Právě je ne leden 26, 2025 3:57
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Na to se dá říct jediné, jezdi na manuál. To se bude dít vždycky v nějaké rychlosti. To přeřazení odpovídá přesně daným otáčkám motoru (podle průběhu motoru) a to nejde nastavit pro drifty jinam. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po prosinec 03, 2007 11:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Protože to auto už nad 5000 stejně netahne. |
|
_________________
|
Zaslal: po prosinec 03, 2007 12:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEPANEK Jakub
Založen: 19. 04. 2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Klášterec nad Ohří
|
Předmět: |
|
|
Martine jak to auto může nad 5000 otáček přestat táhnout když má největší výkon 300PS v 5500 ???? Kroutící moment 600Nm při 4000 ot. což by odpovídalo,ale mi máme strop už v 5000. http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=413 |
|
|
Zaslal: po prosinec 03, 2007 16:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RUZICKA Michal
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 129 Bydliště: Košice
|
Předmět: |
|
|
Podla mna maju wrc dnes uz vacsi vykon a tych 300 bude pri 5500,ale pri 5000 bude tych koni asi viac. |
|
|
Zaslal: po prosinec 03, 2007 17:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Jakube, to je ale oficiální údaj, který s realitou nemá vůbec nic společného.
Např. Fábia 05 má oficiálně 300 koní při 5500 otáčkách a ve skutečnosti má cca 335 koní při cca 4000-4500. Dnes už žádné WRC nemá maximální výkon při tak vysokých otáčkách, ani Subaru |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po prosinec 03, 2007 17:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEPANEK Jakub
Založen: 19. 04. 2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Klášterec nad Ohří
|
Předmět: |
|
|
OK,už to tak bude....... |
|
|
Zaslal: út prosinec 04, 2007 8:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
ahoj, mám dotaz, když si nastavím u subaru 05 převodovku jako dlouhou, je to bráno jako nepovolené?. Mira říkal že tam ta dlouhá vůbec nemá být tak jezdím na střední. |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: ne prosinec 30, 2007 19:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
To, co jde nastavit ve hře, je povolené. Impreza má převodovky dvě, ale nevím teď z hlavy, jestli jsou umístěné jako krátká a střední nebo střední a dlouhá. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po prosinec 31, 2007 15:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
kdysi si mi říkal že ta dlouhá tam nemá co dělat. Ale jestli je to povolené OK, budu s tím experimentovat na rychlých tratích USA
edit: tak omyl, v té novější verzi fyziky už dlouhá převodovka nejde nastavit. |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: po prosinec 31, 2007 15:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Kubo, ono je úplně jedno, jak je nazvaná, rozhodující je, na jaký převod odkazuje ten název ve fyzice. A bohužel si nepamatuju u každého auta, jak to bylo a u sebe to teď nemám. Ale jak jsem psal, co jde nastavit, je povolené. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po prosinec 31, 2007 17:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOUST Vita
Založen: 12. 07. 2005 Příspěvky: 27
|
Předmět: |
|
|
FRIC Miroslav napsal: |
Jakube, to je ale oficiální údaj, který s realitou nemá vůbec nic společného.
Např. Fábia 05 má oficiálně 300 koní při 5500 otáčkách a ve skutečnosti má cca 335 koní při cca 4000-4500. Dnes už žádné WRC nemá maximální výkon při tak vysokých otáčkách, ani Subaru |
Pokud se pletu, tak me opravte...
v pripade, ze nejvetsi kroutici moment by byl nekde kolem 3-3.5 tisic otacek a nejvetsi vykon nekde v 5000 nebo podle vas jeste niz...znamenalo by to v podstate to,ze by se hodne zuzil rozsah pouzivanych otacek coz je ale v kontrastu s tim, co se doopravdy deje...proc by jinak automobilky (peugeot, skoda, ford) pouzivaly 5stupnove prevodovky...to si muzou dovolit prave proto,ze maji dostatecny kroutici moment ve vetsim rozmezi otacek...ale vsimnete si,ze auta se nepodtaceji tzn. ze pod 3tis otacek se nejezdi... |
|
|
Zaslal: út leden 15, 2008 16:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Přidám tedy odpověď, ať to tu není samo. Prostě jste-li omezeni restriktorem a postupem času zlepšujete plnění válce, tak zákonitě postupně dosahujete toho limitu objemu vzduchu v nižších a nižších otáčkách. Ale neznamená to, že auto po překročení třeba 5000 otáček "umře". |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt leden 17, 2008 14:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEPANEK Jakub
Založen: 19. 04. 2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Klášterec nad Ohří
|
Předmět: |
|
|
Víto už jsem se tady o to pokoušel několikrát ale bez většího úspěchu.Ono v reálu to opravdu funguje tak jak píšeš ty.Třeba Citroen zkoušel i 4 kvalt protože každý přeřazení je stráta.Tak jak píše Míra,v dnešní době neni problém aby motory dosahovali max.plnícího tlaku už ve 2000 ot/min.Používají se k tomu turba s proměnlivym natočení lopatek,nebo hybridní turba,kde je rozdíl ve velikosti sací a vejfukoví komory atd. To má potom obrovskej vliv na křivku krouticiho momentu a jízdní vlastnosti.Když už to naplní tak neni problém uhlídat max plnící tlak v jakym koliv rozmezí otáček.K tomu se používál dříve obyč. mechanickej 3 cestnej ventyl kde se škrtíl tlak na westgate.Dneska už je to pomocí elektroniky,třeba APC systém (SAAB).Ale v podstatě jde o tří cestnej ventyl s elektomagnetem kterej na zákledě dat s tlakovího čidla přepouští tlak na westgate.To je samozřejmě jen rychle popsaný systém plnění(turbo) Elektornicky se dá poté naladit rozsah použitelnejch otáček vzhledem k použité převodovce,k povrchu a charakteru rally,stylu jízdy jezdce atd. Ale vždy se jde cestou co největšího rozsahu,né jako v RBR. Je mi celkem jasný že tohle tady udělat nejde,musí to bejt pevně nastaveno a hlavně nemněnné,aby tady měli všichni stejný podmínky,ale proč zrovna rozmezí od 3000-4500 ?? Nevim.... to sem se nějak rozepsal. |
|
|
Zaslal: čt leden 17, 2008 17:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
HOUST Vita napsal: |
Pokud se pletu, tak me opravte...
v pripade, ze nejvetsi kroutici moment by byl nekde kolem 3-3.5 tisic otacek a nejvetsi vykon nekde v 5000 nebo podle vas jeste niz...znamenalo by to v podstate to,ze by se hodne zuzil rozsah pouzivanych otacek coz je ale v kontrastu s tim, co se doopravdy deje...proc by jinak automobilky (peugeot, skoda, ford) pouzivaly 5stupnove prevodovky...to si muzou dovolit prave proto,ze maji dostatecny kroutici moment ve vetsim rozmezi otacek...ale vsimnete si,ze auta se nepodtaceji tzn. ze pod 3tis otacek se nejezdi... |
zdar snad svým příspěvkem nebudu pobuřovat, ale myslím si, že si to mohou dovolit díky tomu, že mají jinak spočítanou převodovku a jiný stálý převod diferáku..jestli úplně nežvaním a byla by pravda to, že velký krouťák po celou dobu a mooc otáček tak budem jezdit jen se dvěma kvalty..Ne? a to zas asi ještě nikdo takový motor nevymyslel, řekl bych, že závodní motor má tak 1500 "ostrých" otáček a toť vše a pak záleží na tom kam je do otáčkoměru "ingenýři" posadí a k tomu jiný borci musí spočítat převody, velikost kol a tak..fakt nechci dělat chytrýho tak jestli mi to někdo chcete vysvětlit tak dík, ale prosím jen Ti co opravdu vědí..takových jako já co si něco myslí, je nás tady spousta a řekl bych, že je to i vidět.. |
|
|
Zaslal: pá leden 18, 2008 11:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOUST Vita
Založen: 12. 07. 2005 Příspěvky: 27
|
Předmět: |
|
|
IZACH Vratislav napsal: |
HOUST Vita napsal: |
Pokud se pletu, tak me opravte...
v pripade, ze nejvetsi kroutici moment by byl nekde kolem 3-3.5 tisic otacek a nejvetsi vykon nekde v 5000 nebo podle vas jeste niz...znamenalo by to v podstate to,ze by se hodne zuzil rozsah pouzivanych otacek coz je ale v kontrastu s tim, co se doopravdy deje...proc by jinak automobilky (peugeot, skoda, ford) pouzivaly 5stupnove prevodovky...to si muzou dovolit prave proto,ze maji dostatecny kroutici moment ve vetsim rozmezi otacek...ale vsimnete si,ze auta se nepodtaceji tzn. ze pod 3tis otacek se nejezdi... |
zdar snad svým příspěvkem nebudu pobuřovat, ale myslím si, že si to mohou dovolit díky tomu, že mají jinak spočítanou převodovku a jiný stálý převod diferáku..jestli úplně nežvaním a byla by pravda to, že velký krouťák po celou dobu a mooc otáček tak budem jezdit jen se dvěma kvalty..Ne? a to zas asi ještě nikdo takový motor nevymyslel, řekl bych, že závodní motor má tak 1500 "ostrých" otáček a toť vše a pak záleží na tom kam je do otáčkoměru "ingenýři" posadí a k tomu jiný borci musí spočítat převody, velikost kol a tak..fakt nechci dělat chytrýho tak jestli mi to někdo chcete vysvětlit tak dík, ale prosím jen Ti co opravdu vědí..takových jako já co si něco myslí, je nás tady spousta a řekl bych, že je to i vidět.. |
nekolik takovych poznamek...
system vgt cili promenna geometrie lopatek se rozhodne u zavodnich aut nepouziva...druha vec...velikost kol opravdu taky nikdo nepocita...pouzivaji se maximalni povolene rozmery...jinak co se tyce prubehu, rozhodne zadne WRC nema maximum momentu ve 2000 otackach...a rozhodne v zadnem WRC se neradi nahoru v 5000 nebo dokonce niz tak,jak je to v soucasnych fyzikach pro burnse... |
|
|
Zaslal: pá leden 18, 2008 11:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|