|
2-1
TR
19.11.2008 21:00 - 21.11.2008 10:00 |
1234 |
RZ/SS 4 - Mineshaft Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 8.2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | SINDELAR Martas Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 04:50.97 | | 101.5   | 2. |  | BRUDER Martin Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 04:58.26 | +7.29 +7.29 | 99.0 +0.89 | 3. |  | JAROLIMEK Tomas Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:04.27 | +13.30 +6.01 | 97.0 +1.62 | 4. |  | KONZAL Michael Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 05:14.47 | +23.50 +10.19 | 93.9 +2.87 | 5. |  | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 05:22.13 | +31.16 +7.66 | 91.6 +3.80 | 6. |  | TOMECEK Libor Peugeot 206 S1600 | S1600 | 06:23.49 | +1:32.51 +1:01.36 | 77.0 +11.28 | 7. |  | OPRSAL Michal Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:55.20 00:15.00 | +2:04.23 +31.72 | 71.1 +15.15 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 |  | SINDELAR Martas Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 20:15.16 | | 99.8   | 2. | +2 |  | BRUDER Martin Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 20:52.70 | +37.54 +37.54 | 96.8 +1.11 | 3. | +2 |  | JAROLIMEK Tomas Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 21:02.04 | +46.88 +9.34 | 96.1 +1.39 | 4. | +4 |  | KONZAL Michael Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 21:43.67 | +1:28.51 +41.63 | 93.1 +2.63 | 5. | +4 |  | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 22:11.44 | +1:56.28 +27.77 | 91.1 +3.45 | 6. | +5 |  | TOMECEK Libor Peugeot 206 S1600 | S1600 | 23:55.64 | +3:40.48 +1:44.20 | 84.5 +6.54 | 7. | +3 |  | OPRSAL Michal Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 24:08.44 00:15.00 | +3:53.28 +12.80 | 83.8 +6.92 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
|
|
|
|