Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
STUDENY Ivo
Založen: 26. 12. 2008 Příspěvky: 49 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: |
|
|
Jsem vznětlivý, takže nebudu nic psát. Michale a ty tady čti jen to správné. |
|
|
Zaslal: út září 01, 2015 10:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZAK Jaroslav
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 253 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
Když si tak projíždím vozy skupiny H/A, tak si říkám... Pojede tuhle třídu vůbec někdo? |
|
|
Zaslal: pá září 04, 2015 16:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BEZDEK Filip
Založen: 06. 04. 2008 Příspěvky: 280 Bydliště: valašské klobouky
|
Předmět: |
|
|
Sorry za OT: ale největší zděšení je to že u Audi 200 ručka zablokuje všechny 4 kola....na tohle pánové přišli kde??? a taky centrální diff u quattra není???? vždyť tohle auto mělo šnekový mezinápravový diferenciál torsen (jako dnešní quattra, krom těch z haldexem ) |
|
_________________ Red Bull, Bujaček RBR Team
Citroën DS3 WRC |
Zaslal: pá září 04, 2015 18:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
Filip to napíš nemcom, aby opravili fyziku.... |
|
|
Zaslal: pá září 04, 2015 21:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZAK Jaroslav
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 253 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
Chtěl jsem se zeptat, jestli vedení TR neuvažuje a změně třídy H/A? Ty vozy tam absolutně neodpovídají realitě a jízda s těmito vozy je spíše obrovské trápení... Předem děkuji vedení TR za vyjádření... Já osobně navrhuji GT, nebo H/B |
|
|
Zaslal: ne září 06, 2015 11:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOVARICEK Miroslav
Založen: 29. 05. 2008 Příspěvky: 142
|
Předmět: |
|
|
Jardo měl jsem z nich stejný pocit, ale po pár km to jde. Holt se s tím musí jezdit víc skandinávsky a nepoužívat ručku. Ale je to jen můj subjektivní názor. |
|
_________________
Kovařa |
Zaslal: ne září 06, 2015 11:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZAK Jaroslav
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 253 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
Šotolina tak něják jde, ale na asfaltu je to strašné trápení... |
|
|
Zaslal: ne září 06, 2015 15:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFFMANN Jakub
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 288 Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
|
Předmět: |
|
|
Kluci ... nic proti ... já to zkoušel při nastavování pro kolegy a mě to bavilo ... je pravda že ručka tam moc nefunguje ale není to tím že kdysi nebylo rozpojení diff ... tak že aby ručka nebrzdila kardan (tím pádem aby nebrzdily všechna kola při ručce ) tak se musela vymačkávat spojka tak že to bude spíš tím ale já se s tím bavil a to jsem s tím jel jen Cote ... a ze šotoliny harwood |
|
_________________
|
Zaslal: ne září 06, 2015 18:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
s predohrabmi ( vw golf 1, 2 ) neni žiadný problém...... |
|
|
Zaslal: ne září 06, 2015 19:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SOUREK Vaclav
Založen: 06. 11. 2005 Příspěvky: 249 Bydliště: Rožmitál pod Třemš.
|
Předmět: |
|
|
Za mně jsem také pro třídu H/A. Jízda mi přijde opravdu zábavná. A s tou ručku to bude tak, jak píše Kuba |
|
_________________ www.hsfrt.ic.cz
ZÁDÍ VPŘED !!! |
Zaslal: po září 07, 2015 5:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZAK Jaroslav
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 253 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
Oukej pánové. Děkuji za názory a i vysvětlení! |
|
|
Zaslal: po září 07, 2015 18:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BEZDEK Filip
Založen: 06. 04. 2008 Příspěvky: 280 Bydliště: valašské klobouky
|
Předmět: |
|
|
Ona se spojka musela vyšlapávat tuším i u Lancer EVO 8 (ale to jsi nejsem jistý jestli tomu tak je) ovšem u běžných stálých pohonů Audi v dnešních vozech tak musíte vyšlápnout spojku (vlastní zkušenost), jenže ve fyzice je problém i v tom že tam není středový diferenciál i když ho quattro mělo. Právě mezinápravový diferenciál dělá quattro quattrem . Ovšem s Audi 200 sem jezdil a jede se s ní parádně, dá se s tím krásně vyhrát. |
|
_________________ Red Bull, Bujaček RBR Team
Citroën DS3 WRC |
Zaslal: po září 07, 2015 20:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
Já chci H/B.....je tam více stejně rychlých aut a jede to rychle jak WRC, tím pádem je možnost různorodé značky v celkovém pořadí, což by bylo velice zajímavé.
Ve sk. H/A jsou jen 2 auta, Lancia a Audi, bohužel Lancia jede asi tak 3x více, takže se ze sk. H/A stane Lancia Cup, protože pochybuji, že někdo bude závodit o vítězství na mokrém Noikeru s BMW M3.
Dále bodování, nevím, jak to má Šnek vymyšlené, ale určitě nás nebude více jak 100 lidí, tím pádem je podle mě blbost bodovat do 20.místa, když v každé skupině pojede kolem 20.lidí. I v tom lyžování - ala slalom, kde startuje kolem 80 lidí, se boduje jen 15.míst. |
|
_________________
Legenda |
Zaslal: út září 08, 2015 9:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: |
|
|
Výběr skupin už byl ukončen. Bodovat 20lidí bude taky, jen uvažujeme o drobné změně v bodování, tj o něco větší rozdíly v počtu bodu na předních pozicích. Kdoví, kolik pojede lidí? Každej to nechává na poslední chvilku, stejně jako Ptáček. (pokud teda pojede). Myslím že to bude víc jak 100. Když ne do prvního podniku, tak později ano.
Pro jistotu:
První podnik startuje 20.9.2015. Jistota přidělení licence do tohoto podniku je se zaplacením startovného nejpozději do 15.9. Po tomto termínu je možné, že už nestihnu licence do startu přidělit!!! |
|
_________________
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB |
Zaslal: út září 08, 2015 10:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VASICEK Michal
Založen: 23. 09. 2005 Příspěvky: 268 Bydliště: Libichov
|
Předmět: |
|
|
Jak dlouho trvá přidělení licence? Jen jestly jsem neudělal nějakou chybu při žádosti. |
|
_________________
www.rally-mlboleslav.tym.cz |
Zaslal: út září 08, 2015 13:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|