Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: 3. HSF Rally - 1.- 7.11.2015 |
|
|
Třetím podnikem TEAM Rally 2015 bude opět HSF Rally. Pořadatel i meteorolog slibují téměř stejnou trať i podmínky jako v sezóně 2014.
Instalační balíček textur je bohužel pouze v loňském provedení. Kdo má z loňska, nemusí stahovat.
ZDE ke stažení |
|
_________________
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB |
Zaslal: po říjen 26, 2015 23:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STUDENY Ivo
Založen: 26. 12. 2008 Příspěvky: 49 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: error |
|
|
Potřebuji radu. Když spustím TR tak mi to napíše, že nemám nainstalované vhodné auto ????? Nějaká myšlenka? Samozřejmě že Deltu mám a v jiném turnaji mi jede. Přeinstaloval jsem ji a stejné. |
|
|
Zaslal: ne listopad 01, 2015 16:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HORESOVSKY Jakub
Založen: 03. 06. 2009 Příspěvky: 42 Bydliště: Milovice nad Labem
|
Předmět: Re: error |
|
|
Bohužel jsi do registrace pro turnaj vybral špatnou Deltu.. |
|
|
Zaslal: ne listopad 01, 2015 16:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STUDENY Ivo
Založen: 26. 12. 2008 Příspěvky: 49 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: Re: error |
|
|
Vynechám sprostá slova. To jde? Asi ano. No nic. Jen asi marná otázka. Změnit adminem to nejde co? |
|
|
Zaslal: ne listopad 01, 2015 17:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
Vsechno jde Pokud to schvali Snek - pardon, tim myslim naseho Pana Reditele - neni problem. |
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: ne listopad 01, 2015 18:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: |
|
|
Už jsem psal že bych s tím Vaška nechtěl ani otravovat, ale on jak je nemocnej, tak se asi nudí. Já s tím problém nemám, i když by se někdo mohl ozvat že je to Tvoje chyba. Nerad bych, aby se u každého závodu řešilo plno změn, že se někdo uklikl. |
|
_________________
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB |
Zaslal: ne listopad 01, 2015 18:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SABOTA Pavel
Založen: 21. 12. 2009 Příspěvky: 10 Bydliště: Klášterec nad Orlicí
|
Předmět: |
|
|
Ahoj, chci se zeptat, při instalaci balíčku mě to nenalézá Falstone 2. Píše to chybí v tracksetting.ini, přitom otočené tratě mám nainstalované... Můžete mi někdo prosím poradit? děkuji |
|
|
Zaslal: út listopad 03, 2015 21:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JAROSEVSKY Jiri
Založen: 21. 11. 2008 Příspěvky: 173 Bydliště: Řitka
|
Předmět: |
|
|
Kuba Rojek si dal práci s tím, že na uložto nahrává všechny potřebné soubory z RBR... http://www.uloz.to/soubory/Okrojek/Richard-Burns-Rally/
Takže zkus stáhnout v sekci RBR Czech Tratě Patch - track.ini a tracksettings.ini a uvidíš |
|
|
Zaslal: st listopad 04, 2015 10:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SABOTA Pavel
Založen: 21. 12. 2009 Příspěvky: 10 Bydliště: Klášterec nad Orlicí
|
Předmět: |
|
|
snaad to pošlape, díky moc :-) |
|
|
Zaslal: st listopad 04, 2015 16:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZISEK Martin
Založen: 02. 10. 2005 Příspěvky: 223 Bydliště: Přeštice
|
Předmět: |
|
|
Zajímal by mě názor ostatních na opotřebení gum na mokru u nových NGP fyzik. Při pohledu na výsledky RZ3 a předvším RZ4 je vidět, že něco není v pořádku. Zdá se, že udělali soudruzi z NDR někde chybu, protože mi nepřijde normální, že R5, dvoukolky a historici měly po 4RZ opotřebení gum v průměru okolo 30% a WRCčka měly v průměru okolo 80%. To se opravdu nedá - nedovedu si představit, že by byla na mokru celá soutěž. |
|
_________________ Subaru WRT (2005 - 2008)
REVO eTeam Klatovy |
Zaslal: so listopad 07, 2015 21:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Martine,projdi si tento test,moje časy a komentáře,kde většinou píšu o mojem opotřebení.Naschvál jsem zkoušel,jak bych se s WRCem popasoval a mě vycházelo pořád nejrychlejší.I když samozřejmě,rezerva by tam měla být dle mě větší a asi i třeba při 50% opotřebnení by WRCo mělo být pořád o něco víc suverenní.Na druhou stranu,se mnohdy v MS R5ky pohybují za WRCama někde okolo 1-1,5s/km což není až tak moc.Ještě k tomu opotřebení,netuším,jak moc hraje vliv styl jízdy a nebo třeba setup,který můžete mít někteří vcelku v extrémních nereálných hodnotách a pak to tak může dopadat,nevím.Ale určitě nějaké chyby ve fyzikách jsou.Já například asi hodinu před tím,než jsem odstartoval,jsem si řekl,proč jsem sakra pomalejší na suchu v Japonsku,než na vlhku no a kde byla chyba?V Japonsku jsou na suchu rychlejsí a to dost výrazně vlhké pneu.Chtělo by to,aby to tvůrcům NGP fyzik někdo sdělil.
edit: Jsem zapoměl odkaz. Tady http://rbr.onlineracing.cz/index.php?act=tourmntsview&torid=ebf20156cc7ac86e5db581ec0fef06c6 |
|
_________________
|
Zaslal: so listopad 07, 2015 21:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRISTENSKY Jiri
Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
Předmět: |
|
|
Honzo, sleduju tvé kometáře a vím, že se divíš nad opotřebením některých jezdců. Dost jsem se tomu věnoval, hlavně když jsem jezdil předkoly a můj závěr byl, že je to hooodně o rukách, talentu. Dalo se sice některými vychytávkami ušetřit pár procent, ale nic to nebylo proti tomu, co bylo mezi volantem a sedačkou.
Japonsko jezdím vždy s vlhkými pneu, fyzika auta na tom nic nezměnila, je to o fyzice trati. To samé austálie na vlhku. |
|
|
Zaslal: so listopad 07, 2015 23:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
nezabudnite ani to že niekedy na povrchu : suché - rozbité auto sa chová ovela horšie ako na povrchu : vlhká - nová .....
no a aby ste ušetrili gumy musíte mať tieto 3 faktory: 1. cit v nohe ( nešlapať plyn keď kolesá začnú hrabať, a sledovať farebný otáčkomer, aby červená nerozsvietila ) 2. kvalitný volant s kvalitnými pedálmi, 3. setup ( správne nastaviť diferáky - aby kolesá hrabali spolu a nie každý zvlášť, správne nastaviť brzdy - aby kolesá nikdy nešmýkali ani pri silnom brzdení, alebo brzdiť pomaly s citom, a spávne nastaviť podvozok - aby auto jazdil čistú stopu a nešmýkal bokom )
je to také jednoduché.....
WRC nejazdím, ale hádam majú vyšší výkon ako napr. R2 a aj to môže za to že sa zničia gumy skôr ako u predohrab...... |
|
|
Zaslal: so listopad 07, 2015 23:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: |
|
|
Prosím ke kontrole zkracování z HSF rally odesílejte RZ6 Pirka Menoko a RZ17 Tanner II. Časový limit pro uploadnutí vyprší ve středu 11. 11. ve 23:59. |
|
_________________
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB |
Zaslal: ne listopad 08, 2015 8:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFFMANN Jakub
Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 288 Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
|
Předmět: |
|
|
Honzo dovedl bych si s tebou nesouhlasit s tím že R5 je pomalejší pořád než WRC ... sám asi víš že jsem jel jeden test od vás ( Iridia ) s 208 R5 2015 a čas třeba na sip II jsem měl jen o 4s pomalejší než v TR s WRCem a je to první rz ... noiker tam to bylo taky v pár vteřinách a na pirce II už jsem byl s R5 rychlejší než s WRCem a to že na suchém japonsku jsou rychlejší intery jsou už od starých fyzik ale v tr nepoužitelné tato volba jelikož nikdy nemáš v sekci jen suché jap koukal jsem že Míra Sudický jel Intery v té druhé sekci druhé etapy ale na Aust ztratil víc než na japonsku vydělal sám jsem R5 jezdil .. nevím kde to bude ale na kluzčím povrchu jsou R5 hodně rychlé třeba na peklu snow ... jsem s N15 R4 jel s WRCama dostal jsem tam od nich jen vteřinu a to byly jezdci formátu Jurek Bogdanowicz atd.. ale má vyjít update 4,0 tak uvidíme ...ale je fakt že se na šotolině hodně sjíždí gumy ale však v reálu s tím taky mají problémy že na konci sekce už jsou bez gum akorát oni si můžou vzít rezervy holt my je nemáme |
|
_________________
|
Zaslal: ne listopad 08, 2015 9:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|