|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | JERABEK Miroslav Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:40.73 | | 115.8   | 2. | | Jackowiak Grzegorz Citroen Xsara | WRC | 03:42.16 | +1.43 +1.43 | 115.1 +0.20 | 3. | | Speedwayfanatic Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:42.38 | +1.65 +0.22 | 114.9 +0.23 | 4. | | Frelonvert66 Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:47.29 | +6.56 +4.91 | 112.5 +0.92 | 5. | | agonpl Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 03:55.11 | +14.38 +7.82 | 108.7 +2.03 | 6. | | TATAR Branislav Skoda Fabia WRC 06 | WRC | 04:00.63 | +19.91 +5.53 | 106.2 +2.80 | 7. | | Madetko Jacek Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 04:01.82 | +21.09 +1.18 | 105.7 +2.97 | 8. | | Daniel Mateoni Citroen Xsara | WRC | 05:07.29 | +1:26.57 +1:05.48 | 83.2 +12.19 | 9. | | BORTEL Grzegorz Citroen C4 WRC 08 | WRC | 08:40.73 05:00.00 | +5:00.00 +3:33.44 | 49.1 +42.25 | = | | BOKOV Sergey Subaru Impreza WRC 08 | WRC | 08:40.73 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 49.1 +42.25 | = | | POLAK Pavel Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 08:40.73 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 49.1 +42.25 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +3 | | JERABEK Miroslav Citroen C4 WRC 08 | WRC | 06:25.18 | | 99.1   | 2. | +3 | | Speedwayfanatic Citroen C4 WRC 08 | WRC | 06:27.42 | +2.23 +2.23 | 98.5 +0.21 | 3. | +4 | | Jackowiak Grzegorz Citroen Xsara | WRC | 06:28.31 | +3.13 +0.90 | 98.3 +0.30 | 4. | -1 | | Frelonvert66 Citroen C4 WRC 08 | WRC | 06:30.10 | +4.92 +1.79 | 97.8 +0.46 | 5. | +1 | | agonpl Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 06:40.76 | +15.58 +10.66 | 95.2 +1.47 | 6. | -4 | | Madetko Jacek Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 06:44.17 | +18.98 +3.41 | 94.4 +1.79 | 7. | +1 | | TATAR Branislav Skoda Fabia WRC 06 | WRC | 06:47.36 | +22.18 +3.19 | 93.7 +2.09 | 8. | +1 | | Daniel Mateoni Citroen Xsara | WRC | 08:01.22 | +1:36.03 +1:13.84 | 79.3 +9.06 | 9. | -8 | | BORTEL Grzegorz Citroen C4 WRC 08 | WRC | 11:15.95 05:00.00 | +4:50.77 +3:14.73 | 56.5 +27.43 | 10. | | | POLAK Pavel Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 12:07.42 05:00.00 | +5:42.24 +51.47 | 52.5 +32.29 | 11. | +1 | | BOKOV Sergey Subaru Impreza WRC 08 | WRC | 16:15.95 10:00.00 | +9:50.77 +4:08.53 | 39.1 +55.73 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
10 | CHUDEJ Mira | Konec dobry,vsechno dobry!cus bus | 10 | JERABEK Miroslav | po prevraceni na Falstonu se me uz nejelo dobre. Diky pekna rally | 10 | PETRASEK Vit | some drifting mistakes.....japanese guys would not like it :-), thx for rally | 10 | POLAK Pavel | NEZNALOST VOZU WRC,ALE NEKTERE MEZICASY KDY JSEM HAVAROVAL BYLI NA PREDNI POZICE. | 10 | SIP Jaroslav | diky | 9 | CHUDEJ Mira | ok! | 9 | PETRASEK Vit | fuckingly quick... | 9 | SIP Jaroslav | je to tezke, ale pekne zavody | 9 | Speedwayfanatic | 886596358+ | 8 | PETRASEK Vit | small mistake in the ned | 8 | SIP Jaroslav | neni to ono, moc chyb a nepresnosti,nedari se | 6 | JERABEK Miroslav | to sem p...... | 6 | POLAK Pavel | neumim s tim ,musel bych se s tim hodne ucit,je to raketa. | 6 | SIP Jaroslav | tefil jsem divaka a uz jsem nechytil spravny rytmus | 5 | PETRASEK Vit | enjoyed | 5 | SIP Jaroslav | neustal jsem prechod na sotolinu, muzu byt rad, ze pokracuju | 4 | CHUDEJ Mira | hodiny! | 4 | POLAK Pavel | hura,jednu jsem dojel | 4 | SIP Jaroslav | po naletu do prave 5, jsem pri vyjezdu pridal moc brzy plyn a pretocili jsme se, ale nastesti po vyletu mimo trat jsem nic netrfil. ztrata tak10vterin, ale je to teprve zacatek | 3 | PETRASEK Vit | forget on chicane panels...:-) | 3 | SIP Jaroslav | jedeme bez problemu | 2 | CHUDEJ Mira | 1x hodiny a jako bonus divaci!!! | 2 | SIP Jaroslav | jedeme dal | 1 | PETRASEK Vit | not enough torque and power for all time sideways :-) | 1 | POLAK Pavel | penalizace divaci,nechtel jsem jet wrc,neumim s tim. | 1 | SIP Jaroslav | jo |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|