Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JANOUSEK Vojtech
Založen: 16. 03. 2007 Příspěvky: 6
|
Předmět: ZATACKY |
|
|
Ahoj lidi!!!Dneska jsem se nekde na foru docetl, ze nekteri z vas projizdeji zatacky na sotoline s obtiznosti 4 pomoci brzdeni levou nohou. Ja vim, ze tato technika je rychlejsi, ale proste mi to nejde!! Pokousel jsem se o to cca hodinu a vysledek se rovna nule! Prosim, popiste mi vasi rychlost, otacky a hlavne rychlostni stupen. A este jestli se prilepite ke krajnici nebo si nadjedete.Diky |
|
|
Zaslal: po duben 09, 2007 22:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Hlavně musíš mít plyn a brzdu na jiné ose volantu. Jinak prostě při plynu brzdu a postup je stejnej, pouze máš stále "našponovanej" motor. Musíš to prostě dostat do nohy jak to auto přibrzdit na správnou rychlost. Já to taky neumim. |
|
_________________
|
Zaslal: po duben 09, 2007 23:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
GRYGA Roman
Založen: 17. 08. 2006 Příspěvky: 103 Bydliště: Uhřice, okr. Hodonín
|
Předmět: |
|
|
Je to cviceni ve skole RBR, myslim, ze je to tam dobre popsane, ale ted si nejsem jisty, jak obtizna tam je ta zatacka. Princip je, ze ji projizdis o trosku rychleji, nez kdyby jsi ji projizdel normalne. Je to o treninku, podle me ti nikdo rychlost ani rychlostni stupen neprozradi, protoze je kazda zatacka trosku jina... Doporucuju trenovat a trenovat... |
|
_________________
|
Zaslal: út duben 10, 2007 7:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HONZALEK Vratislav
Založen: 10. 11. 2005 Příspěvky: 357 Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha
|
Předmět: |
|
|
Zrovna ta zatacka ve skole mi prijde docela blba na cviceni,urcite by se nasli jine. Ja to tenkrat ve skole cvicil,vubec mi to neslo,nejak jsem to pak projel.Pak jsem to zkousel normalne v rz,neslo to,krecovite az hanba. No a asi po mesici koukam ze to sam od sebe pouzivam porad Tedy proste to nejak prislo samo.Ono totiz staci na brzdu slapat pomerne malo a hlavne s citem.Takze na to prijdes kdyz budes jezdit. |
|
_________________ Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask |
Zaslal: út duben 10, 2007 14:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
No...můj poznatek......vyber si zatáčku, nejlépe nějakou v rally škole, např. tu doleva za tím prvním stavením, jak je po levé straně ta ohrada, šotolina na učení je lepší, a ještě nejlépe dvojkolku, u WRC můžeš jezdit s levou, ale i nemusíš, tam to můžeš regulovat ještě plynem....a udělej následující: plný plyn, zatoč a zašlápni levou nohou brzdu, pak se ti auto postaví bokem......když tě to vynáší ven, tak jen ubereš plyn, když to táhne dovnitř zatáčky, méně sešlápneš levou.....brzdu a pomocí těchto kombinací, pak po čase najdeš tu optimální rychlost na projetí........ale to je jen teorie......pokud budeš jezdit stále, tak to příjde samo
p.s.: jo, každou osu na pedály musíš mět zvlášť, tzn. že když v nastavení sešlápneš plyn zaroveň i s brzdou (levou nohou), tak se ti musí červeně vyznačit obě ty osy. |
|
|
Zaslal: út duben 10, 2007 14:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Zapomněli jste mu říct, že si na to musí nastavit auto a pod.
PS: asi nejde ve dvou větách říct jak udělat "to", co se jiní učili měsíce, propotili spoustu trenýrek a slyšeli k vůli "tomu" tolikrát o rozvodu.
Přeju hodně štěstí do dalších kilometrů........ |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: út duben 10, 2007 15:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JANOUSEK Vojtech
Založen: 16. 03. 2007 Příspěvky: 6
|
Předmět: |
|
|
PANOVEEEEEEEEEE!!Jsem si precetl vse rady, manual a trochu to poladil-tlumice,brzdy a diferencial!!NO TO SE NEDA SROVNAT,teda ma to naky mouchy,ale vysledek me ohormil!Necekal jsem takove zmeny at k horsimu nebo k lepsimu. |
|
|
Zaslal: út duben 10, 2007 21:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRPELAN Michal
Založen: 18. 07. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Valaská Belá, Slovakia
|
Předmět: |
|
|
HONZALEK Vratislav napsal: |
Zrovna ta zatacka ve skole mi prijde docela blba na cviceni,urcite by se nasli jine. Ja to tenkrat ve skole cvicil,vubec mi to neslo,nejak jsem to pak projel.Pak jsem to zkousel normalne v rz,neslo to,krecovite az hanba. No a asi po mesici koukam ze to sam od sebe pouzivam porad Tedy proste to nejak prislo samo.Ono totiz staci na brzdu slapat pomerne malo a hlavne s citem.Takze na to prijdes kdyz budes jezdit. |
tato technika sa mi strasne paci, jazdi sa s tym super, ja jazdim tak ze pred zatackou pribrzdim a v zakrute pridavam a striedam plyn a brzdu, a zda sa mi ze sa to jazdi na 4 stupni, ale neviem aka je 4 zakruta, lebo ja mam anglicku verziu, ak myslite fast tak moze byt |
|
_________________ N4,A6
RBR cars installation guide http://rbr-car-installation-guide.wz.cz/ |
Zaslal: so srpen 18, 2007 16:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STOFANAK Stanislav
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 11
|
Předmět: |
|
|
No je to presne tak jak to tu niekto pisal. Mne to najlepsie ide na Falstone. Tam sa 4-ky zakruty daju krasne prejst aj bez rucky. Ja jazdim len s gamepad-om kde sa naraz brzda aj plyn neda pouzit ale ide to. Proste pred zakrutou jak brzdis musis auto trosicku vytocit aby ako sa hovori si isiel bokom. Potom ide plny plyn a korigovanie smeru vytocenim kolies a krasne to vrci a smyka si jedna radost |
|
|
Zaslal: pá září 14, 2007 11:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADOLT Lukas
Založen: 01. 06. 2006 Příspěvky: 269 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Předmět: |
|
|
Já jezdím na klávesnici (prosím nekamenovat ) a například zatáčky č.4 na Falstone jezdím tak že jen ťuknu do mezerníku (moje ruční brzda),tím auto trochu utrhnu a pěkně ho naskládám do zatáčky.Ovšem je třeba si na to poladit učinnost ruční brzdy,jelikož při velké účinnosti utrhne zadek moc,ten se poté dostane do smyku a tím se ztrácí drahocený čas... |
|
|
Zaslal: pá září 14, 2007 16:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOLARIK Vladimir
Založen: 08. 05. 2007 Příspěvky: 39
|
Předmět: |
|
|
no ja mam super svestku a plnyy pred zatackou prudce na brzdu stoci se zadek a zase plnyyyyy ale tohle delam jen kdyz do zatacky vletim prilis rychle , jinak cista stopa je cista stopa alespon u predohrabu |
|
_________________ www.totalmotorsport.wz.cz
www.svistmotorsport.wbs.cz |
Zaslal: so listopad 24, 2007 1:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|