|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BURCZYNSKI Arek Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:35.02 | | 97.1   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOCHL Jiri Subaru Impreza WRC 08 | WRC | 03:43.08 | +8.06 +8.06 | 93.6 +1.39 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VYDRA Petr Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:45.31 | +10.28 +2.23 | 92.7 +1.77 | 4. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Rampanen Henri Mitsubishi Lancer WRC 2005 | WRC | 03:46.07 | +11.04 +0.76 | 92.4 +1.90 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | tuorer Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:49.38 | +14.36 +3.32 | 91.0 +2.48 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VECERA Lukas Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:56.84 | +21.82 +7.46 | 88.2 +3.76 | 7. | ![Belarus Belarus](images/flgs/BY.gif) | STEFANENKO Alexandr Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:58.69 | +23.67 +1.85 | 87.5 +4.08 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAFER Martin Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 04:12.05 | +37.03 +13.36 | 82.8 +6.38 | 9. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Rozniecki Lukasz Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 04:19.43 | +44.41 +7.38 | 80.5 +7.66 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BURCZYNSKI Arek Citroen C4 WRC 08 | WRC | 07:08.12 | | 97.5   | 2. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOCHL Jiri Subaru Impreza WRC 08 | WRC | 07:28.79 | +20.67 +20.67 | 93.0 +1.78 | 3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VYDRA Petr Citroen C4 WRC 08 | WRC | 07:30.94 | +22.82 +2.14 | 92.6 +1.97 | 4. | +4 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Rampanen Henri Mitsubishi Lancer WRC 2005 | WRC | 07:39.44 | +31.32 +8.51 | 90.9 +2.70 | 5. | +5 | ![Belarus Belarus](images/flgs/BY.gif) | STEFANENKO Alexandr Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 07:58.28 | +50.16 +18.84 | 87.3 +4.32 | 6. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VECERA Lukas Citroen C4 WRC 08 | WRC | 08:01.14 | +53.02 +2.86 | 86.8 +4.57 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAFER Martin Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 08:05.19 | +57.07 +4.05 | 86.1 +4.92 | 8. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Rozniecki Lukasz Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 08:07.45 | +59.33 +2.25 | 85.7 +5.11 | 9. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | tuorer Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 08:09.95 | +1:01.83 +2.50 | 85.2 +5.33 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
8 | ADAM Tomas | nejak sa podarilo dokoncit aj bez servisu......... | 8 | ANTOS Michal | Vetsinu jsem jeste nejel, jsem rad, ze jsem to nekam neoprel... | 8 | VECERA Lukas | super turnaj,vsechno slapalo az na ty hodiny:-D,snad to 1.misto udrzim az do konce | 8 | VOJCEK Mira | bral jsem to jak trening rz co nam tradicne nejdou, jsme radi za dojezd do cile | 7 | ADAM Tomas | mozno zato tu nakoniec neostal skoro nikto lebo opravari kaslu na auto ........ | 6 | ADAM Tomas | nechapem naco servis ked to nefunguje......... opravil som zaveseni kola a auto takysto plaval ako s pokazenym.....a teraz na servise mi neukazal ziadnu chybu ......tak kde je chyba????????????????? auto neni opravene to je hlavne...... | 6 | VECERA Lukas | kooosek pred cilem sem ulomil zaveseni LZ kola mel sem co delat abych tech 500metru dojel | 3 | BURCZYNSKI Arek | dzwon | 2 | BERAN Miroslav | 2x crash | 2 | kknorpp001 | damage | 1 | jeges | aaaaa | 1 | kknorpp001 | sweet | 1 | VANICEK Milos | Lagy | 1 | VECERA Lukas | dvakrat hodiny |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|