# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BUJACEK Martin Audi Sport quattro GrpB | H/B | 75:21.62 | | 110.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLC Dominik Audi Sport quattro GrpB | H/B | 78:13.89 | +2:52.28 +2:52.28 | 106.3 +1.24 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOJKA Karel Audi Sport quattro GrpB | H/B | 78:37.96 | +3:16.34 +24.06 | 105.8 +1.42 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELIK Jiri Audi quattro A2 GrpB | H/B | 79:34.87 00:25.00 | +4:13.25 +56.91 | 104.5 +1.83 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Audi Sport quattro GrpB | H/B | 80:11.72 | +4:50.10 +36.85 | 103.7 +2.09 |
6. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAULAT Stepan Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 80:40.60 | +5:18.99 +28.89 | 103.1 +2.30 |
7. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HANZELKA Jakub Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 80:42.89 | +5:21.27 +2.29 | 103.0 +2.32 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LABUDEK Michal Toyota Celica TCT (TA64) GrpB | H/B | 82:30.64 | +7:09.02 +1:47.74 | 100.8 +3.10 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETRAS Marek Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 83:13.59 00:00.00 | +7:51.97 +42.95 | 99.9 +3.41 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Daniel Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 84:46.17 00:50.00 | +9:24.54 +1:32.58 | 98.1 +4.07 |
11. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SNAJDER Michael Audi quattro Grp4 | H/4 | 85:15.78 00:35.00 | +9:54.16 +29.61 | 97.5 +4.29 |
12. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 85:28.82 | +10:07.20 +13.04 | 97.3 +4.38 |
13. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Michael Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 85:32.53 | +10:10.91 +3.71 | 97.2 +4.41 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Daniel Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 86:49.68 | +11:28.07 +1:17.16 | 95.8 +4.96 |
15. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VECERA Lukas Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 86:52.39 | +11:30.77 +2.70 | 95.7 +4.98 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Michal Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 88:12.83 00:00.00 | +12:51.21 +1:20.44 | 94.3 +5.56 |
17. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORCZYCA Jan Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 88:18.69 | +12:57.07 +5.86 | 94.2 +5.61 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZKUTA Mateusz Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 88:26.90 | +13:05.28 +8.21 | 94.0 +5.67 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL David Lada VFTS GrpB | H/B | 88:49.05 | +13:27.43 +22.15 | 93.6 +5.83 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JUNG Jakub Lada VFTS GrpB | H/B | 89:45.82 00:10.00 | +14:24.20 +56.77 | 92.6 +6.24 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 90:13.35 00:15.00 | +14:51.73 +27.53 | 92.2 +6.43 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPERGL Martin Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 90:40.13 | +15:18.51 +26.78 | 91.7 +6.63 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Audi Sport quattro GrpB | H/B | 93:26.23 15:00.00 | +18:04.60 +2:46.10 | 89.0 +7.83 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BRODZICKI Jakub Audi Sport quattro GrpB | H/B | 94:20.63 20:00.00 | +18:59.01 +54.40 | 88.1 +8.22 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GULAS Michal Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 98:12.71 00:40.00 | +22:51.09 +3:52.08 | 84.7 +9.89 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro GrpB | H/B | 99:55.43 25:00.00 | +24:33.81 +1:42.72 | 83.2 +10.63 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLADIK Stanislav Audi quattro Grp4 | H/4 | 110:18.46 25:00.00 | +34:56.84 +10:23.03 | 75.4 +15.13 |
28. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ZETAK Dennis Toyota Celica TCT (TA64) GrpB | H/B | 111:07.63 35:00.00 | +35:46.01 +49.17 | 74.8 +15.48 |
29. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Milda Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 111:15.28 15:10.00 | +35:53.66 +7.65 | 74.7 +15.54 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Skoda 130 LR GrpB | H/B | 113:33.29 25:00.00 | +38:11.67 +2:18.01 | 73.2 +16.53 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MORAVEK Jan Skoda 130 LR GrpB | H/B | 118:03.16 35:00.00 | +42:41.54 +4:29.87 | 70.4 +18.48 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 122:29.67 44:30.00 | +47:08.05 +4:26.51 | 67.9 +20.40 |