Právě je út listopad 12, 2024 11:41
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KOVARICEK Miroslav
Založen: 29. 05. 2008 Příspěvky: 142
|
Předmět: |
|
|
Také se přidávám ke klukům. Jak píše Jirka výše, tak nejvíce zdá se to zasáhlo skupinu H/A. Já chápu, že staré auto nemůže podvozkově stíhat novým R5, dokonce bych i skousnul, že ta ručka u těch aut fungovala jen se spojkou. Ale u 3.1 a nižších verzí v podstatě nefungovala skoro vůbec ani se spojkou a od verze 4.1 sice ručka funguje, ale zase to auto šlo úplně zpátky! Hlavně na asfaltu je to o hubu. V každé zatáčce se to zachová jinak a mnohdy nesmyslně. A to, že když se auto vlivem setrvačnosti v zátáčce nahne na jednu stranu, tak diferák začne prokluzovat, jak kdyby někdo prošlápl spojku bych u závoďáku nečekal! OK, když jsou dvě kola ve vzduchu, tak se protočí na úkor těch na vozovce, ale po odlehčení, kdy jsou všechny 4 kola na cestě?
Já tyhle auta pamatuju ještě jako kluk a ty auta se mě strašně líbí. Proto je jezdím a nechci to měnit za jinou třídu, ale letos si to neužívám! Líbilo se mi to pouze na sněhu a na IF Rally, kde byla kombinace sníh a mokrá šoto.
Když jsem tuto fyziku kritizoval v diskuzi k MM Rally, tak jsem byl označený za zoufalce, který jen kritizuje. A ano pod vlivem emocí jsem reagoval možná zbytečně kriticky i ke skladbě MM Rally, ale hlavně nám historikům ta skladba fakt hodně komplikovala život. S odstupem uznávám, že jsem udělal jezdeckou chybu a byl jsem za ni potrestaný, ale počet odstoupených byl fakt vysoký si myslím.
Jsem rád, že nejsem jediný komu se směřování těchto fyzik nelíbí. Mnohem radši bych ale byl, kdyby ty fyziky fungovaly. Vaškovi nic nezazlívám. Jak psal už Frišťa, tak nemá čas zkoušet jestli je nová fyzika dobrá, či nikoliv. A proč se nasadila verze 4.1 už tu také padlo. Spíš by mě zajímalo jak by se k tomu teď postavili ti, kteří před sezonou prosazovali NGP? Fajn přibyly nám nové auta, ale je to opravdu lepší?
Ještě jedna věc na zamyšlení. Mluvilo se tu před zavedením NGP, že to přitáhne víc lidí... . Do prvního závodu loňské sezony odstartovalo 109 lidí, letos 113. Do 8-mého závodu loni 100 a letos 102. Tak velký rozdíl v tom nevidím! Nevím jak by se to vivíjelo na starých fyzikách, ale myslím, že tu stejně zůstalo pořád + - stejné jádro jako předtím. Ano pár lidí se vrátilo, ale stejné množství naopak tato fyzika odradila! |
|
_________________
Kovařa |
Zaslal: út březen 08, 2016 13:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Tak za sebe můžu říct,že s NGP nemám nejmenší problém.Auto je pro mě pocitově asi díky nižší přilnavosti,kdy nereaguje jak stíhačka težší a tedy i přijemnější.Fyziky mě celkově přijdou chováním docela podobné těm,které dělal Walter a které mě též přišly daleko lepší,než ty originální.
Zkoušeli jste někdo,kdo si stěžujete ty originální teď někdy?Doporučuju to.Já šel takto do jednoho závodu TR loni po snad 500km testu na těch Walterových a musel jsem se smát,čemu jsem jako dlouhé roky říkal realita a nebylo to tedy vůbec přijemné zvykat si zpět.Taky jsem zkoušel nástřel fyziky,kterou mě posílal ještě Mirek Fric,jen se sníženým výkonem,aby to odpovídalo víc realitě a nelítalo úplně nesmyslně.Výsledek byl takový,že díky obrovské přilnavosti se i S2000 docela běžně převracely ve vracečkách na střechu a byla to tedy velká nuda,neb auto prostě nezahrabalo.Bylo mi jasné,že jen udělat reálnější výkon do originálních fyzik prostě nepůjde,ale to bylo ještě v době,než se začal angažovat Walter.Další problém originálních fyzik byl ten,že už byly tak nesmyslně přemotorované,že skupina B,by nikdy nemohla existovat,protože to auto by bez poškozeného těsnění neodjelo snad jedinou RZ.
Na druhou stranu musím říct,že s HA jsem toho na NGP moc nenatestoval a tak nemůžu moc hodnotit.Co jsem ale jezdil tuším na 3,1,tak i když ta ručka nefungovala tak dobře,tak až na Audinu mě třeba na Lancii fungovala.Chápu ale kluky v historicích,že řídit na originálních fyzikách A8ku,která se chová a jede skoro stejně rychle jako WRC může být fajn,ale to bych zrovna nepovažoval zrovna moc za klad.A teď když srovnám rychlostně RC2 a HA,tak i když je mezi auty rozdíl kolem 20-30 let,časově to nevychází až o tolik hůř a špička je schopná těm novodobým autům docela solidně zatápět.A mezi 3,1 a 4,1 nevidím až tak zásadní rozdíly,alespoň v RC2 ne.Alespoň já jsem tedy za NGP rád a originální jsem po loňské zkušenosti odstřelil. |
|
_________________
|
Zaslal: út březen 08, 2016 15:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ROJEK Jakub
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 240 Bydliště: Ostrava
|
Předmět: |
|
|
Ty problém nemáš, protože jezdíš RC2. Tam taková změna chování nebyla. Jezdím sprint s R5 a Team Rally s Deltou. I když byla verze fyziky 3.0, 3.1, 4.1 a 4.2 tak R5 mě baví. Je pravda, že 3.1 mě bavila víc ale i 4.2 celkem jde. Ale velký rozdíl nastal u skupiny H/A! Tam je neskutečný rozdíl mezi 3.1 a 4.1! Pamatuji dobu před začátkem sezóny, kde jsem se rozhodoval mezi RC2 a H/A. Obě skupiny mě bavili. Teď už mě Delta vůbec nebaví a to se snažím upravovat set, aby auto aspoň rozumně jelo! Takže jako vývoj fyziky u RC1, RC2 není tak špatný ale u skupiny H/A je to děs! Kluci co jezdí s historiky ví o čem mluvím. |
|
_________________
|
Zaslal: út březen 08, 2016 15:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
A můžete mi zkusit popsat konkrétněj,kde vidíte problém?Jak budu mít chvilku,zkusil bych se též s tím projet. |
|
_________________
|
Zaslal: út březen 08, 2016 17:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETERA Jiri
Založen: 12. 01. 2008 Příspěvky: 11
|
Předmět: |
|
|
Reslíku,přečti si Mirův příspěvek,tem popisuje ty hrůzy co to provádí.To chování na odjezdech ze zatáček je děs,nevím jestli všechny auta ve skupině,ale určitě Lancie 16V. |
|
|
Zaslal: út březen 08, 2016 17:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOVARICEK Miroslav
Založen: 29. 05. 2008 Příspěvky: 142
|
Předmět: |
|
|
Jelikož dnes Vašek přidal nová auta a jsou tam i nové fyziky prakticky všech původních aut H/A, tak možná soudruzi v NDR přišli na to kde udělali chybu. Nemám čas to prověřovat, tak uvidíme zda to bude změna k lepšímu, či k ho...?!
P.S. Teď jsem si vzpoměl ještě na jeden "realistický" poznatek s fyzikou 4.1. Když jsem jel test na MM Rally, tak jsem se na Šumburku v tom úzkém přetočil o 180 st. PZ kolo mi zůstalo na trávě, zbylé 3 byly na asfaltu, je tam rovina, takže jen se rozjet a o kus dál se otočit. Jenže auto se nerozjelo ani při zařazeném 6-ém kvaltu! Musel jsem si couvnout víc dozadu abych měl obě zadní kola na trávě a až pak se to horko těžko vyhrabalo! Tak nevím, ale nepřijde mi, že takto by se měla chovat 4-kola, byť se jedná o 25 let starý závoďák! |
|
_________________
Kovařa |
Zaslal: út březen 08, 2016 18:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Tak dejte historici vědět,jestli se to zlepšilo.Sám bych to podivné chování rád vyzkoušel,pokud se to teď nezlepší,ať vím o čem je řeč . |
|
_________________
|
Zaslal: út březen 08, 2016 20:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMA Daniel
Založen: 16. 02. 2011 Příspěvky: 50 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: H/A |
|
|
Čau hoši, nodovolím si sem nedat tento záběr, který bude použit i v MM rally reportáži. Ten bych řekl dost přesně zachycuje situaci, co popisuje Mira. Jakoby u těch Háček blbě fungovaly diferáky (nebo alespoň divně) Prostě jak hrabe jedno kolo, ostatní na to dlabou... https://www.youtube.com/watch?v=GAysIWBXMTo&feature=youtu.be |
Naposledy upravil KLIMA Daniel dne st březen 09, 2016 14:26, celkově upraveno 1 krát
|
_________________ //S4 B6 Avant 4.2 V8 |
Zaslal: st březen 09, 2016 11:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KOVARICEK Miroslav
Založen: 29. 05. 2008 Příspěvky: 142
|
Předmět: |
|
|
Vašku já jsem bohužel stará generace, takže "nespíkuju a nešprechtím", ale snad se někdo z mladších obětuje. |
|
_________________
Kovařa |
Zaslal: st březen 09, 2016 11:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMA Daniel
Založen: 16. 02. 2011 Příspěvky: 50 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Já taky zrovna moc nešprechtím, aspoň ne takhle širokosáhlé debaty. Ale určitě by se toho mohl někdo ujmout... do budoucna pro RBR celkově |
|
_________________ //S4 B6 Avant 4.2 V8 |
Zaslal: st březen 09, 2016 12:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUCA Milan
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 15
|
Předmět: Re: H/A |
|
|
KLIMA Daniel napsal: |
Čau hoši, nodovolím si sem nedat tento záběr, který bude použit i v MM rally reportáži. Ten bych řekl dost přesně zachycuje situaci, co popisuje Mira. Jakoby u tšch Háček blbě fungovali diferáky (nebo alespoň divně) Prostě jak hrabe jedno kolo, ostatní na to dlabou... https://www.youtube.com/watch?v=GAysIWBXMTo&feature=youtu.be |
chová se to jako stará Škoda 120, pamatuju si že jsme za starých časů podložili kámošovi pravé zadní kolo, aby bylo v luftě, a druhé kolo nic, ani se nehnulo, tak že by se Lancia inspirovala škodovkou ?? |
|
|
Zaslal: st březen 09, 2016 13:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STUDENY Ivo
Založen: 26. 12. 2008 Příspěvky: 49 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: |
|
|
Přátelé, kamarádi. Šeptandou a zatím neoficiálně jsem dostal termín Čeložnice. Opravdu se pojede souběžně se Šumavou? |
|
|
Zaslal: st březen 30, 2016 21:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VNOUCEK Mirus
Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 61 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Pačesu, už je termín ofiko na stránkách Team Rally. A potvrzuje tu moji "šeptandu". Takže asi budeš sedět v horkém křesle mitfáry.... . No budu muset instruovat spolufandy z Oseka, aby Ti pořádně zamávali... |
|
_________________ Kizz-me WRT..... www.kizz-me.cz
Řekli mi:"jsi starej, tak budeš jezdit starýma autama" a od té doby válčím s A8 . Už to není pravda. Mládnu, takže krotim mladou tridu R5 |
Zaslal: pá duben 01, 2016 22:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|