Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: Subaru Legacy RS 4WD sk. A8 |
|
|
V downloadu přibyl model a fyzika Subaru Legacy RS 4WD sk. A8. Prosím o otestování a sdělení připomínek do toho fora.
Zatím není přidán do onlinu, takže zatím testujte pouze v shakedownu.
Online by mohl být nasazen během cca 1 týdne. |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: st leden 11, 2012 10:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SLANY Michal
Založen: 02. 04. 2011 Příspěvky: 9 Bydliště: Brno
|
Předmět: Legacy - fyzika |
|
|
co se týče fyziky tak se mi zdá při dlouhých zatáčkách nedotáčivé třeba na Strýčkovím okruhu - zatáčka před sudama pravá tři bacha bacha,tam pokaždé letím ven a nebo to de do smyku ale s jinejma autama se dá jet plnej plyn. A to sem cca. hodinu šteloval setup. Možná je to jen o zvyku ale i tak je fajn že bude další auto na svezení |
|
|
Zaslal: st leden 11, 2012 17:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
Jel jsem default šotolinu v Anglii a dobrý,asfalt jen Cote a zde to též šlo,ale se setem to bude jistě lepší Jo a na šotolině to i couvá,když je třeba |
|
_________________ Jirka "Zajíc" HÁZE
CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: st leden 11, 2012 18:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEUMAN Antonin
Založen: 19. 03. 2009 Příspěvky: 36
|
Předmět: legacy |
|
|
Super a díky za to Karle ,že jsi to znovu otevřel a dal další nový vůz.Jinak zatím na default a pro mě spokojenost ,trochu poladit a bude to ok . |
|
_________________
|
Zaslal: st leden 11, 2012 18:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOUTSKY Dominik
Založen: 21. 05. 2010 Příspěvky: 30
|
Předmět: legacy |
|
|
Tak jsem to taky zkoušel. Mě se to líbí, udělat setup a bude to super |
|
|
Zaslal: st leden 11, 2012 19:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: legacy |
|
|
Nějakou nedotáčivost lze asi eliminovat nastavením. Já mám trochu problém s Force Feedback. Nevím jesli je to ovlivnitelné fyzikou, ale dělá mi to to samé jako původní mokomokuovo auto - ve smyku je volant mnohem volnější než u jiných aut, takže jestli to lze nějak srovnat přes fyziku, bylo by to fajn. |
|
|
Zaslal: st leden 11, 2012 20:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VONDRA Honza
Založen: 15. 08. 2009 Příspěvky: 169
|
Předmět: |
|
|
Auto jede pěkně, ale trošku je nedotáčivé, až se to opraví, tak to bude bezva |
|
_________________
|
Zaslal: čt leden 12, 2012 8:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Díky za reakce
Chování vozu, tj. nedotáčivost, přetáčivost atd. je potřeba změnit nastavením setupu. Doporučuji zvýšit svornost zadního diffu, případně i cenrálního.
Jde mi hlavně o to, zda vám auto připadá srovnatelné s ostatními A8. Tj. aby to nebyla raketa jako Evo 6.5 |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: čt leden 12, 2012 9:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
Mě to připadá srovnatelné,pokud tomu zachováš "nerozbitnost" a né že to bude jako ze skla,viz. Evo 6,či 6,5,budu spokojený |
|
_________________ Jirka "Zajíc" HÁZE
CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: čt leden 12, 2012 10:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Řekl bych, že jede o něco hůř než Impreza, co je správně. Motoricky to určitě není raketa, koneckonců stačilo malinko zeslabit motor z 555. Legacy by i mělo být o trochu těžší. Ve zrychlení jsem ale nepozoroval žádný markantní rozdíl. Hlavní rozdíl mezi Imprezou a Legacy vidím v samotné přilnavosti. Mluvím teď tedy o šotolině. Nejde o nedotáčivost, ono to auto zatočí, ale hned klouže ven. Impreza se jakoby zakousne do vnitřku zatáčky a drží se ho, kdežto Legacy při stejné nájezdové rychlosti vyklouzne ven. Na asfaltu se to projevu dřívějším přechodem do smyku. To je správně, mělo by jet hůř, ale nevím, o jak moc. Legacy má výhodu v tom, že není tak uskákané. Co se týče Imprezy, neznám jiné auto, které by tak špatně snášelo Mlýnky či brody v rally škole. Když ale člověk koukne do nastavení, zjistí, že Impreza má o dost kratší pružiny, čili se brzy dostává k dorazům. Zvýší-li je člověk na úroveň Legacy, nebo naopak sníží Legacy na úroveň 555, rozdíly už jsou minimální a znatelně lepší chování Imprezy je fuč stejně jako jeho uskákanost; jen těžko lze říct, které z nich je lepší. Můžou tam stále hrát roli další rozdíly v nastavení, přesto je asi o vlásek lepší Impreza, což by tak mělo být. Ale je to jen můj subjektivní názor, možná jsem si to vsugeroval, protože chvilku mi zas přišlo lepší Legacy, nevím. Určitě by to šlo ještě nějak vyladit, ale vyloženě nesmyslná ta fyzika jistě není. Alespoň ve srovnání s 555, jiná A8 nemám.
Mimochodem FF zvýšené Imprezy dělá úplně to samé co Legacy. |
|
|
Zaslal: čt leden 12, 2012 11:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VAREKA Patrik
Založen: 10. 10. 2007 Příspěvky: 146 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: |
|
|
poladit a je to super troufnu si říci že na default má lepší než Impreza 95 přirovnal bych to k Celice ta byla taky na default skvělá takže jen doladit nastaveni stupu a jde se na to moc díky za nové auto |
|
_________________
|
Zaslal: čt leden 12, 2012 12:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SKOUPIL Vladimir
Založen: 02. 03. 2011 Příspěvky: 2
|
Předmět: |
|
|
Jede to pěkně, ale již zmíněná nedotáčivost tam, i když sem tomu nevěřil, je. Jinak jede to krásně. |
|
|
Zaslal: čt leden 12, 2012 13:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Oproti 555tce má velkou výhodu, že není jankovitá. Nevím co to ve fyzice SI95 555 způsobuje, ale faktem je, že i při nejlepším nastavení které jsem pro ní dělal to občas vystřelí auto mimo trať.
Měknutí FFB způsobuje blokování předních kol. Uberte přední brzdy a mělo by se to zlepšit. Minimálně tak jsem to já vyřešil u 555tky. |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: čt leden 12, 2012 14:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
K tomu měknutí dochází naopak v táhlých smycích pod plynem s kontra. Ale ono to bude spíš tím, že to Legacy v defaultu smykuje víc než třeba N14, na kterou jsem zvyklý a ty smyky jsou mnohem větší, takže to asi měkne adekvátně, i když víc než u té N14. K blokování kol naopak nedochází ani při velmi agresivním brzdění, téměř lze mít pedál až na podlaze, takže jsou nastaveny velmi vstřícně.
Nicméně jsem asi jediný, kdo nepozoruje nedotáčivost. Možná máte všichni nastavená svá auta velmi přetáčivě, ale mně Legacy oproti defaultním nastavením jiných aut přijde velmi hbité, možná až nestabilní. Navíc brzy přechází do smyku, a to do přetáčivého. I při velkých nájezdových rychlostech se mi nikde nestalo, že bych se sunul rovně po předku ven. Buď ztratila přilnavost všechna kola (v rychlých nájezdech), nebo jen zadní (pod plynem), ale samotná přední nikdy. Akorát jako u všech aut na pluginu je v základu malý rejd, takže tím nejdou vykružovat prudké zatáčky, které by v reálu určitě vykroužit šly, ale to je v mých očích jediná věc, co naznačuje nedotáčovost. |
|
|
Zaslal: čt leden 12, 2012 14:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|