Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Team Rally 2015
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
FAU Mira





Založen: 08. 03. 2008
Příspěvky: 326
Bydliště: Chýnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Blue Devil hlasuje pro NGP

Posádek máme předběžně 9.

Třídy ve kterých naše posádky testují a tudíž pro ně hlasujeme: RC1, RC2, RC3 a H/B

_________________
Faustýn, manager týmu Blue Devil
BLUE DEVIL rally 2015
FRESH Band
Blue Devil fórum
Příspěvek Zaslal: ne srpen 09, 2015 21:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak pro staré fyziky zatím nikdo nebyl, tak už asi ani nebudu hlasovat. Confused

Z těch týmů, které se k dnešnímu dni přihlásili je jednoznačný výsledek: NGP

Je tedy rozhodnuto. Jisté jsou třídy RC1, RC2. Velmi pravděpodobná je třída RC4. V jednání je ještě skupina historiků. Osobně bych dal přednost skupině H-A. Každopádně dojde k redukci na 4 skupiny.

Dostal se ke mě i názor na zmenšení počtu podniků a případné zkrácení délky jednotlivých závodů. Myslím si že by oba návrhy mohly projít.

_________________
Image
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB
Příspěvek Zaslal: po srpen 10, 2015 23:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Měl by se též změnit systém bodování, aby se neopakovalo, 1 výpadek se vrátí za 9 dojetí do cíle.

_________________
Image
Legenda
Příspěvek Zaslal: út srpen 11, 2015 19:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Můj názor ohledně fyzik a tříd:
Rozhodně NGP fyziky,jednak jsou daleko lepší a narozdíl od originálních mají nějakou budoucnost.
Třídy bych jel určitě RC1,RC2 no a dál buď RC3 nebo 4,to je řekl bych jedno.A stejně jako psal Michal,viděl bych jako rozumější variantu H-A,než nějaké extra silné auta,nebo zadokolky.Popravdě moc nevěřím,že se zadokolkama by jelo nějak moc lidí.No a třeba s Quattrem ve sk B skončí drtivá většina stejně za chvilku někde ve stromě.Pravda je,že ty zadokolky s NGP fyzikou jsem ještě ani neřídil a třeba je to dobré,nevím.Se snížením počtu tříd na 4 též souhlasím.Stejně tak bych možná stáhl počet podniků třeba na 10,taky souhlas.Rozhodně bych ale nestahoval kilometráže závodů,které mě už tak v posledním TR většinou přišly kratší,než bývaly.Nevím co to je za trend,dělat furt z rally čím dál tím kratší sprinty.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: st srpen 12, 2015 22:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRISTENSKY Jiri





Založen: 28. 11. 2009
Příspěvky: 351

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Honzo, vidíš, mi se zase líbí spíš kratší TR jak maratony.
Párkrát jsem zažil minutu přede mnou, minutu za mnou a ještě hooodně RZ neodjetých. Takže místo závodu to bylo jen o dojetí, což je hrozná nuda.
Proto bych byl pro to, aby se TR adekvátně zkrátilo výkonu NGP fyzik.
Neznám aktuální výkon nových fyzik, ale jestli nějakou RZ zajedu třeba o 10% pomaleji než na starých fyzikách, zkrátil bych TR o 10%.
I tak je velký rozptyl, kolik RZ můžeš dát, takže pak si jednotlivý tým určí, jestli chce mít podnik na spodním nebo horním limitu povoleného počtu RZ.
Příspěvek Zaslal: čt srpen 13, 2015 20:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jirko,řekl bych,že těch 5 minut,které strávíš díky NGP fyzice na trati navíc,ani moc nepoznáš,toto bych vůbec neřešil.Pokud tě dlouhé závody nebaví,tak to je mi líto,ale kvůli tomu bych TR neměnil.Ve finále nějakých 10% stejně nepomůže,protože buď soupeře proti sobě máš,nebo ne.Jako příklad uvedu minulou HSF Rally a KCM Rally ve sk. S2000. HSF Rally nejdelší Rally a to nejen kilometráží,ale i časově a první tři jezdci ve 20 vteřinách.KCM rally jedna z nejkratších a od 1.do 6.místa to jde po minutě.To je prostě rally a tam to tak občas chodí.Navíc to není jenom o kilometráži,ale i o profilu rz.Ono takových 200km na leteckých amerických tratích nepojedu zdaleka tak dlouho,jak třeba HSF v japonsku,přesto se radši budu klouzat o půl hodiny dýl v japonsku,které třeba mě strašně baví.Tu ameriku si prostě tolik neužiju,ale musím se tam s tím prostě poprat taky.Rozhodně ale jeden z důvodů,proč jsem měl TR rád,bylo to,že to není jen o nadrcení pár RZ,ale že taky musím trošku přemýšlet hlavou a musím mět taky trošku vytrvalost,která řekl bych k rally prosrtě patří.Pokud budu chtít závodit hlava nehlava od první až do sedmé RZty,zejedu si třeba Sprint Cup Wink

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt srpen 13, 2015 22:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KEST Karel





Založen: 01. 05. 2009
Příspěvky: 31
Bydliště: Kout na šumavě

Příspěvek Předmět: Audi Odpovědět s citátem

myslím si že ve stromě drtivá většina neskončí,ale tolik jezdců s tím nejezdí.Spíš jde o to že Audi S1 by předjíždělo auta ze skupin RC1 a RC2.A to by některým TGV jezdcům mohlo vadit,ale je to jen můj názor.
Příspěvek Zaslal: pá srpen 14, 2015 11:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
VANIK Jan





Založen: 15. 08. 2006
Příspěvky: 144

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já skončím ve stromě, ať jedu s čímkoli Laughing ale Audi S1 mi sedí víc, než jezdit třeba s WRC a proto doufám ve vypsání této třídy, ale když vidím diskuzi, tak to na to moc nevypadá. Líbilo by se mi, aby ti kteří chtějí jet historiky, měli možnost pro nějaké hlasování, s čím se pojede a ne ať o tom rozhodují lidi jezdící třídy RC. Nebo ať se k tomu vyjádří manažeři velkých týmů, já jako jedinec do toho moc kecat nemůžu.
Příspěvek Zaslal: pá srpen 14, 2015 16:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BABAK Ondrej





Založen: 14. 02. 2009
Příspěvky: 75

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, předem se omlouvám za vložený příspěvek !! Tratě jsou zamčený, seznam tratí také Sad Mohl by někdo tomu zřízený doplnit číselný seznam tratí?? Po velmi dlouhé době jsem to chtěl pustit a hází mi to hodně hlášek na chybějící trať např. 805? 1025 atd... Po přečtení prosím smazat a ještě jednou omluva Wink
Příspěvek Zaslal: po srpen 17, 2015 15:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mno jo. Seznam trati jsem slibil ze zaktualizuju, a, famfara, nedostal jsem se k tomu Embarassed Ja s tim neco udelam.

EDIT: Tak jsem s tím něco udělal Razz Mrkněte na hlavní menu, pod seznam modifikací - nebo můžete rovnou sem:
http://rbr.onlineracing.cz/index.php?act=rbrtracks


Naposledy upravil KORAL Vaclav dne po srpen 17, 2015 22:20, celkově upraveno 1 krát

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: po srpen 17, 2015 16:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VNOUCEK Mirus





Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ohledně délky podniků jednoznačný souhlas s Honzou Reslem. Nezkracoval bych nic. Ani kilometráž, ani počet podniků. Jezdím to proto, že mě to baví. Ne proto, abych u toho strávil co nejméně času. Nikomu svůj zcela soukromý názor nenutím.

_________________
Kizz-me WRT..... www.kizz-me.cz
Řekli mi:"jsi starej, tak budeš jezdit starýma autama" a od té doby válčím s A8 Smile. Už to není pravda. Mládnu, takže krotim mladou tridu R5
Příspěvek Zaslal: po srpen 17, 2015 22:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky, Vašku Wink

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: po srpen 17, 2015 22:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
FAU Mira





Založen: 08. 03. 2008
Příspěvky: 326
Bydliště: Chýnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jako skvělé, že se rozhodlo na jaké fyzice se pojede.
Pokud vidím dobře, už nějaký čas je jasné, že se zvedá startovné zpět na 3kila.

ALE UŽ BY TO CHTĚLO, SAKRA PRÁCE, KONEČNĚ ROZHODNOUT, JAKÉ SE POJEDOU TŘÍDY !!!!!
Start TR15 se blíží a jezdecká sestava se mě neustále ptá, jak že rozdělíme startovní pole. Přímo na tom je závislé zahájení testů.
Ale copak to jde . . . ?

Leckdo z nás fakt nemá čas testovat všechny teoretické třídy, aby byla na TR alespoň trochu připravenost.

_________________
Faustýn, manager týmu Blue Devil
BLUE DEVIL rally 2015
FRESH Band
Blue Devil fórum
Příspěvek Zaslal: út srpen 18, 2015 16:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KOZAK Jaroslav





Založen: 04. 03. 2009
Příspěvky: 253
Bydliště: Příbram

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj závodníci. Mohu vědět, co přesně mi TR nabízí za 300kč? Budou opět videa, TR magazín, nebo snad textury na každý pondnik? Smile
Příspěvek Zaslal: út srpen 18, 2015 16:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Za 300Kč se Ti předně nabízí to že by se TR mohla ještě vůbec jet.

Zatím mi to vychází nejlépe na redukci počtu závodů na 10. S tím že by start byl od 13.9. (případně až 20.9.) Tím pádem by byl ještě dostatek času na přípravu a testování. Není to ještě ale konečné rozhodnutí.

Pro některé lehký přepočet: 1 závod = 30Kč. Za těch 30 korun můžu strávit třeba 2-3 hodiny na trati a pak x dalších hodin sledováním výsledků, abych věděl jak to dopadne. Nebo ušetřím a dám si jedno pivo. (teď jsem četl, že rekord ve vypití je cca necelé 3 vteřiny). Tolik asi k vrácení startovného na původní výši.

Nějaká jednání o tvorbě videí probíhají, ale rozhodně nebudeme nic slibovat. Pokud by to mělo být z tohoto startovného zaplaceno, taky by startovné nebylo 300, ale tak 3 000,- Stejně se jedná jen o mírný příspěvek za dobrovolnou práci. Jestli budou textury na každém podniku záleží na pořádajících týmech. Budou-li a včas, tak já můžu slíbit že je zpracujeme a vydáme.

Co se týká výběru skupin, zatím bych to viděl na ty čtyři a to RC1, RC2, RC4 a H-A. Konečné rozhodnutí padne do konce tohoto týdne. Do té doby bude i spuštěna možnost registrací.

Bodovat bude každopádně 20 jezdců v každé skupině, otázkou ještě zůstává případná úprava počtu bodů.

Délku jednotlivých podniků necháme na pořadatelském týmu. Ona totiž není moc rozhodující. Pokud bude podnik poskládán rozumně a bude bavit, byla by většina lidí zklamaná, že je krátký. Pokud to bude naopak, bylo by "na sílu" i odjetí 6-8 RZ. Maximálně změním povolený rozsah na 20-26 RZ na podnik.

Pro dnešek je to asi vše...
Příspěvek Zaslal: út srpen 18, 2015 23:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Další
Strana 3 z 12

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme