# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Ford RS200 GrpB | H/B | 90:48.50 | | 92.4   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 92:22.53 | +1:34.03 +1:34.03 | 90.9 +0.67 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 93:26.43 | +2:37.93 +1:03.90 | 89.8 +1.13 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 93:41.33 | +2:52.83 +14.90 | 89.6 +1.24 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BURIÁNEK Tomáš Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 93:50.50 | +3:02.00 +9.17 | 89.4 +1.30 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ZETAK Dennis BMW M3 E30 GrpA | H/A | 94:25.89 | +3:37.39 +35.39 | 88.9 +1.55 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 95:15.58 | +4:27.08 +49.69 | 88.1 +1.91 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUJKA Roman Audi Sport Quattro GrpB | H/B | 95:18.87 00:25.00 | +4:30.37 +3.29 | 88.1 +1.93 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 96:35.78 | +5:47.28 +1:16.91 | 86.9 +2.48 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 98:32.09 00:10.00 | +7:43.59 +1:56.31 | 85.2 +3.31 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARTINEK Tomáš Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 98:48.47 | +7:59.97 +16.38 | 85.0 +3.43 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 99:10.04 | +8:21.54 +21.57 | 84.6 +3.58 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 100:01.44 | +9:12.94 +51.40 | 83.9 +3.95 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 100:42.96 00:10.00 | +9:54.46 +41.52 | 83.3 +4.25 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Opel Manta 400 GrpB | H/B | 101:20.47 | +10:31.97 +37.51 | 82.8 +4.52 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 101:37.15 | +10:48.65 +16.68 | 82.6 +4.64 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STAVA Radek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 102:21.58 | +11:33.08 +44.43 | 82.0 +4.95 |
18. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Audi Sport Quattro GrpB | H/B | 104:38.24 | +13:49.74 +2:16.66 | 80.2 +5.93 |
19. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 104:41.86 | +13:53.36 +3.62 | 80.2 +5.96 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JARES David Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 105:36.93 | +14:48.43 +55.07 | 79.5 +6.35 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKA Justyna Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 109:24.33 | +18:35.83 +3:47.40 | 76.7 +7.98 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Lada 1600R Grp2 | H/2 | 110:04.75 | +19:16.25 +40.42 | 76.3 +8.26 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 110:45.54 15:00.00 | +19:57.04 +40.79 | 75.8 +8.56 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBOVSKY Petr Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 113:32.84 20:00.00 | +22:44.34 +2:47.30 | 73.9 +9.75 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | HAUPT Adam Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 119:24.18 20:10.00 | +28:35.68 +5:51.34 | 70.3 +12.26 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 125:28.68 30:15.00 | +34:40.17 +6:04.50 | 66.9 +14.87 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tomas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 139:50.10 30:00.00 | +49:01.60 +14:21.42 | 60.0 +21.03 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Lada 1600R Grp2 | H/2 | 144:44.94 40:00.00 | +53:56.44 +4:54.83 | 58.0 +23.13 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Michal Opel Manta 400 GrpB | H/B | 147:13.82 45:15.00 | +56:25.32 +2:28.88 | 57.0 +24.20 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 149:56.37 45:00.00 | +59:07.88 +2:42.56 | 56.0 +25.36 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 151:54.64 55:15.00 | +61:06.14 +1:58.26 | 55.3 +26.21 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Carreira Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 153:06.75 56:00.00 | +62:18.25 +1:12.11 | 54.8 +26.72 |
33. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KOCHETKOV Anton Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 157:50.61 65:00.00 | +67:02.11 +4:43.86 | 53.2 +28.75 |
34. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 159:34.39 60:30.00 | +68:45.89 +1:43.78 | 52.6 +29.49 |