Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

NGP Fyziky - instalace a použití
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Václave, ještě dotaz - v čem je u Waltera problém s tím Exe souborem ? (hackem)? Vždyť ten do pluginu nijak nemusíš implementovat. Stačí nahodit fyziku tratí (tam je tuším nějaká změna) a fyziky jednotlivých vozů. A to je vše. A pokud člověk s těmito fyzikami pustí RBR bez hacku, tak to nepojede. Logicky prostě tedy jen k tomu musí stáhnout a pustit ten hack a to je vše.

V čem je tedy problém?

Všem ostatním, kteří alespoň trošku rozumí nastavování vozu doporučuji přečíst část anglické části německého fóra, kde jsem se dotazoval na problémy v NGP fyzikách a co mi bylo zodpovězeno. Je mi jasné, že RBR určité věci nezohledňuje, ale říci o tom, že je díky tomu přesnější než realita je trošku od věci. Domnívám se, že každý kdo trochu v RBR najel ví, že sbíhavost a odklon v RBR hraje důležitou roli. A neděláme tu nějakou scifi simulaci, ale snažíme se co nejvíce přiblížit realitě. A proto si myslím, že ideální by mělo být, aby nejlepší setup v RBR byl ten, který jezdí špička v reálu.

http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7788&postdays=0&postorder=asc&start=75&sid=6e7d310785c3dfbd0eccda835e277d41
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 11:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ve strucnosti: Wallyho plugin kontroluje v ramci boje proti podvodnikum, jestli se mu "pod rukou" neprepisuje pamet. A dela to hlavne v turnajich, cili pokud Walteruv exe funguje v shakedown modu, nemusi to jeste nic znamenat Sad Standardni dll plugin se za "jailnout" a sledovat, co kde dela; u externiho exe launcheru to ale bohuzel nejde. Proto nechceme takove veci podporovat - nemuzeme zarucit stabilitu pluginu.

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 15:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FAU Mira napsal:
Ahoj.

Nemohu zatím nic hodnotit, neboť jsem s novou fyzikou ještě neujel ani metr. Na to si musím počkat až po aktuální TR.

Zájímá mě ale jak je to s aplikací SnowFance, SnowModu a jejich kombinací.

Tak jsem udelal nejaky vyzkum a vypada to spatne. Porovnal jsem rozdily mezi originalem a snow modem a zkusil je napsat do NGP fyziky, ale zjistilo se, ze NGP fyzika pouziva od zakladu jina nastaveni, takze ciste slepe prepsat zmeny nejde.

Konkretni pripad: parametr SnowOnGravel_Deep, myKinetic:
- v originalu je 0.9703
- snowmod 1.1703
- ngp 0.225

Proste a jednoduse, nemuzu natvrdo prepsat tu hodnotu na z 0.225 na 1.1703, ta zmena je moc velka. Chtelo by to hracicku a kutila, ktery by si zkusil pohrat s temi hodnotami... ja na to cas nemam Sad

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 15:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUBIN Dominik





Založen: 31. 01. 2011
Příspěvky: 4
Bydliště: Mlada BOLESlav

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ahoj potřeboval bych cars.ini na fiestu R5 předem dekuji Very Happy
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 16:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DURDAK Jaroslav





Založen: 13. 12. 2012
Příspěvky: 7
Bydliště: Slavičín/Ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Návod jak jednoduše změnit Cars.ini, kde ve složce s modelem aut není upravený Cars.ini soubor s adekvátními parametry:

Ukážeme na příkladu výměny Fiesty R5 za původní Xsaru WRC.

V původním souboru Cars.ini máme napsáno

[Car00]
FileName = "Cars\xsara\xsara.sgc"
IniFile = "Cars\xsara\xsara.ini"
ShaderFile = "Cars\xsara\xsara_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\xsara\xsara_shader_settings"
TexturePath = "Cars\xsara\Textures\"

V nabídce zvolíme "Úpravy" a "Nahradit" (kl. zkratka Ctrl+H).

Do kolonky "Najít" vepíšeme xsara, do kolonky "Nahradit" vepíšeme název složky nového modelu, v našem případě fiesta_rrc. Zvolíme "Nahradit vše", uložíme a je hotovo.

[Car00]
FileName = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc.sgc"
IniFile = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc.ini"
ShaderFile = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc_shader_settings"
TexturePath = "Cars\fiesta_rrc\Textures\"

Není třeba rozlišovat velká a malá písmena (alespoň jsem s tím nikdy problém neměl), je však nutné dát si pozor na 2 věci:

1. Zkontrolovat, jestli je název složky modelu totožný s názvy souborů v něm obsažených. (Např. u Imprezy N14 URT je název složky "Impreza_N14_URT", ale soubory uvnitř se jmenují jen impreza_N14. sgc, ini atd.)

2. Dát pozor, aby nahrazované slovo bylo obsaženo jenom v řádcích, které chcete měnit. Pokud jezdíte třeba 2 různé Xsary, mohlo by se stát, že si přepíšete řádky i u slotu, který měnit nechcete.

Toť vše!
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 16:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KUBIN Dominik





Založen: 31. 01. 2011
Příspěvky: 4
Bydliště: Mlada BOLESlav

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

DURDAK Jaroslav napsal:
Návod jak jednoduše změnit Cars.ini, kde ve složce s modelem aut není upravený Cars.ini soubor s adekvátními parametry:

Ukážeme na příkladu výměny Fiesty R5 za původní Xsaru WRC.

V původním souboru Cars.ini máme napsáno

[Car00]
FileName = "Cars\xsara\xsara.sgc"
IniFile = "Cars\xsara\xsara.ini"
ShaderFile = "Cars\xsara\xsara_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\xsara\xsara_shader_settings"
TexturePath = "Cars\xsara\Textures\"

V nabídce zvolíme "Úpravy" a "Nahradit" (kl. zkratka Ctrl+H).

Do kolonky "Najít" vepíšeme xsara, do kolonky "Nahradit" vepíšeme název složky nového modelu, v našem případě fiesta_rrc. Zvolíme "Nahradit vše", uložíme a je hotovo.

[Car00]
FileName = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc.sgc"
IniFile = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc.ini"
ShaderFile = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc_shader_settings"
TexturePath = "Cars\fiesta_rrc\Textures\"

Není třeba rozlišovat velká a malá písmena (alespoň jsem s tím nikdy problém neměl), je však nutné dát si pozor na 2 věci:

1. Zkontrolovat, jestli je název složky modelu totožný s názvy souborů v něm obsažených. (Např. u Imprezy N14 URT je název složky "Impreza_N14_URT", ale soubory uvnitř se jmenují jen impreza_N14. sgc, ini atd.)

2. Dát pozor, aby nahrazované slovo bylo obsaženo jenom v řádcích, které chcete měnit. Pokud jezdíte třeba 2 různé Xsary, mohlo by se stát, že si přepíšete řádky i u slotu, který měnit nechcete.

Toť vše!

moc dekuji
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 17:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MARYSKO Tony





Založen: 26. 07. 2008
Příspěvky: 137
Bydliště: Záhoří

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám dotaz, co dělám špatně, Smile Ten FixUp Patch a NGP Plugin sem si stahl, ale nejdou otevřít, rozbalit, nebo nevím co s tím. V Total Commanderu sem to zkusil, nejde. Dík za radu.

_________________
M-Rallyteam(Marysko Racing)
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 17:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vašku, je mi to jasné s tím exáčem, to jsem si neuvědomil. Díky za vysvětlení.

Mno a snowmod atd. - napište Workerovi. Když už se sem zvládli prosadit, tak by mohli mít zájem na tom to dotáhnout do konce a implementovat i snowmod a snowfrance.
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 18:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ADAM Tomas





Založen: 15. 02. 2010
Příspěvky: 274
Bydliště: moldava nad bodvou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

s pomocou WIN RAR v pohode otvoríš súbor, vložíš do hry - plugins : NGP.Dll + FixUp a Phyzics.rbr vymeníš za Fyziku NGP .... a je to !

TOTAL Commander nie je potrebné.... až potom robíš v TC keď vložíš autá !
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 18:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KORAL Vaclav napsal:
FAU Mira napsal:
Ahoj.

Nemohu zatím nic hodnotit, neboť jsem s novou fyzikou ještě neujel ani metr. Na to si musím počkat až po aktuální TR.

Zájímá mě ale jak je to s aplikací SnowFance, SnowModu a jejich kombinací.

Tak jsem udelal nejaky vyzkum a vypada to spatne. Porovnal jsem rozdily mezi originalem a snow modem a zkusil je napsat do NGP fyziky, ale zjistilo se, ze NGP fyzika pouziva od zakladu jina nastaveni, takze ciste slepe prepsat zmeny nejde.

Konkretni pripad: parametr SnowOnGravel_Deep, myKinetic:
- v originalu je 0.9703
- snowmod 1.1703
- ngp 0.225

Proste a jednoduse, nemuzu natvrdo prepsat tu hodnotu na z 0.225 na 1.1703, ta zmena je moc velka. Chtelo by to hracicku a kutila, ktery by si zkusil pohrat s temi hodnotami... ja na to cas nemam Sad


Ja som to už písal na TR vlákne, že je nefunkčný Snownod ani snowfrance s fyzikami aut pre NGP fyziky, S autom sa ani nehnete.
Chcelo by to možno osloviť priamo Workerbee, či by to nevedel nastaviť, keď je v tom odborník.
Mám dojem, že pri testoch u snehových tratiach sú bariéry viac hustejšie.

K tej zmene pluginov len toľko, že nie je potrebné odinštalovávať NGP plugin (FixUp plugin tam musí ostať vždy), stačí len vymeniť physics.zbz a vrátiť pôvodný Cars.ini.
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 18:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KANDLER Jan





Založen: 24. 06. 2008
Příspěvky: 196
Bydliště: Lipník nad Bečvou

Příspěvek Předmět: Nastavení aut Odpovědět s citátem

Ahoooj jenom takový skromný dotaz,nastavování aut u NGP fyzik je stejné jako u klasických aut na starých fyzikách.Jde mi o to jak například zjistím o kolik jsem pohl u sbihavosti.Budu chtít napřiklad na predni naprave udelat dvou milimetrovou rozbihavost da se to nejakym jednoduchým způsobem zjistit.To samé treba u odklonu budu si chtít dát -5° jak zjistím ,že je tam mám.Ted kdyz si stáhnu vozidlo tak je v nejakém standartním nastavení,že je vse na nule uplne v rovině???Díky za jakékoli info Very Happy .Nejde mi o to získat perfektní nastavení,ale jen o to jakým zpusobem se dají tyto auta nastavovat a co se bude na aute menit kdyz udelam to nebo ono....

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 19:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUBIN Dominik





Založen: 31. 01. 2011
Příspěvky: 4
Bydliště: Mlada BOLESlav

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

mám ješte jednu prozbu cars.ini na citroen ds3 WRC a R5 dekuji předem
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 20:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

CarName = Citroen DS3 R5
FileName = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC.sgc"
IniFile = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC.ini"
ShaderFile = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC_shader_settings"
TexturePath = "Cars\DS3_RRC\Textures\"

CarName = Citroen DS3 WRC
FileName = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC.sgc"
IniFile = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC.ini"
ShaderFile = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC_shader_settings"
TexturePath = "Cars\DS3_WRC\Textures\"

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 20:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUBIN Dominik





Založen: 31. 01. 2011
Příspěvky: 4
Bydliště: Mlada BOLESlav

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

RESL Jan napsal:
CarName = Citroen DS3 R5
FileName = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC.sgc"
IniFile = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC.ini"
ShaderFile = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC_shader_settings"
TexturePath = "Cars\DS3_RRC\Textures\"

CarName = Citroen DS3 WRC
FileName = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC.sgc"
IniFile = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC.ini"
ShaderFile = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC_shader_settings"
TexturePath = "Cars\DS3_WRC\Textures\"

dekuji
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 20:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GVRC-Lamda





Založen: 19. 08. 2008
Příspěvky: 49

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

We reworked snow physic too, means surface, tyres and snowbanks. We decide a compromise between original and snowmode. Because in the reality, snowbank is not snowbank. There different kind of snow nature (new snow, thawing snow, refreezed snow and so on).

For RBR, the snowmode (as is) will not working right, because neither surface nore tyre would match with it. i think with menpower it could be possible to generate additional snow options, but this must balanced with tyres (and will need much work, who would do it?)

Snow france is more different, because there changed all surfaces to a special snow physic. I was never a fan of it, because you must decide between snowtrack or no snow track. better choice is to rework tracks to snow version (like tracks from mirek -> Peklo/Peklo snow)

and dont forget, you need time to accustom oneself to NGP. Crossdriving between the differnt physics will not realy working. After a while NGP only you will get problems to hold the car on the roads Cool

Im glad, that NGP is included to cz tournament plugin, but it is also good every driver can decide oneself to drive NGP or not.

All feedback are welcome.

Lamda
Příspěvek Zaslal: po únor 02, 2015 20:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Další
Strana 3 z 31

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme