Právě je út prosinec 24, 2024 18:44
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro zavedení jednotných fyzik? |
Ano, jsem pro jednotné fyziky. |
|
87% |
[ 449 ] |
Ne, jsem pro více fyzik. |
|
12% |
[ 62 ] |
|
Celkem hlasů : 511 |
|
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: Fyziky na pluginu - pořádek nebo anarchie |
|
|
Založil jsem nové téma ohledně počtu fyzik v pluginu. V současné době se používají fyziky jak od Ruedy, tak některé z MČR a N4 od Evo a Kenta. Každý autor je dělal jinak, průběhy výkonů motorů nejsou žádné (kromě Focusu 06) správně vztaženy k defaultním vozům WRC. Tudíž se vůbec nedají porovnávat výkony v různých třídách mezi sebou (eNka jsou příliš rychlé).
S Mirkem Olšou pracujeme již delší dobu na kompletním přepracování fyzik, aby vše odpovídalo reálu a poměr mezi třídami byl odpovídající. Výpadek pluginu chceme využít mj. také k dopracování těchto fyzik.
Protože se ale objevují hlasy, které chtějí zachovat více fyzik, založil jsem toto hlasování. Pokud chceme, aby rekordy měly nějakou vypovídající hodnotu a rozdíly mezi WRC, N4 a S1600 a mezi vozy tříd odpovídaly, fyziky by měly být dělané jedním způsobem a autor by rozhodně měl přesně rozumět tomu, co jeho výtvor představuje.
Hlasujte prosím tedy, zda jste pro jednotnost, pořádek nebo pro anarchii, pestrost a zbytečnou tabulku rekordů. |
|
|
Zaslal: út únor 20, 2007 12:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
Jsem samozřejmně pro sjednocení na jeden vzorec, jinak to nemá smysl vůbec něco dělat. Už o tom tady brblám nějakej ten měsíc tak snad teď by to mohlo konečně dojít úspěšnému konci. |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: út únor 20, 2007 12:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUDER Martin
Založen: 12. 10. 2005 Příspěvky: 1060 Bydliště: Chotyně
|
Předmět: |
|
|
Jsem jednoznačně pro sjednocení fyzik. Sice tomu nerozumím jak se co děla ale vim že je tu více tvůrců jak píšeš a každý si myslí že to ma spravně právě on. Je tedy jen na vas co fyziky tvoříte aby ste se rozumě dohodli vyměnili si zkušenosti a nazory a vypracovali jedny fyziky. Moooc prosííím dohodněte se. Rekordy bych vymazal a začal s novym čistym listem. |
|
_________________ EURORALLY TEAM
www.montek-motorsport.cz |
Zaslal: út únor 20, 2007 12:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
Hlasoval sem pro sjednocení fyzik. Doufám, že až naběhne plugin, že naběhnou i kompletní fyziky |
|
|
Zaslal: út únor 20, 2007 13:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUDLA Maros
Založen: 09. 07. 2006 Příspěvky: 249 Bydliště: Košice
|
Předmět: |
|
|
Jednoznacne zjednotenie fyzik je v tom fajny bordel... |
|
_________________
|
Zaslal: út únor 20, 2007 13:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Jsem pro sjednoceni, ovsem uz nesouhlasim s tim, ze Mikuv system motoru odpovida defaultnim autum.
Jelikoz jsem Mikovi slibil, ze nic z toho, co mi pred casem poskytl nebudu sirit, tak se tady k tomu nemuzu bliz vyjadrit. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út únor 20, 2007 16:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ačkoli prozatím hlasování vypadá jednoznačně, tak bych i přesto prosil toho uživatele, který hlasoval proti aby uvedl své důvody.
(BTW, celé toto téma je pro přesvědčení vedení serveru a jeho adminů, že je toto sjednocení opravdu potřeba a je důležité - ne každý si to myslí) |
|
|
Zaslal: út únor 20, 2007 18:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BITTNER Jan
Založen: 23. 04. 2005 Příspěvky: 1142
|
Předmět: |
|
|
Jsem jednoznačně pro srovnání fyzik .
To jestli Mike má správný vzorec nebo ne bych momentálně neřešil ,jelikož nikdo jiný nemá ucelenou představu o všech fyzikách tak jediným kandidátem je právě Olson a dalším kladem je určitě to ,že je ochoten tomu věnovat čas.
|
|
_________________
|
Zaslal: út únor 20, 2007 18:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
BITTNER Jan napsal: |
Jsem jednoznačně pro srovnání fyzik .
To jestli Mike má správný vzorec nebo ne bych momentálně neřešil ,jelikož nikdo jiný nemá ucelenou představu o všech fyzikách tak jediným kandidátem je právě Olson a dalším kladem je určitě to ,že je ochoten tomu věnovat čas.
|
je třeba říct a poděkovat zejména JARDOVI PANČOCHOVI ,který tomu věnuje také nemálo času |
|
|
Zaslal: út únor 20, 2007 19:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Abyste si udělali názorný obrázek na fyziky, tak jsem udělal následující srovnání defaultních, současných a připravovaných průběhů motoru některých aut:
Default P206: (max. power 300 HP, torque 540 N.m)
Focus 06 (Stafford BH): (max. power 314 HP, torque 600 N.m)
Focus 06 MČR: (max. power 300 HP, torque 550 N.m)
Default Subaru 03: (max. power 300 HP, torque 540 N.m)
Subaru WRC 2006: (max. power 333 HP, torque 638 N.m)
Subaru N12: (max. power 237 HP, torque 604 N.m) - opravdu krásný průběh
|
|
|
Zaslal: út únor 20, 2007 21:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOLECKAR Tomas
Založen: 26. 03. 2005 Příspěvky: 89 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Jenom aby autor přesně rozuměl tomu, co jeho výtvor představuje.
|
|
_________________ #47 Schumi
www.hsfrt.ic.cz |
Zaslal: út únor 20, 2007 22:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Bohuzel Jardo, ta N12 takhle nejede. Takovy paskvil graf je vysledkem aplikace prepoctu jednou metodou na metodu jinou. Ale tim jsme dneska stravili s Mirkem nekolik hodin na ICQ a nevyresili nic. On si o me asi mysli sve. Na tom, ze to auto rozhodne nejede jako 237 konova kara s hmotnosti pres 1,3 tuny a kroutakem takovym, ze by to jelo nejlip kolem 2500 otacek a pak skoro vubec, se tim nemeni nic. Takhle se ta fyzika ve hre fakt nechova. O tom, ze ten graf neodpovida realnym vztahum Mk a P mlcim, protoze je mozne, ze ve hre to autori nerespektovali (v realu je vykon jen vyjadrenim Mk v case).
EDIT: Odpovedel jsem Ti, Jardo, na mail, ale nejak jim to zlobilo. Pokud Ti nic nedoslo, tak se ozvi. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út únor 20, 2007 22:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Hlasoval jsem ne!
Vysvětlení v následujících řádcích...
Nejsem si jist tím, že když to bude dělat jeden člověk, že je to správně!
Focus 06 - WRC - všichni o něm mluví jako o raketě (sousty TOP časů) a to má fyziku podle přepočtu originálního auta do RBR. Vždy bylo RBR o tom že se sedlo do auta a muselo se nastavit, aby se zajel slušný výsledek, ted stačí jen sednout a hned má člověk rekord.
Nka - Nemyslím si že jedou až moc a jejich časy jsou odpovídající, hlavně jde o to, že se to auto nikdo nebojí rozbít a podle toho s ním jede, ale furt tam funguje to, že se musí nastavit, aby se s ním zajel slušný výsledek.
A pak tu máme testovací fyziku Nka pro MČR, nejmenovaný průměrný jezdec který se nemohl dostat pod 5min na Mineshaft s novou fyzikou to zajede o 20s rychleji na první pokus...
Tohle mně akorát přivádí na arkádu ve stylu CMR, vždy jsem si myslel, že RBR je o nastavení auta a né, že sednu a hned jedu jak mistr světa.
Tohle je můj názor na věc a proto chci více fyzik na pluginu a né jen jednu.
Nejde jen o motor, že průběhy jsou divné, ale o celkovou fyziku auta.
Proto chci mít možnost výběru... |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: st únor 21, 2007 7:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
Tome, v tom případě to bude jako teď humus a bordel. Pokud bude jeden vzorec, tak ty fyziky budou pro každého stejné. Teď tu jsou fyziky s1600 a super 1600, záměrně píšu o nich, protože se mne hlavně týkají, a je v nich rozdíl asi takovej, jako kdybych měl jet s eNkem nebo WRC, nedělam si srandu, ale ty rozdíly jsou tam prostě maximální. Pokud tu zase budou dvě, tři, čtyři druhy fyzik, tak v tom bude zase bordel. |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: st únor 21, 2007 8:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
To Mirek Fric: Mail od tebe nedošel. Pokud něco víš více než my, tak je škoda že jsi už nenapsal dříve. Tyto věci se dlouze řeší na fórech BH a ani sám Rueda, který napsal fyzik nejvíc sám nemá v těchto věcech jasno. Nebudu to tady rozvádět - ani to není účelem tohoto fóra. Kdyžtak se ale prosím ozvi třeba na ICQ 313 125 206.
To Dufs: Focus 06 jsem osobně nezkoušel. Pokud mluvíš o tom že se auto musí nastavit, tak nemluvíš o fyzice ale o default setupu a to je opravdu druhá věc. A není problém (to jsme s Mirkem řešili), aby se setupy dělaly striktně ve stylu default aut v RBR a potom můžeš nastavovat jak chceš.
Neznám žádnou testovací fyziku Nka pro MČR, protože jsem ještě žádný motor podle nových výpočtů nedělal, takže se k tomu nemůžu vyjádřit.
Co se týče časů, tak si myslím, že i když jsou RZty daleko kratší než v reálu, tak rozdíly jsou daleko menší než by na odpovídající trati byly ve skutečnosti.
Pokud chceš mít možnost výběru tak potom musíme zrušit tabulku rekordů, kde jsou vedle sebe rekordy ze všech fyzik dané třídy. Je jasné, že dobrý jezdec zajede nejlepší čas s nejvíc namakanou fyzikou i kdyby to byla Corolla - je možné předělat klidně Hyundai nebo Octavii aby jela jak skupina B a kdo potom bude jezdit se slabšími auty ??? |
|
|
Zaslal: st únor 21, 2007 8:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|