky: 249
Bydliště: Rožmitál pod Třemš.

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Právě kombinace asfaltových gum a šotoliny moc nefunguje, ale jinak je to myslím OK.
Pokud bych mohl ještě, nějakou poznámku k fyzice povrchů: Hlavně u RWD je dost znát hodně malý rozdíl mezi přilnavostí gum bez prokluzu a s prokluzem (zvláště v přímém směru). Pokud je to technicky možné, uvítal bych v tomhle změnu. Potřeba jemné práce s plynem pro optimální přilnavost při zrychlování by realistický zážitek rozhodně umocnila.
Příspěvek Zaslal: čt srpen 07, 2014 20:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zlepsovani RWD - BMW M3 E30 on Loch Ard

https://www.youtube.com/watch?v=Mv1R4vvdnAc
Příspěvek Zaslal: po srpen 18, 2014 13:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
VANEK Martin





Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 51

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Chtěl jsem si projet novou trať Pikes Peak 2008, samozřejmě s novou fyzikou a hackem. Ale bohužel mě to nefunguje. Trať se spustí, ale když šlápnu na plyn tak auto jede jen veeeelmi pomalu, motor nechce jít do otáček. U jiných nových tratí nemám problém. Máte někdo podobnou zkušenost nebo je chyba na mém příjmači? Smile
Případně rada co s tím? Dík
Příspěvek Zaslal: pá září 26, 2014 20:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Taky mi to kdysi dělalo, ale to byl jeden z mojich prvních testů a už nevím, jak se to řešilo. Myslím, že to je to, že se ti nespustil hack. Zkus si to pročíst někde na začátku tohoto vlákna.

ADD: Ještě mě napadlo, jestli máš odfajknuté vše v hacku.
Příspěvek Zaslal: pá září 26, 2014 22:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VANEK Martin





Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 51

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pomohlo když jsem v hacku před spuštěním hry nechal prázdné políčka u volby "Engine Brake" a "Fix Idle RPM"
U voleb Fix Axle Torque a Control Diffs jsem nechal zaškrtnuté fajfky Smile

_________________
Ford Focus WRC 2006
Příspěvek Zaslal: so září 27, 2014 11:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ROJEK Jakub





Založen: 08. 12. 2007
Příspěvky: 240
Bydliště: Ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Už to jsou cca 3 roky, co se pracuje na nových fyzikách. Docela by mě zajímalo, jak to vypadá do budoucna?
Respektive by mě zajímali jakékoliv informace! Mám pocit jako by to bylo už mrtvé... Rolling Eyes

_________________
ImageImage
Příspěvek Zaslal: út listopad 11, 2014 22:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ADAM Tomas





Založen: 15. 02. 2010
Příspěvky: 274
Bydliště: moldava nad bodvou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

je to mrtvé už dávno....... ale konečne niekto prišiel nato....
Příspěvek Zaslal: st listopad 12, 2014 15:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LAKETIC Nemanja





Založen: 08. 07. 2009
Příspěvky: 9
Bydliště: Serbia ,Bajina Basta

Příspěvek Předmět: Video test Odpovědět s citátem

https://www.youtube.com/watch?v=tuWn2G13LXA
Příspěvek Zaslal: st prosinec 03, 2014 10:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHOVANEC Zdenek Jun.





Založen: 05. 01. 2014
Příspěvky: 4

Příspěvek Předmět: fyziky Odpovědět s citátem

16.12.2014:
Poslední dobou se vyrojily zvěsti, že pracuju na integraci NGP fyzik. Ano, je to pravda, NGP fyziky tu budou Smile Ale jedním dechem dodávám, že určitě ne do letošních Vánoc, to prostě nestihnu. Musíte vydržet. jak to mám chápat ?
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 19, 2014 8:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, že budou až někdy po Vánocích?

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 19, 2014 10:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: NGP Odpovědět s citátem

Chtělo by to tady asi samostatný topic, ale upřímně řečeno nevím kde jinde reagovat. Na hlavní stránce pluginu je napsáno, že se pracuje na integraci NGP do pluginu.

Situace je taková, že já sám jsem nebyl schopen z Waltera dostat žádnou informaci od Barumky 2014 a defacto poslední rozumná fyzika byla na besedě s jezdci 2013 a od té doby jsem od něj nic nového (rozumného) nedostal. Je to přesně to, před čím jsem jej varoval, aby se nesoustředil tak na detaily, ale udělal komplet balík. Bohužel se tak dosud nestalo a reálně už ani nevěřím, že se tak stane.

Co se týče Němců - měli jsme s nimi před časem velké spory. První komentovali zásadně ve zlém Walterovy první pokusy. Postupně přišli s NGP, něco evidentně okopírovali od Waltera (nízké otáčky na startu, na které u Waltera prvně nadávali) atd. Nebyli nám následně vůbec schopni vysvětlit, jakým způsobem jsou jejich fyziky dělané (když jsme chtěli udělat pro NGP pro zajímavost nějaké auto dle našich informací).

Po čase jsem to přestal sledovat, protože diskuse byla zbytečná. Můžete si ji ostatně přečíst zde: http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7788&postdays=0&postorder=asc&start=0

Po nějaké době jsem tam nahlédl a vidím, že mají udělaných spoustu nových aut. To je samozřejmě skvělý počin. Neměl jsem čas to všechno testovat, nicméně zaráží mne tam několik věcí a pokud budou takové fyziky dány na český plugin, bude to z několika důvodů velký krok zpět. Osobně bych chtěl od Vaška Korála nějaké zdůvodnění, proč je chce použít a zda tam budou nějaké změny.

- většina setupů je zcela stejná nejen mezi asfaltem a šotolinou, ale i mezi jinými auty, klidně napříč různými skupinami. Default setup je tedy zcela nereálný.
- je poněkud zarážející, že s těmito default setupy, kdy se tam nezřídka objevuje nulová sbíhavost atd. se dá rozumně jezdit. Svědčí to o jisté nereálnosti fyzik
- nastavení setupu je kompletně otevřené, tzn. že na rozdíl od Fricových fyzik si tam můžete nastavit totální kraviny. Navíc krok pro nastavování je tak maličký, že změnit délku pružiny o 20 mm je docela časově náročný úkol, pokud vám to běhá po desetinách. U dalších hodnot je to podobné. Na rozdíl od toho poslední Fricovy fyziky (a další, které to respektovaly) měly nastavené jisté meze, aby nebylo možné nastavit totálně nereálný setup
- nastavování se trošku změnilo (diferenciály, hodnoty u tlumičů atd.) a není k tomu žádný manuál, který by vysvětlil, jak to bylo míněno.

Další drobnosti by se našly. Rozumějte - nechci jen kritizovat. Je to celkově velmi dobrý počin, ale je třeba jej ve výše uvedených dotáhnout do konce. A pokud si něco takového vezme nějaký nováček, který si chce jen zajet s default setupem, bude mít smůlu, protože ten je zcela špatně.

Domnívám se, že pro zavedení fyzik NGP je nutné udělat tyto věci:
- zamknout nastavení některých věcí v setupu a omezit nastavení jiné, aby nebylo možné vytvořit nereálný setup
- default setupy udělat takové, aby co nejlépe odpovídaly továrnímu klientskému nastavení daného vozu. A pokud není možné k danému autu tento reálný setup sehnat, tak nastavení udělat alespoň odhadem přibližně stejné.
Příspěvek Zaslal: po leden 19, 2015 16:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo a ještě je opravdu zajímavé, že s takovou Imprezou 2003 WRC s NGP fyzikou jde bezproblémově jet, i když to má vepředu i vzadu nulovou sbíhavost a nulový odklon kol (tedy reálně totální nonsens). Zkušebně jsem s tím napoprvé zajel Verte za 5:41 (má to pokud vím snížený výkon). Každopádně se s tím dá v pohodě jet. Není to trošku divné, když to má unreal setup? Naproti tomu s Fiestou či Fábií se jet takto nedá.

Každopádně všechny tyto auta mají nulový sběh a nulový odklon v setupu. Považuji to za poměrně zásadní nedostatek.
Příspěvek Zaslal: po leden 19, 2015 22:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jardo, Workerbee tie tvoje otázky vysvetlil ( GVRC forum ). Myslíš, že je to teraz v poriadku alebo je ešte niekde problém ?
Bez NGP fyzík sa nové auta na plugin inak nedostanú.
Příspěvek Zaslal: pá leden 23, 2015 18:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 82, 83, 84  Další
Strana 83 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme