Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
NOVAK Martin
Založen: 25. 05. 2006 Příspěvky: 20 Bydliště: Czech Republic
|
Předmět: otázky do začátku |
|
|
Ahoj,
rád bych znal odpovědi na některé otázky:
1) Mám volant XTECH pcv9b - http://www.xtech.cz/inshop/scripts/detail.asp?itemid=1616&Level=57
Co si o něm myslíte? A také nevím, zda-li má společnou osu pro plyn a brzdu..nevím, jak to rozeznat a nikde v manuálu jsem to nenašel.
2) Stále mi největší problémy dělá průjezd vraceček na asfaltovém povrchu. Jezdím je takto: příjezdová rychlost kolem 50km/h -> rychlostní stupeň 2 -> ruční brzda cca. 1s -> plný plyn a směřuji čumák auta pryč ze zatáčky
jenže často se mi stává, že se auto buď nedotočí a skončím ve vnějšu zatáčky nebo naopak zase přetočí a skončím ve vnitřku zatáčky nebo se to zázračně povede
Jak to jezdíte vy?
3) Jaké nejideálnější nastavení podvozku pro asfalt? Já se snažím o co nejtvrdší tlumiče a o co nejmenší výšku vozu. Logicky to musí zvýšit stabilitu a přesnost. ALE když jsem to zkoušel, tak to sice parádně sedí, ovšem auto reaguje dost přecitlivěle a je těžké jet i rovně.
4) Přeložte mi někdo ty hlášky od navigátora prosím. LEVÁ 40 ŘÍZNI - co znamená to číslo a řízni?
5) když jedu sezónu a v poslední RZtě jsem to vykosil, přišel jsem o všechny body a hodilo mě to do další soutěže. Nejde to nějak vrátit? Abych si tu poslední RZ zajel znovu a obhájil si prvenství?
No, snad si tu kopu textu někdo přečetl a odpoví |
|
_________________ kdo maže, ten jede! |
Zaslal: pá květen 26, 2006 0:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Jan
Založen: 23. 03. 2006 Příspěvky: 24 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
1) nevim?
2) jde o trenink, postupem času na to přijdeš
3) já nic nenastavuju jezdim standard, ale je to alchymie
4) číslo udává kolik je metrů do další zatáčky a řízni značí že si to můžeš vnitřní stranou zatáčky klidně zkrátit, neřež znamená že je ve vnitřku zatáčky nějaké nebezbečí, třeba kamen nebo strom atd.
5) Tohle je simulátor a ne nějaká arkáda takže bych to ani moc nezkoušel a snažil se trénovat |
|
_________________
|
Zaslal: út květen 30, 2006 11:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mkarlos
Založen: 15. 02. 2006 Příspěvky: 3 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
1) lepší než klávesnice, ale určitě nepůjde brzdit a přidávat plyn zároveň.
Jestli je vibracni tak RBR tusim vibrace nepodporuje.
2) Dobrzdím tak na 70-50, podradim na 3, zatocim a taham za rucku, podradim na 2 az 1 a pak s citem pridavam plyn aby se to nepretocilo.
3)Nastavuju jenom podvozek a svornost diferaku, do map radsi nehrabu.
4)viz predchozi prispevek
5)Po kazde odjete RZ to jde ulozit. Pokud to zkazis, tak ukoncis sampionat a znova nahrajes svuj profil. Potom das pokracovat v sezone a mel bys zacit od posledniho sejvu. |
|
|
Zaslal: st květen 31, 2006 12:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Trujillo
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 3
|
Předmět: |
|
|
Mám s dovolením dotaz ohledně ovládání. Je možné někde sehnat a připojit pouze pedály, zatáčení přitom nadále ovládat klávesnicí? Už jsem si kupodivu zvykl klávesnicí řídit docela obstojně, intenzitu zatáčení a šlapání na pedáli koriguji různou intenzitou přerušovaného mačkání dané klávesy, ale přeci jenom u ovládání plynu a brzd je ti i tak celkem neohrabané. |
|
|
Zaslal: pá červen 02, 2006 8:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NOVAK Martin
Založen: 25. 05. 2006 Příspěvky: 20 Bydliště: Czech Republic
|
Předmět: |
|
|
Trujillo napsal: |
Mám s dovolením dotaz ohledně ovládání. Je možné někde sehnat a připojit pouze pedály, zatáčení přitom nadále ovládat klávesnicí? Už jsem si kupodivu zvykl klávesnicí řídit docela obstojně, intenzitu zatáčení a šlapání na pedáli koriguji různou intenzitou přerušovaného mačkání dané klávesy, ale přeci jenom u ovládání plynu a brzd je ti i tak celkem neohrabané. |
Já myslím, že na volant by sis zvykl mnohem rychleji a rozhodně bys byl nadšený - oproti klávesnici. Jestliže uvažuješ o pedálech, kup si rovnou celý volant. Nebudeš vůbec litovat! Pravá simulace začíná až s volantem. |
|
_________________ kdo maže, ten jede! |
Zaslal: pá červen 02, 2006 10:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Trujillo
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 3
|
Předmět: |
|
|
Ale jo, urcite mas pravdu. Me jde abych se priznal o to, ze ty pedaly by nebyli zas tak videt, s volantem v ruce bych si pripadal trochu infantilne. |
|
|
Zaslal: pá červen 02, 2006 12:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NOVAK Martin
Založen: 25. 05. 2006 Příspěvky: 20 Bydliště: Czech Republic
|
Předmět: |
|
|
Trujillo napsal: |
Ale jo, urcite mas pravdu. Me jde abych se priznal o to, ze ty pedaly by nebyli zas tak videt, s volantem v ruce bych si pripadal trochu infantilne. |
Infantilně? To trochu nechápu...Nechápu co je na volantu infantilního. Je to výborný prostředek jak si hru více užít a prohloubit si herní zážitek. Není se za co stydět. Patří to k simulaci. |
|
_________________ kdo maže, ten jede! |
Zaslal: pá červen 02, 2006 14:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hrouda
Založen: 24. 03. 2005 Příspěvky: 899 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
NOVAK Martin napsal: |
Trujillo napsal: |
Ale jo, urcite mas pravdu. Me jde abych se priznal o to, ze ty pedaly by nebyli zas tak videt, s volantem v ruce bych si pripadal trochu infantilne. |
Infantilně? To trochu nechápu...Nechápu co je na volantu infantilního. Je to výborný prostředek jak si hru více užít a prohloubit si herní zážitek. Není se za co stydět. Patří to k simulaci. |
To ja zase chapu. Kdyz mam v praci na stole volant a prijede nejaky sef z prahy tak to vypada blbe, ale pedaly pod stolem nejsou videt. Jinak pri nastavovani si na zataceni zmacknes sipky a na akceleraci pedaly. To jde. |
|
_________________
|
Zaslal: pá červen 02, 2006 14:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NOVAK Martin
Založen: 25. 05. 2006 Příspěvky: 20 Bydliště: Czech Republic
|
Předmět: |
|
|
Hrouda napsal: |
NOVAK Martin napsal: |
Trujillo napsal: |
Ale jo, urcite mas pravdu. Me jde abych se priznal o to, ze ty pedaly by nebyli zas tak videt, s volantem v ruce bych si pripadal trochu infantilne. |
Infantilně? To trochu nechápu...Nechápu co je na volantu infantilního. Je to výborný prostředek jak si hru více užít a prohloubit si herní zážitek. Není se za co stydět. Patří to k simulaci. |
To ja zase chapu. Kdyz mam v praci na stole volant a prijede nejaky sef z prahy tak to vypada blbe, ale pedaly pod stolem nejsou videt. Jinak pri nastavovani si na zataceni zmacknes sipky a na akceleraci pedaly. To jde. |
Tak tady nebyla řeč o hraní v práci. To je jiná a celkem jasná věc ne. Tady jde o podstatu. Hraní s volantem není prostě infantilní záležitost. Ale je to věcí názoru. Jasný. |
|
_________________ kdo maže, ten jede! |
Zaslal: pá červen 02, 2006 17:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Trujillo
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 3
|
Předmět: |
|
|
Nemyslel jsem to nijak spatne, rozhodne sem nechtel nikoho urazit, s tou infantilnosti sem to myslel spis v pripadech, ktery zminil hrouda. Tedy tehdy, kdyz okoli ocekava, ze se u kompu zabyvam necim naramne dulezitym a i ja bych ocenil, aby u tohoto pocitu zustalo. Jinak Hroudovi dik za radu |
|
|
Zaslal: po červen 05, 2006 8:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Měl bych dotaz na "šipkaře". Nějakou dobu teď patřím mezi Vás a nechápu nastavení filtrů. Má někdo stručný polopatický návod jak nejlíp nastavit filtry aby byla hra hratelná i na šipkách?
Hlavně řízení a brzda by chtěla trošku plynulosti |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: pá srpen 31, 2007 19:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henri
Založen: 09. 05. 2006 Příspěvky: 16
|
Předmět: |
|
|
KRYSTYN Miroslav napsal: |
Měl bych dotaz na "šipkaře". Nějakou dobu teď patřím mezi Vás a nechápu nastavení filtrů. Má někdo stručný polopatický návod jak nejlíp nastavit filtry aby byla hra hratelná i na šipkách?
Hlavně řízení a brzda by chtěla trošku plynulosti |
Brzdit se dá na šipkách pomocí přerušovaných stisků. Pokud si tam dáš pomálý náběh brzdícího účinku, tak musíš začít brzdit o dost dřív a nebudeš tak rychlý, protože v každé zatáčce nějakou tu desetinu žtratíš. S řízením ti nepomůžu, tohle zkrátka ve hře zvládnuté není. Můžeš nastavovat jak chceš a bude se ti stávat, že se u určitého modelu vozu k finálnímu použitelnému nastavení zkrátka nedostaneš. Některá auta ti budou na klávesnici vyhovovat a jiné zase vůbec. Je to dáno geometrií a setupem vozu. Ukládat si nastavení filtrů pro jednotlivé auta a jejich fyziky nelze, což je velká škoda. Budeš si to muset psát na papír. |
|
|
Zaslal: pá říjen 26, 2007 16:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PISTULKA David
Založen: 23. 04. 2007 Příspěvky: 353 Bydliště: Tábor
|
Předmět: |
|
|
1) Neznam, podle pro RBR je idealni Logitech.
2) auto se ti nesmi zastavit, ja klidne podradim i na 1ku...a je to i dost o nastaveni auta...
3) nastaveni moc nerozumim takze ti neporadim
4) cisla v radu 10k ti udavaj metry do zatacky, leva je opak pravy
5) sezonu sem nejezdil...skocil sem rovnou do pluginu. |
|
_________________
|
Zaslal: ne říjen 28, 2007 21:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|