|
AddeFejden 2
S2000
21.1.2010 23:01 - 22.1.2010 23:59 |
12 |
RZ/SS 2 - Prospect Ridge II A Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 7.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | SACRAMENTO Cipriano Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 04:15.09 | | 107.3   | 2. |  | KUBICIK Josef Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:19.03 | +3.94 +3.94 | 105.6 +0.52 | 3. |  | Leif Bandgren Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 04:22.05 | +6.95 +3.01 | 104.4 +0.92 | 4. |  | SWIEZY Dawid Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:27.86 | +12.77 +5.82 | 102.1 +1.68 | 5. |  | Szabó Gábor Lada 112 VK S2000 | S2000 | 04:35.26 | +20.17 +7.40 | 99.4 +2.65 | 6. |  | wlodek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:48.02 | +32.92 +12.75 | 95.0 +4.33 | 7. |  | MORKOVSKY Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:18.69 00:20.00 | +1:03.60 +30.67 | 85.9 +8.37 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | Leif Bandgren Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 08:27.56 | | 109.2   | 2. |  |  | SACRAMENTO Cipriano Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 08:30.53 | +2.97 +2.97 | 108.6 +0.19 | 3. |  |  | KUBICIK Josef Peugeot 207 S2000 | S2000 | 08:36.18 | +8.61 +5.65 | 107.4 +0.56 | 4. | +1 |  | Szabó Gábor Lada 112 VK S2000 | S2000 | 08:59.25 | +31.69 +23.07 | 102.8 +2.06 | 5. | +5 |  | SWIEZY Dawid Peugeot 207 S2000 | S2000 | 09:11.75 | +44.20 +12.51 | 100.5 +2.87 | 6. |  |  | wlodek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 09:13.61 | +46.05 +1.86 | 100.1 +2.99 | 7. | +5 |  | MORKOVSKY Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 10:23.79 00:20.00 | +1:56.24 +1:10.18 | 88.9 +7.55 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|