Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KUST Lukas
Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 17 Bydliště: Plzeň
|
Předmět: Porucha - těsnění hlavy - proč - čím to? |
|
|
Hezký den všem závodníkům.
Když jezdím na reálné poškození, skoro po každé RZ mám poškozené těsnění hlavy.
Auto netáhne, nejde do otáček a nakonec skoro nejede.
Jakoby nebyl tlak, což asi odpovídá poškození.
Prosím, poraďte, co dělám špatně, že po každé RZ mám toto poškození?
Na horizontech pouštím plyn, motor se nevytáčí, řadím zároveň s červeným světlem otáček. Nikdy nesvítí déle než zlomek vteřiny.
Zkoušel sem na horizontech brzdit aby auto neskočilo, ale poškození se děje neustále. Jsem si jistý, že se autu celou cestu nic nestalo a stejně je to tam.
Dřív sem brzdil hodně do plynu, teď zkouším motor netrápit, ale stále stejné.
Máte někdo tušení, čím k tomu dochází?
Jezdím C4, ale stejné zkušenosti mám i s Xsarou, Imprezout a ostatnímy auty.
Prosím, poraďte někdo, dost mě to trápí.
Turnaje jezdím teprve krátce, ale jinak RBR hraju od začátku.
Turnaje jsou moc fajne, ovšem to proklaté těsnění mě poněkud znevýhodňuje - tedy aspoň myslím - snad takhle nejezdíte všichni.
Díky moc předem,
zadem i bokem
Lukáš. |
|
|
Zaslal: st květen 27, 2009 15:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MARGECANSKY Martin
Založen: 19. 04. 2007 Příspěvky: 1066 Bydliště: Moldava nad Bodvou
|
Předmět: |
|
|
Otvor si richardburns.ini v koreňovom adresári RBR
Celkom dolu doplň toto:
FixGasketBug = true |
|
_________________ CARLSBAD Rallye Team--Peugeot 207 S 2000 |
Zaslal: st květen 27, 2009 16:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETRAS Marek
Založen: 30. 12. 2008 Příspěvky: 465 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Tak já nevim, ale já to tam napsal asi před 2 týdny a za tu dobu mi to tak zdechlo asi 6x. Kdyz jsem jezdil bez toho tak mi to zdechlo jen jednou. |
|
|
Zaslal: st květen 27, 2009 16:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUST Lukas
Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 17 Bydliště: Plzeň
|
Předmět: |
|
|
Díky za radu.
Vyzkoušim to a uvidí se.
Já z toho mam takovej pocit, že když to moc ženu a brzdim do skorocelýho plynu tak to uženu.
Ale říkám si, že wrco by takové zacházení mělo přímo vyžadovat. |
|
|
Zaslal: st květen 27, 2009 18:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MARGECANSKY Martin
Založen: 19. 04. 2007 Příspěvky: 1066 Bydliště: Moldava nad Bodvou
|
Předmět: |
|
|
PETRAS Marek napsal: |
Tak já nevim, ale já to tam napsal asi před 2 týdny a za tu dobu mi to tak zdechlo asi 6x. Kdyz jsem jezdil bez toho tak mi to zdechlo jen jednou. |
Ja som to skúsil asi pred 2-ma rokmi a odvtedy ani raz |
|
_________________ CARLSBAD Rallye Team--Peugeot 207 S 2000 |
Zaslal: st květen 27, 2009 21:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUST Lukas
Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 17 Bydliště: Plzeň
|
Předmět: |
|
|
Jel sem teď nějaké kratší vložky a celkově asi dobrý.
Resp. poškození 2%, to se dá, znát to neni.
Ale ještě to budu podrobně sledovat na to real poškození.
Každopádně díky za radu
(to ini se jmenuje RichardBurnsRally.ini - teda doufám, že sem to napsal do toho správného, ale jiný podobný v kořeni hry není) |
|
|
Zaslal: st květen 27, 2009 21:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HRBACEK David
Založen: 03. 01. 2008 Příspěvky: 205 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Já jsem sice enkař, ale s WRC se mi to stalo 2x. Jezdim s WRC akorát Euro, a 2x mi to udělalo u Subau Imprezy WRC 06. Přiznám se že jsem hodně kombinoval brzda plyn což se nemá. Ale teď jsem jel Euro s C4 WRC 07 stejný styl jízdy a v pohodě vydržela. S enkem brzda plyn kombinuju pořád a v poho... Jinak to true tam mám napsané už od začátku co jezdim na pluginu a to už je rok a půl... |
|
_________________
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 12:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUST Lukas
Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 17 Bydliště: Plzeň
|
Předmět: |
|
|
Já jezdim hlavně WRC - prakticky výhradně C4.
Najel sem pár dalších RZ na reálné poškození a děje se to pořád.
Moc mě to trápí - dojíždět půlky RZ nebo jet celé s línou ludrou je fakt peklo, nehledě na časy.
Řekl bych, že ten parametr v .ini je asi zbytečnej, nepoznal sem rozdíl.
Pořád si myslim, že je to nějaká chyba.
Není přece možné, aby tomu těsnění pod hlavou vadilo šlapání brzdy do plynu.
Jednak to radí sám instruktor Richard (v češtině Roman) a vyžaduje to při rallyškole, jednak je to běžná jezdecká technika a navíc to nevadí ani mému civilu. (Čímž nechci říct, že ho honim stejně jako virtuální wrco. Nemám turbo, ale jediné co se děje, jsou teplé brzdy.)
Prosím, jestli někdo něco víte, poraďte - budu neskonale vděčen.
Je to asi jediný problém, který mě na RBR trápí.
Díky
a nejezděte tak rychle, ať vám bez těsnění hlavy stačim |
|
|
Zaslal: po červen 01, 2009 13:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jonasv
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 38
|
Předmět: |
|
|
Čau, taky sem měl tento problem, ale zarazilo mě, že se mi to stalo na standartní nastavení na Diamond Creeku I a vubec sem nebrzdil do plynu a nikde sem stim ani neťuknul. A dal sem to v čase 3.04 a ňaký drobný což není až zastak moc oproti časům 2.47 apod.(Jel sem s Fucusem O6 WRC) |
|
|
Zaslal: čt červenec 16, 2009 20:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
RBR má určité mouchy a toto je jedna z nich. Důvod je prostě ten, že motory těchto aut jsou již na hranici maxima, co RBR vydrží. Pak už hraje roli každý detail, i zdánlivě nesmyslný z reálného pohledu. Např. ten motor nikdy neumře při jízdě na automat, a to ani když pojedete Plane tam a zpět.
Vyzkoušeno je, že čím více se motor točí a čím více se brzdí do plynu, tím spíš umře. Podobně i čím kratší převodovka, tím spíš motor umře.
Řešení jsou dvě. Zásah do zdrojáku RBR, což je problematické z mnoha důvodů a navíc zatím i prakticky nemožné. Druhým je globální snížení výkonů motorů, ke kterému určitě dojde, jen nevím kdy...
Všechna auta včetně defaultů jsou totiž proti skutečnosti příliš rychlá a celkem výrazně... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt červenec 16, 2009 23:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|