Právě je út listopad 19, 2024 3:50
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Václave, ještě dotaz - v čem je u Waltera problém s tím Exe souborem ? (hackem)? Vždyť ten do pluginu nijak nemusíš implementovat. Stačí nahodit fyziku tratí (tam je tuším nějaká změna) a fyziky jednotlivých vozů. A to je vše. A pokud člověk s těmito fyzikami pustí RBR bez hacku, tak to nepojede. Logicky prostě tedy jen k tomu musí stáhnout a pustit ten hack a to je vše.
V čem je tedy problém?
Všem ostatním, kteří alespoň trošku rozumí nastavování vozu doporučuji přečíst část anglické části německého fóra, kde jsem se dotazoval na problémy v NGP fyzikách a co mi bylo zodpovězeno. Je mi jasné, že RBR určité věci nezohledňuje, ale říci o tom, že je díky tomu přesnější než realita je trošku od věci. Domnívám se, že každý kdo trochu v RBR najel ví, že sbíhavost a odklon v RBR hraje důležitou roli. A neděláme tu nějakou scifi simulaci, ale snažíme se co nejvíce přiblížit realitě. A proto si myslím, že ideální by mělo být, aby nejlepší setup v RBR byl ten, který jezdí špička v reálu.
http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7788&postdays=0&postorder=asc&start=75&sid=6e7d310785c3dfbd0eccda835e277d41 |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 11:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
Ve strucnosti: Wallyho plugin kontroluje v ramci boje proti podvodnikum, jestli se mu "pod rukou" neprepisuje pamet. A dela to hlavne v turnajich, cili pokud Walteruv exe funguje v shakedown modu, nemusi to jeste nic znamenat Standardni dll plugin se za "jailnout" a sledovat, co kde dela; u externiho exe launcheru to ale bohuzel nejde. Proto nechceme takove veci podporovat - nemuzeme zarucit stabilitu pluginu. |
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: po únor 02, 2015 15:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
FAU Mira napsal: |
Ahoj.
Nemohu zatím nic hodnotit, neboť jsem s novou fyzikou ještě neujel ani metr. Na to si musím počkat až po aktuální TR.
Zájímá mě ale jak je to s aplikací SnowFance, SnowModu a jejich kombinací. |
Tak jsem udelal nejaky vyzkum a vypada to spatne. Porovnal jsem rozdily mezi originalem a snow modem a zkusil je napsat do NGP fyziky, ale zjistilo se, ze NGP fyzika pouziva od zakladu jina nastaveni, takze ciste slepe prepsat zmeny nejde.
Konkretni pripad: parametr SnowOnGravel_Deep, myKinetic:
- v originalu je 0.9703
- snowmod 1.1703
- ngp 0.225
Proste a jednoduse, nemuzu natvrdo prepsat tu hodnotu na z 0.225 na 1.1703, ta zmena je moc velka. Chtelo by to hracicku a kutila, ktery by si zkusil pohrat s temi hodnotami... ja na to cas nemam |
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: po únor 02, 2015 15:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUBIN Dominik
Založen: 31. 01. 2011 Příspěvky: 4 Bydliště: Mlada BOLESlav
|
Předmět: |
|
|
ahoj potřeboval bych cars.ini na fiestu R5 předem dekuji |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 16:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DURDAK Jaroslav
Založen: 13. 12. 2012 Příspěvky: 7 Bydliště: Slavičín/Ostrava
|
Předmět: |
|
|
Návod jak jednoduše změnit Cars.ini, kde ve složce s modelem aut není upravený Cars.ini soubor s adekvátními parametry:
Ukážeme na příkladu výměny Fiesty R5 za původní Xsaru WRC.
V původním souboru Cars.ini máme napsáno
[Car00]
FileName = "Cars\xsara\xsara.sgc"
IniFile = "Cars\xsara\xsara.ini"
ShaderFile = "Cars\xsara\xsara_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\xsara\xsara_shader_settings"
TexturePath = "Cars\xsara\Textures\"
V nabídce zvolíme "Úpravy" a "Nahradit" (kl. zkratka Ctrl+H).
Do kolonky "Najít" vepíšeme xsara, do kolonky "Nahradit" vepíšeme název složky nového modelu, v našem případě fiesta_rrc. Zvolíme "Nahradit vše", uložíme a je hotovo.
[Car00]
FileName = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc.sgc"
IniFile = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc.ini"
ShaderFile = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc_shader_settings"
TexturePath = "Cars\fiesta_rrc\Textures\"
Není třeba rozlišovat velká a malá písmena (alespoň jsem s tím nikdy problém neměl), je však nutné dát si pozor na 2 věci:
1. Zkontrolovat, jestli je název složky modelu totožný s názvy souborů v něm obsažených. (Např. u Imprezy N14 URT je název složky "Impreza_N14_URT", ale soubory uvnitř se jmenují jen impreza_N14. sgc, ini atd.)
2. Dát pozor, aby nahrazované slovo bylo obsaženo jenom v řádcích, které chcete měnit. Pokud jezdíte třeba 2 různé Xsary, mohlo by se stát, že si přepíšete řádky i u slotu, který měnit nechcete.
Toť vše! |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 16:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUBIN Dominik
Založen: 31. 01. 2011 Příspěvky: 4 Bydliště: Mlada BOLESlav
|
Předmět: |
|
|
DURDAK Jaroslav napsal: |
Návod jak jednoduše změnit Cars.ini, kde ve složce s modelem aut není upravený Cars.ini soubor s adekvátními parametry:
Ukážeme na příkladu výměny Fiesty R5 za původní Xsaru WRC.
V původním souboru Cars.ini máme napsáno
[Car00]
FileName = "Cars\xsara\xsara.sgc"
IniFile = "Cars\xsara\xsara.ini"
ShaderFile = "Cars\xsara\xsara_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\xsara\xsara_shader_settings"
TexturePath = "Cars\xsara\Textures\"
V nabídce zvolíme "Úpravy" a "Nahradit" (kl. zkratka Ctrl+H).
Do kolonky "Najít" vepíšeme xsara, do kolonky "Nahradit" vepíšeme název složky nového modelu, v našem případě fiesta_rrc. Zvolíme "Nahradit vše", uložíme a je hotovo.
[Car00]
FileName = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc.sgc"
IniFile = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc.ini"
ShaderFile = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\fiesta_rrc\fiesta_rrc_shader_settings"
TexturePath = "Cars\fiesta_rrc\Textures\"
Není třeba rozlišovat velká a malá písmena (alespoň jsem s tím nikdy problém neměl), je však nutné dát si pozor na 2 věci:
1. Zkontrolovat, jestli je název složky modelu totožný s názvy souborů v něm obsažených. (Např. u Imprezy N14 URT je název složky "Impreza_N14_URT", ale soubory uvnitř se jmenují jen impreza_N14. sgc, ini atd.)
2. Dát pozor, aby nahrazované slovo bylo obsaženo jenom v řádcích, které chcete měnit. Pokud jezdíte třeba 2 různé Xsary, mohlo by se stát, že si přepíšete řádky i u slotu, který měnit nechcete.
Toť vše! |
moc dekuji |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 17:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MARYSKO Tony
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 137 Bydliště: Záhoří
|
Předmět: |
|
|
Mám dotaz, co dělám špatně, Ten FixUp Patch a NGP Plugin sem si stahl, ale nejdou otevřít, rozbalit, nebo nevím co s tím. V Total Commanderu sem to zkusil, nejde. Dík za radu. |
|
_________________ M-Rallyteam(Marysko Racing) |
Zaslal: po únor 02, 2015 17:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Vašku, je mi to jasné s tím exáčem, to jsem si neuvědomil. Díky za vysvětlení.
Mno a snowmod atd. - napište Workerovi. Když už se sem zvládli prosadit, tak by mohli mít zájem na tom to dotáhnout do konce a implementovat i snowmod a snowfrance. |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 18:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
s pomocou WIN RAR v pohode otvoríš súbor, vložíš do hry - plugins : NGP.Dll + FixUp a Phyzics.rbr vymeníš za Fyziku NGP .... a je to !
TOTAL Commander nie je potrebné.... až potom robíš v TC keď vložíš autá ! |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 18:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
KORAL Vaclav napsal: |
FAU Mira napsal: |
Ahoj.
Nemohu zatím nic hodnotit, neboť jsem s novou fyzikou ještě neujel ani metr. Na to si musím počkat až po aktuální TR.
Zájímá mě ale jak je to s aplikací SnowFance, SnowModu a jejich kombinací. |
Tak jsem udelal nejaky vyzkum a vypada to spatne. Porovnal jsem rozdily mezi originalem a snow modem a zkusil je napsat do NGP fyziky, ale zjistilo se, ze NGP fyzika pouziva od zakladu jina nastaveni, takze ciste slepe prepsat zmeny nejde.
Konkretni pripad: parametr SnowOnGravel_Deep, myKinetic:
- v originalu je 0.9703
- snowmod 1.1703
- ngp 0.225
Proste a jednoduse, nemuzu natvrdo prepsat tu hodnotu na z 0.225 na 1.1703, ta zmena je moc velka. Chtelo by to hracicku a kutila, ktery by si zkusil pohrat s temi hodnotami... ja na to cas nemam |
Ja som to už písal na TR vlákne, že je nefunkčný Snownod ani snowfrance s fyzikami aut pre NGP fyziky, S autom sa ani nehnete.
Chcelo by to možno osloviť priamo Workerbee, či by to nevedel nastaviť, keď je v tom odborník.
Mám dojem, že pri testoch u snehových tratiach sú bariéry viac hustejšie.
K tej zmene pluginov len toľko, že nie je potrebné odinštalovávať NGP plugin (FixUp plugin tam musí ostať vždy), stačí len vymeniť physics.zbz a vrátiť pôvodný Cars.ini. |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 18:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KANDLER Jan
Založen: 24. 06. 2008 Příspěvky: 196 Bydliště: Lipník nad Bečvou
|
Předmět: Nastavení aut |
|
|
Ahoooj jenom takový skromný dotaz,nastavování aut u NGP fyzik je stejné jako u klasických aut na starých fyzikách.Jde mi o to jak například zjistím o kolik jsem pohl u sbihavosti.Budu chtít napřiklad na predni naprave udelat dvou milimetrovou rozbihavost da se to nejakym jednoduchým způsobem zjistit.To samé treba u odklonu budu si chtít dát -5° jak zjistím ,že je tam mám.Ted kdyz si stáhnu vozidlo tak je v nejakém standartním nastavení,že je vse na nule uplne v rovině???Díky za jakékoli info .Nejde mi o to získat perfektní nastavení,ale jen o to jakým zpusobem se dají tyto auta nastavovat a co se bude na aute menit kdyz udelam to nebo ono.... |
|
_________________
|
Zaslal: po únor 02, 2015 19:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUBIN Dominik
Založen: 31. 01. 2011 Příspěvky: 4 Bydliště: Mlada BOLESlav
|
Předmět: |
|
|
mám ješte jednu prozbu cars.ini na citroen ds3 WRC a R5 dekuji předem |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 20:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
CarName = Citroen DS3 R5
FileName = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC.sgc"
IniFile = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC.ini"
ShaderFile = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC_shader_settings"
TexturePath = "Cars\DS3_RRC\Textures\"
CarName = Citroen DS3 WRC
FileName = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC.sgc"
IniFile = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC.ini"
ShaderFile = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC_shader_settings"
TexturePath = "Cars\DS3_WRC\Textures\" |
|
_________________
|
Zaslal: po únor 02, 2015 20:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUBIN Dominik
Založen: 31. 01. 2011 Příspěvky: 4 Bydliště: Mlada BOLESlav
|
Předmět: |
|
|
RESL Jan napsal: |
CarName = Citroen DS3 R5
FileName = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC.sgc"
IniFile = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC.ini"
ShaderFile = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\DS3_RRC\DS3_RRC_shader_settings"
TexturePath = "Cars\DS3_RRC\Textures\"
CarName = Citroen DS3 WRC
FileName = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC.sgc"
IniFile = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC.ini"
ShaderFile = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\DS3_WRC\DS3_WRC_shader_settings"
TexturePath = "Cars\DS3_WRC\Textures\" |
dekuji |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 20:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
GVRC-Lamda
Založen: 19. 08. 2008 Příspěvky: 49
|
Předmět: |
|
|
We reworked snow physic too, means surface, tyres and snowbanks. We decide a compromise between original and snowmode. Because in the reality, snowbank is not snowbank. There different kind of snow nature (new snow, thawing snow, refreezed snow and so on).
For RBR, the snowmode (as is) will not working right, because neither surface nore tyre would match with it. i think with menpower it could be possible to generate additional snow options, but this must balanced with tyres (and will need much work, who would do it?)
Snow france is more different, because there changed all surfaces to a special snow physic. I was never a fan of it, because you must decide between snowtrack or no snow track. better choice is to rework tracks to snow version (like tracks from mirek -> Peklo/Peklo snow)
and dont forget, you need time to accustom oneself to NGP. Crossdriving between the differnt physics will not realy working. After a while NGP only you will get problems to hold the car on the roads
Im glad, that NGP is included to cz tournament plugin, but it is also good every driver can decide oneself to drive NGP or not.
All feedback are welcome.
Lamda |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 20:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|