Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Mno, nejsem si jistý, zda mu zcela rozumím. Protože je jasné, že RBR zanedbává pružnost pneu atd. atd. Nicméně camber i toe nemají význam jen kvůli opotřebení pneu, ale zejména toe (v kombinaci s camberem) i v RBR mají význam na feedback a řiditelnost auta. Z těch moderních aut se dá řídit jen Impreza 2003 s jejich defaultem. Ve Fiestě a Fábii neujedu ani kousek rozumně, jak tomu ustřeluje zadek právě v důsledku nulové sbíhavosti. Takže právě v tomto směru mu nerozumí. Taktéž píše, že reálné setupy snad mají taktéž nulový camber a toe. Máme tovární nastavení Fábie S2000 a o takových hodnotách tam rozhodně nic není.
No a co se týče těch restrikcí - tak prý tam jsou. No já si jich nevšiml. Možná sem tomu nevěnoval dost pozornosti. A co se týče toho kroku nastavení - upřímně, fakt nevím, kdo by koupil pružinu a kousek jí ustřihl, aby měl požadovanou délku. To je vážně nesmysl. Jsou různé délky pružin ke koupi a podle toho je tam dají, žádné další úpravy. Domnívám se tedy, že úprava kroku by zde rozhodně byla na místě. A k samotnému kroku - ne každý používá jeho setup editor a v normálním editoru RBR je hýbat s těmi hodnotami časový očistec.
Domnívám se prostě, že by Němci mohli v tomto směru trošku vyjít vstříc a netrvat ve všem na svém. |
|
|
Zaslal: so leden 24, 2015 0:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Poznámka pre testy.
Musíte mať nainštalovaný aj FixUp Plugin. Ten sa updatuje pravidelne . Posledná verzia FixUp Plugin 2.5.
Tu je všetko potrebné pre NGP fyziky + auta.
http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7878 |
|
|
Zaslal: st leden 28, 2015 18:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FAU Mira
Založen: 08. 03. 2008 Příspěvky: 326 Bydliště: Chýnov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
OPRSAL Michal
Založen: 19. 01. 2008 Příspěvky: 82 Bydliště: Zlín
|
Předmět: CHYBĚJÍCÍ JEZDCI A POŘADATELÉ |
|
|
Ahojte,
vím, že to tady nepatří, ale chtěl bych Vás požádat o pomoc, ve hře mi chybí jezdci v kokpitu i pořadatelé u stolku. Nevíte proč? Děkuji za pomoc. Michal |
|
|
Zaslal: so leden 31, 2015 18:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Martin
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 51
|
Předmět: |
|
|
NGP fyziky nejsou s dílny Waltera, ne?!?
Kdo jste NGP jeli? Jak se s tím jezdí? |
|
_________________ Ford Focus WRC 2006 |
Zaslal: ne únor 01, 2015 10:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
Vyzkousej sam |
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: ne únor 01, 2015 10:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, upřímně Vašku - mohli jste trošku trvat na nějakých požadavcích a nevzít to Němcům i s navijákem (. Toto byla jediná rozumná šance, jak je přinutit, aby něco s těmi fyzikami udělali viz to co jsem psal já výše. Bude v tom totální guláš.
Workerovy připomínky, že přece nebude omezovat krok nastavení pružiny, protože v reálu může každý vzít nějakou pružinu, uřezat si ji dle svého názoru a vrazit ji tam jsou do nebe volající kravina. A s tímto se prosím bude jezdit na pluginu. Nějaké trošku vyrovnání setupů jak to bylo s fyzikami Fricovými je totálně v tahu. Každý může mít setupy na hony vzdálené od reality a nechci pak vidět ty rozdíly v časech. No ... co jste chtěli, to máte
A tím prosím nežehrám na to, že tu nejsou Walterovy fyziky, to je jeho chyba především. Psal jsem už předtím, že je fajn, že to Němci takto dotáhli, ale chybí jim v tom pár věcí a je škoda, že jste netrvali na jejich naplnění. |
|
|
Zaslal: po únor 02, 2015 8:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KANDLER Jan
Založen: 24. 06. 2008 Příspěvky: 196 Bydliště: Lipník nad Bečvou
|
Předmět: Odtranění volantu |
|
|
Ahoj,mám dotaz ,mám novou instalaci rbr a už jsem zapomněl jak odstraním volant (při pohledu z kokpitu) předem díky za info . |
|
_________________
|
Zaslal: út červen 09, 2015 19:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
CamHack - kameru z kapoty posuneš dozadu do kokpitu ...... |
|
|
Zaslal: st červen 10, 2015 22:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KANDLER Jan
Založen: 24. 06. 2008 Příspěvky: 196 Bydliště: Lipník nad Bečvou
|
Předmět: Odstraneni volantu |
|
|
Tome spatne si to pochopil ja mam pohled z kokpitu nastaven presne na miru ,ale potrebuji odstranit volant ,abych ho nevidel kdyz uz jeden drzim v ruce .Jde to prepsat v primo u urciteho auta v ini.,ale uz jsem zapomnel kde to je. |
|
_________________
|
Zaslal: st červen 10, 2015 22:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
je to v súbore cars.ini .......
- [i_steeringwheel] = (volant) komu vadí
a přepište hodnotu switch=false na switch=true
false = zapnuto
true = vypnuto
i = vše viditelné uvnitř
e = vše viditelné zvenku
premňa CamHack je lepší..... teraz som skúil, a keď pri kamere z vonka zmaknem 5-ku hneď som v kokpitu a bez volantu..... potom zo šípkami nastavím presnú poziciu a uložím to...... podla mne je to jednoduchší a rýchlejší spôsob ako prepisovať ini. súbor...... a o tom ešte ani nehovorím že poziciu treba meniť u každej aute zvášť..... |
|
|
Zaslal: st červen 10, 2015 23:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|