Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RAJZL Robert
Založen: 17. 03. 2008 Příspěvky: 70 Bydliště: Slavičín
|
Předmět: PROBLEM S POHLEDEM |
|
|
chlapi vytvořil jsem si svuj vlastni pohled ,ale má jednu droubnou chybičku když jedu s tím vytvořeným pohledem tak mě utíkají částice rychleji než u normálních pohledů jinými slovi když jedu s vytvořeným pohledem 100km/h tak to vypadá jak se standartím pohlem při 180km/h |
|
_________________
|
Zaslal: st duben 01, 2009 22:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
to je jen pocit, když řídíš z nárazníku a přepneš se do kokpitu, tak se ti taky zdá, jako by jsi šel pěšky A nemyslim si, že by při pohledu z kokpitu zpomalovala hra. |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: čt duben 02, 2009 18:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKSOVSKY Jakub
Založen: 06. 08. 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Praha, Czech
|
Předmět: |
|
|
nehejbal si náhodu s hodnotou FOV? ta umí pěkně měnit pocit rychlosti. |
|
_________________ YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell! |
Zaslal: čt duben 02, 2009 19:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RAJZL Robert
Založen: 17. 03. 2008 Příspěvky: 70 Bydliště: Slavičín
|
Předmět: |
|
|
ne kubo pouze jsem skopíroval tyto hodnoty
[Cam_bonnet2]
FOV = 2.300000
Near = 0.150000
Pos=0.000000 1.010000 -2.226093
Target = -0.000000 1.010000 -25.500000
Up = 0.000000 1.000000 0.000000
tam kde mají být....zapl hru a pohled jsem tam měl.. |
|
_________________
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 21:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKSOVSKY Jakub
Založen: 06. 08. 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Praha, Czech
|
Předmět: |
|
|
sice nevím, co je to za auto, ale zkus od oka FOV=1.308997 co to udělá. |
|
_________________ YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell! |
Zaslal: čt duben 02, 2009 21:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RAJZL Robert
Založen: 17. 03. 2008 Příspěvky: 70 Bydliště: Slavičín
|
Předmět: |
|
|
auto je to EVO9 N4 skusim to... |
|
_________________
|
Zaslal: pá duben 03, 2009 6:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
pcha..takhle se chlubit cizím peřím Roberte...kdybys četl forum psal jsem tam, že ten pohled je na p*ču...možná budu vypadat jak rejpal, ale nejdřív jsem si říkal Jakube jaký jsi odborník..prý od oka..jen než jsem se jinde dočetl, že to tak má Pyros..no radši už jdu než přijdu k újmě.. |
|
_________________
|
Zaslal: út duben 14, 2009 7:25 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RAJZL Robert
Založen: 17. 03. 2008 Příspěvky: 70 Bydliště: Slavičín
|
Předmět: |
|
|
vráto napsal jsem že jsem skopíroval ty hodnoty.. a máš pravdu měl sem to pročíst pořádně... |
|
_________________
|
Zaslal: út duben 14, 2009 15:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DOCKAL Stepan
Založen: 02. 05. 2005 Příspěvky: 338 Bydliště: Vsetín
|
Předmět: |
|
|
No ono kdyz si to FOV prevedes na stupne, tak 2,3 je cca 131° a to uz je kurva dost. Pred autem to pak dela takovou jakoby bublinu a deformuje se i obraz. Osobne nedoporucuju davat vice jak 1,74 to odpovida cca 100° a podle mych zkusenosti je to takova horni hranice.
Ale jinak jak se rika... Proti gustu zadny dišputát. |
|
_________________ ... RBR I´m lovin it ...
Geofre eWRC RBR Rally Team |
Zaslal: út duben 14, 2009 18:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
Štěpáne mám tam 1.873 a příjde mi to v pohodě...pořád nechápu jak je to s tím úhlem..můžeš mi to nějak přiblížit..? to 2,3 je fakt moc..bylo mi z toho docela blbě,ale to co jezdím teď mi přijde že dělá reálnější vzdálenosti..než třeba někde zmiňované 1,3 |
|
_________________
|
Zaslal: út duben 14, 2009 18:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DOCKAL Stepan
Založen: 02. 05. 2005 Příspěvky: 338 Bydliště: Vsetín
|
Předmět: |
|
|
Ono uplne jednoduse to asi vysvetlit nejde. Jedine co ti muzu rict je, ze FOV je udavano v radianech. Zjednodusene si to zkus predstavit jako rovnoramenny trojuhelnik kde uhel na vrcholu trojuhelniku je FOV. Klasicky skolni trojuhelnik ma nahore uhel 90° Kdyz se na nej podivas jakoby z pudorysu tak ramena znaci krajni plochy ktere uvidis kdyz se budes divat z vrcholu trojuhelniku. Kdyz budes menit FOV bude se menit i plocha kterou uvidis. Ale vzhledem k tomu, ze monitor je plocha, tak se deformuje obraz(vypada to jakoby ses dival rybim okem).
Aby sis lepe predstavil co se deje s pohledem pokud menis FOV, tak nejlepsi je si stahnout LFS (www.lfs.net). Tam se hodis do offline hry a zacnes si hrat s nastavenim FOV(field of view/uhel pohledu, rozhledu), tak primo v realnem case vidis co to dela s obrazem.
Nevim jestli jsem to vysvetlil srozumitelne, ale snad jo. Kdyztak se ptej a ja se ti pokusim odpovedet. |
|
_________________ ... RBR I´m lovin it ...
Geofre eWRC RBR Rally Team |
Zaslal: st duben 15, 2009 11:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
takhle jsem to chápal i před tím..spíš mi jde o to jak se to počítá ohledně toho údaje 1,74 vs. stupně..FOV je tedy vzdálenost mezi rameny, matně zkouším vzpomínat na rýsování, tedy základna trojúhelníku? hraje v tom roli i near a bod dohledu nebo je vdálenost základny od vrcholu pevně stanovená? ladím pohled už asi rok a pomalu se někam dostávám, ale rád bych měl jasněji v tom co dělám, protože jinak je to o dlouhodobém testování..jednu dobu jsem měl FOV i 2.4 línilo se mi jak to upalovalo, ale časem mě to začalo vadit..poslední FOV 1.873 a po té co jsi napsal jsem zkusil Tvou "horní" hranici a je to taky v pohodě.. |
|
_________________
|
Zaslal: st duben 15, 2009 12:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DOCKAL Stepan
Založen: 02. 05. 2005 Příspěvky: 338 Bydliště: Vsetín
|
Předmět: |
|
|
Jednoduse receno je FOV uhel mezi rameny a je uvaden v radianech, cili zapatrej v pameti po matematice nebo pouzij strejdu googla a jeho kalkulacku. V tvem pripade 1.873rad=107,314995° Kdyz to hodne prezenu tak ten pohled vypada jako kuzel s vypuklym dnem. Vim, ze ta příměra není uplne presna, ale pro predstavu to staci. Dohled je v RBR omezen nacitanim objektu. Takze zakladna v tom trojuhelniku vlastne zadna neni. Jinak si musis samozrejme jeste s pohledem pohnout.
Jen pro jistotu
Pos=0.000000 1.010000 -2.226093 Prvni hodnota je posun -doleva/+doprava, Druha hodnota je posun +nahoru/-dolu, Treti hodnota je pak posun +dopredu/-dozadu. |
|
_________________ ... RBR I´m lovin it ...
Geofre eWRC RBR Rally Team |
Zaslal: st duben 15, 2009 15:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
IZACH Vratislav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
takže myslíš že je jedno že mám nastaven dohled na -51..? příjde mi že je to rozdíl jestli tam je -10 nebo to co tam mám..jinak pozici už zvládám ..a za zbytek zatím dík |
|
_________________
|
Zaslal: st duben 15, 2009 16:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
K tomu FOV,tak to tedy dokáže opravdu velké věci,ale co jsem zkoušel nastavení kolem těch 1,7-1,8 tak to už mě přijde trošku moc.Myslím,že opravdu hodnota 1.308997 nastavená na všechna auta v originální hře má něco do sebe a je tak nejblíže skutečnosti.Mě například dlouhou dobu vrtalo hlavou,proč se mě tak špatně,divně ovládá C2 a Polo,ty auta mě přišly hrozně citlivé na pohyb volantu,navíc jsem pořád nemohl odhadnout brzdné body a nechápal jsem,proč jsem pořád ve svodidlech,když se mi zdálo,že jedu tak pomalu.Naštěstí jsem přišel nato,že obě tyto auta mají jinak nastavené FOV a to na hodnotu 1.047198 ,což je podle mě strašně málo.Zkusil jsem to tedy dát na hodnoty snad 90% aut a už je to pohoda. |
|
_________________
|
Zaslal: st duben 15, 2009 20:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|