Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
tyyyyyyyyyy kokiiiiiiiiiiiiii ... brutal skladba trate.. toto ked dojdem som chlapik |
|
|
Zaslal: po říjen 26, 2009 18:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BERNAT Jirka
Založen: 30. 10. 2008 Příspěvky: 100 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
Výborná skladba Tak na to se moc těším, snad dojedu do cíle.. Jinak celkem souhlasím s Dennisem |
|
_________________
|
Zaslal: po říjen 26, 2009 18:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VEREB Daniel
Založen: 22. 04. 2008 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Předmět: |
|
|
goood skladba trate aspon polka jazdcov dojde z SR |
|
|
Zaslal: po říjen 26, 2009 18:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
teď se bude všude objevovat Hradek a Liptakov |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: po říjen 26, 2009 18:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NOVY Karel
Založen: 18. 06. 2005 Příspěvky: 1306 Bydliště: Rumburk
|
Předmět: |
|
|
Vedení KCM připravilo pro vítěze všech kategorií diplomy
|
|
_________________
|
Zaslal: po říjen 26, 2009 18:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETRAS Marek
Založen: 30. 12. 2008 Příspěvky: 465 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Super skladba, zaslouží uznání! |
|
_________________ MaraP |
Zaslal: po říjen 26, 2009 18:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MARGECANSKY Martin
Založen: 19. 04. 2007 Příspěvky: 1066 Bydliště: Moldava nad Bodvou
|
Předmět: |
|
|
Tak toto bude náročná rally,fuuu ale skladbu chválim |
|
_________________ CARLSBAD Rallye Team--Peugeot 207 S 2000 |
Zaslal: po říjen 26, 2009 18:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SPISAK Stefan
Založen: 22. 03. 2009 Příspěvky: 205 Bydliště: Moldava nad Bodvou
|
Předmět: |
|
|
teším sa. ale strašne.... len nech sa nezaseknem na ten mostik na shiperde |
|
|
Zaslal: po říjen 26, 2009 19:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZAK Jaroslav
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 253 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
letos snad nejtěžší rally.Tohle jestli dojedu tak budu na sebe hodně hrdej |
|
|
Zaslal: po říjen 26, 2009 19:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BEZSTAROSTI Jiri
Založen: 09. 06. 2007 Příspěvky: 711
|
Předmět: |
|
|
Moc se mi líbí ta vzdálenost od servisu k servisu |
|
_________________ WALDA Motorsport - Jiří Bezstarosti - S1600 4EVER |
Zaslal: po říjen 26, 2009 21:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
Mě též |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: po říjen 26, 2009 21:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MISAK Vit
Založen: 09. 03. 2007 Příspěvky: 77 Bydliště: Račice u Vyškova
|
Předmět: |
|
|
Jo to mě se zase ta vzdálenost od servisu k srvisu nelíbí vůbec. Jestli dojedu tak se vožeru. |
|
_________________
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 7:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Názor jsem Karlovi napsal již včera přímo, sem napíšu jen pár věcí ohledně této skladby, snad pro další podniky jestli si to někdo přečte.
Mně osobně se skladba líbí a ani bych snad neměl nic proti tak dlouhé sekci. Nicméně v souvislosti s tím dát stejně jako v jiných podnicích pouze 30 min. servisu je vážně zcela nesmysl.
Zejména enka budou mít s tím opravdu velké problémy. Fyzika současných aut příliš nerespektuje model poškození, který je dělaný na defaultní auta, tj. WRC, které jsou lehčí. Tudíž při stejném opotřebování nebo nárazech se části auta N4 ve výsledku poškozují více než by měly. Proto je třeba při vytváření turnajů mít toto na zřeteli, bez ohledu na to, jak dlouhé sekce se jezdí v reálu. RBR auta na takové sekce prostě dělané nejsou a ať se nám to líbí, nebo ne, mělo by se to respektovat.
A nejde tady o to, zda s tím někdo praští nebo ne. Již ze SADAC rally mnozí jezdci N4 ví o problémech např. s Hrádkem 2 tuším, kde stačí tuto RZtu projet a i když jedete zcela bez chyby a bez jakýchkoli chyb, v cíli můžete mít zcela zničený tlumič. A to nepočítám, když se stane nějaká chybka a auto se mírně poničí (nemluvím o nějakých haváriích). Servis 30 min. pak většinou sotva stačí na opravení těchto provozních opotřebení, natož vážnější opravu (na opravy převodovky si myslím můžeme předem zapomenout)
Jinak se mi skladba a avízované podmínky líbí velice a doufám že auto dovezu do cíle bez SR. |
|
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 9:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZAHORA Martin
Založen: 14. 10. 2006 Příspěvky: 401 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: |
|
|
Chápu tuto reakci na délku servisu, ale nemohu s ní souhlasit. Je pravda, že poškození N4 není úplně reálné. Nicméně popravdě myslíte si, že by takové zacházení, jaké praktikují ti nejrychlejší, normální auto N4 vydrželo bez úhony? Vždyť se s tím jezdí jako s WRC. Díra ne díra, skok ne skok, pořád na plno z příkopy do příkopy... Pokud člověk jede po cestě přiměřenou rychlostí dané podmínkami na trati a vyšší váze vozu, nevytáčí motor, nebrzdí zběsile levou... Zkrátka jede trochu hlavou, nebude mít problém.
Jinak vypadá to na zajímavou rally, už se těším! |
|
_________________ ZahyM
CRF RBR team - Logitech DFP 648° => Fotky |
Zaslal: út říjen 27, 2009 10:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|