|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Arek Trzaskowski Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 05:34.67 | | 109.7   | 2. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | GRUSNY Sergey Citroen C4 WRC 08 | WRC | 05:46.82 | +12.15 +12.15 | 105.9 +1.19 | 3. | ![Belarus Belarus](images/flgs/BY.gif) | STEFANENKO Alexandr Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 05:51.15 | +16.48 +4.33 | 104.6 +1.62 | 4. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | FIDES Rudo Citroen C4 WRC 08 | WRC | 06:43.11 | +1:08.44 +51.96 | 91.1 +6.71 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STEINBERG Kurt Citroen C4 WRC 08 | WRC | 07:34.67 02:00.00 | +2:00.00 +51.56 | 80.8 +11.76 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Arek Trzaskowski Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 21:29.07 | | 97.7   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Belarus Belarus](images/flgs/BY.gif) | STEFANENKO Alexandr Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 22:01.49 | +32.42 +32.42 | 95.3 +0.93 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | GRUSNY Sergey Citroen C4 WRC 08 | WRC | 23:53.85 02:00.00 | +2:24.78 +1:52.36 | 87.9 +4.14 | 4. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | FIDES Rudo Citroen C4 WRC 08 | WRC | 27:25.08 04:00.00 | +5:56.01 +3:31.23 | 76.6 +10.17 | 5. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STEINBERG Kurt Citroen C4 WRC 08 | WRC | 27:27.81 06:00.00 | +5:58.74 +2.73 | 76.5 +10.25 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
9 | URBANEK Pavel jr. | again better than 1st run...and that is my target each time. | 8 | BORUTA Pavel | tak tahle mi celkem sedla, jen drobne chyby, skoda ze nebylo moc skym se porovnavat.. | 8 | URBANEK Pavel jr. | better than first run, so no problem at all. | 7 | BORUTA Pavel | hrozne moc chyb | 7 | URBANEK Pavel jr. | after long time again one quite good stage...but i know I can be about 5 secs faster with this car. | 6 | BORUTA Pavel | jeden spin. | 5 | BORUTA Pavel | 4xspin, ale martin letel paradne ! skoda ze nedojel | 5 | SK DER Rally Team | ten konec jsem trochu vyhrotil,ale mezicasy ok | 5 | URBANEK Pavel jr. | I damaged the car in last turn , but then it was worst 300 meters of my life | 4 | BORUTA Pavel | jednou venku ,jinak ok, zkusim kluky stahovat | 4 | SK DER Rally Team | pres strechu a pak jeste 2x, auto srot, opravil jsem jen to nejnutnejsi a penalizace pres 3min | 4 | URBANEK Pavel jr. | I tried to push a little bit, and that is not my style. I rolled in first sector and destroyed rear wheels etc. Those 30 secs. worse time is little victory for me, to be honest. | 3 | BORUTA Pavel | hmm..dalo se to cekat :) | 3 | SK DER Rally Team | nervozni, ale ok | 3 | SUCHAC Majo | havaria us nebudem pokracovat | 3 | URBANEK Pavel jr. | lepsi nez dratem do oka (better than be hitten into your eye by wire) | 2 | BORUTA Pavel | musel sem se zpozdit v servise, aby to aspon jelo..kolostresni kombinace probehla..martina uz asi nedozenu, potrebuju delsi servis.. | 2 | SK DER Rally Team | engine doesnt have power | 2 | URBANEK Pavel jr. | good one, very professional | 1 | BORUTA Pavel | pri katovani sem trefil kamen..geometrie v haji, v servisu by mi nestacilo ani devadest minut, takze ted pojedu s troskou, ale na martu sem moc neztratil :) | 1 | SK DER Rally Team | hi all | 1 | SUCHAC Majo | snezna zabrana ma zastavila a obratiloma na strechu.. zly pocit | 1 | URBANEK Pavel jr. | In the begining my rhytm was bad and I did 2 small mistakes and lost about 5 secs., but then total flat out and I think that 3rd split was my PB |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|