Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Porucha - těsnění hlavy - proč - čím to?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KUST Lukas





Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 17
Bydliště: Plzeň

Příspěvek Předmět: Porucha - těsnění hlavy - proč - čím to? Odpovědět s citátem

Hezký den všem závodníkům.
Když jezdím na reálné poškození, skoro po každé RZ mám poškozené těsnění hlavy.
Auto netáhne, nejde do otáček a nakonec skoro nejede.
Jakoby nebyl tlak, což asi odpovídá poškození.
Prosím, poraďte, co dělám špatně, že po každé RZ mám toto poškození?
Na horizontech pouštím plyn, motor se nevytáčí, řadím zároveň s červeným světlem otáček. Nikdy nesvítí déle než zlomek vteřiny.
Zkoušel sem na horizontech brzdit aby auto neskočilo, ale poškození se děje neustále. Jsem si jistý, že se autu celou cestu nic nestalo a stejně je to tam.
Dřív sem brzdil hodně do plynu, teď zkouším motor netrápit, ale stále stejné.
Máte někdo tušení, čím k tomu dochází?
Jezdím C4, ale stejné zkušenosti mám i s Xsarou, Imprezout a ostatnímy auty.

Prosím, poraďte někdo, dost mě to trápí.
Turnaje jezdím teprve krátce, ale jinak RBR hraju od začátku.
Turnaje jsou moc fajne, ovšem to proklaté těsnění mě poněkud znevýhodňuje - tedy aspoň myslím - snad takhle nejezdíte všichni.

Díky moc předem,
zadem i bokem Smile
Lukáš.
Příspěvek Zaslal: st květen 27, 2009 15:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MARGECANSKY Martin





Založen: 19. 04. 2007
Příspěvky: 1066
Bydliště: Moldava nad Bodvou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Otvor si richardburns.ini v koreňovom adresári RBR
Celkom dolu doplň toto:
FixGasketBug = true

_________________
CARLSBAD Rallye Team--Peugeot 207 S 2000
Příspěvek Zaslal: st květen 27, 2009 16:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PETRAS Marek





Založen: 30. 12. 2008
Příspěvky: 465
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak já nevim, ale já to tam napsal asi před 2 týdny a za tu dobu mi to tak zdechlo asi 6x. Kdyz jsem jezdil bez toho tak mi to zdechlo jen jednou.
Příspěvek Zaslal: st květen 27, 2009 16:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUST Lukas





Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 17
Bydliště: Plzeň

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za radu.
Vyzkoušim to a uvidí se.
Já z toho mam takovej pocit, že když to moc ženu a brzdim do skorocelýho plynu tak to uženu.
Ale říkám si, že wrco by takové zacházení mělo přímo vyžadovat.
Příspěvek Zaslal: st květen 27, 2009 18:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MARGECANSKY Martin





Založen: 19. 04. 2007
Příspěvky: 1066
Bydliště: Moldava nad Bodvou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PETRAS Marek napsal:
Tak já nevim, ale já to tam napsal asi před 2 týdny a za tu dobu mi to tak zdechlo asi 6x. Kdyz jsem jezdil bez toho tak mi to zdechlo jen jednou.


Ja som to skúsil asi pred 2-ma rokmi a odvtedy ani raz Smile

_________________
CARLSBAD Rallye Team--Peugeot 207 S 2000
Příspěvek Zaslal: st květen 27, 2009 21:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUST Lukas





Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 17
Bydliště: Plzeň

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jel sem teď nějaké kratší vložky a celkově asi dobrý.
Resp. poškození 2%, to se dá, znát to neni.
Ale ještě to budu podrobně sledovat na to real poškození.
Každopádně díky za radu Smile
(to ini se jmenuje RichardBurnsRally.ini - teda doufám, že sem to napsal do toho správného, ale jiný podobný v kořeni hry není)
Příspěvek Zaslal: st květen 27, 2009 21:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HRBACEK David





Založen: 03. 01. 2008
Příspěvky: 205
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já jsem sice enkař, ale s WRC se mi to stalo 2x. Jezdim s WRC akorát Euro, a 2x mi to udělalo u Subau Imprezy WRC 06. Přiznám se že jsem hodně kombinoval brzda plyn což se nemá. Ale teď jsem jel Euro s C4 WRC 07 stejný styl jízdy a v pohodě vydržela. S enkem brzda plyn kombinuju pořád a v poho... Jinak to true tam mám napsané už od začátku co jezdim na pluginu a to už je rok a půl... Wink

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: pá květen 29, 2009 12:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KUST Lukas





Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 17
Bydliště: Plzeň

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já jezdim hlavně WRC - prakticky výhradně C4.
Najel sem pár dalších RZ na reálné poškození a děje se to pořád.
Moc mě to trápí - dojíždět půlky RZ nebo jet celé s línou ludrou je fakt peklo, nehledě na časy.
Řekl bych, že ten parametr v .ini je asi zbytečnej, nepoznal sem rozdíl.
Pořád si myslim, že je to nějaká chyba.
Není přece možné, aby tomu těsnění pod hlavou vadilo šlapání brzdy do plynu.
Jednak to radí sám instruktor Richard (v češtině Roman) a vyžaduje to při rallyškole, jednak je to běžná jezdecká technika a navíc to nevadí ani mému civilu. (Čímž nechci říct, že ho honim stejně jako virtuální wrco. Nemám turbo, ale jediné co se děje, jsou teplé brzdy.)

Prosím, jestli někdo něco víte, poraďte - budu neskonale vděčen.
Je to asi jediný problém, který mě na RBR trápí.
Díky
a nejezděte tak rychle, ať vám bez těsnění hlavy stačim Confused
Příspěvek Zaslal: po červen 01, 2009 13:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jonasv





Založen: 10. 05. 2009
Příspěvky: 38

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Čau, taky sem měl tento problem, ale zarazilo mě, že se mi to stalo na standartní nastavení na Diamond Creeku I a vubec sem nebrzdil do plynu a nikde sem stim ani neťuknul. A dal sem to v čase 3.04 a ňaký drobný což není až zastak moc oproti časům 2.47 apod.(Jel sem s Fucusem O6 WRC)
Příspěvek Zaslal: čt červenec 16, 2009 20:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

RBR má určité mouchy a toto je jedna z nich. Důvod je prostě ten, že motory těchto aut jsou již na hranici maxima, co RBR vydrží. Pak už hraje roli každý detail, i zdánlivě nesmyslný z reálného pohledu. Např. ten motor nikdy neumře při jízdě na automat, a to ani když pojedete Plane tam a zpět.

Vyzkoušeno je, že čím více se motor točí a čím více se brzdí do plynu, tím spíš umře. Podobně i čím kratší převodovka, tím spíš motor umře.

Řešení jsou dvě. Zásah do zdrojáku RBR, což je problematické z mnoha důvodů a navíc zatím i prakticky nemožné. Druhým je globální snížení výkonů motorů, ke kterému určitě dojde, jen nevím kdy...

Všechna auta včetně defaultů jsou totiž proti skutečnosti příliš rychlá a celkem výrazně...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt červenec 16, 2009 23:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme