|
test
24.10.2013 18:55 - 30.10.2013 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 2 - Bergheim v1.1 Výpis pro třídu (skupinu): WRC povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOJKA Karel Skoda Fabia WRC 06 | WRC | 05:11.19 | | 92.5   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POCHYLY Jakub Citroen C4 WRC 08 | WRC | 05:11.84 | +0.64 +0.64 | 92.4 +0.08 | 3. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SMIRNOV Dmitriy Subaru Impreza WRC 08 | WRC | 05:25.51 | +14.32 +13.68 | 88.5 +1.79 | 4. | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | Frelonvert66 Citroen C4 WRC 08 | WRC | 05:33.10 | +21.90 +7.58 | 86.5 +2.74 | 5. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SCHARF Christian Subaru Impreza 2003 | WRC | 05:33.19 | +22.00 +0.09 | 86.4 +2.75 | 6. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | vpali Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 05:53.70 | +42.50 +20.51 | 81.4 +5.31 | 7. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HRONEC Stanislav Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 05:59.41 | +48.22 +5.71 | 80.1 +6.03 | 8. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORNY Piotr Citroen C4 WRC 08 | WRC | 10:11.19 05:00.00 | +5:00.00 +4:11.79 | 47.1 +37.50 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRCMA Michal Citroen C4 WRC 08 | WRC | 10:11.19 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 47.1 +37.50 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Brzuch Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 10:11.19 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 47.1 +37.50 | 11. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Skoda Fabia WRC 06 | WRC | 16:46.85 10:40.00 | +11:35.65 +6:35.65 | 28.6 +86.96 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOJKA Karel Skoda Fabia WRC 06 | WRC | 13:56.58 | | 89.5   | 2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POCHYLY Jakub Citroen C4 WRC 08 | WRC | 14:07.00 | +10.42 +10.42 | 88.4 +0.50 | 3. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SMIRNOV Dmitriy Subaru Impreza WRC 08 | WRC | 14:19.01 | +22.44 +12.02 | 87.2 +1.08 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | Frelonvert66 Citroen C4 WRC 08 | WRC | 14:34.13 | +37.56 +15.12 | 85.7 +1.81 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SCHARF Christian Subaru Impreza 2003 | WRC | 14:36.25 | +39.67 +2.12 | 85.5 +1.91 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HRONEC Stanislav Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 15:54.63 | +1:58.05 +1:18.38 | 78.4 +5.68 | 7. | +1 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | vpali Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 19:39.08 05:00.00 | +5:42.51 +3:44.46 | 63.5 +16.47 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORNY Piotr Citroen C4 WRC 08 | WRC | 23:56.58 10:00.00 | +10:00.00 +4:17.49 | 52.1 +28.85 | = | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRCMA Michal Citroen C4 WRC 08 | WRC | 23:56.58 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 52.1 +28.85 | = | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Brzuch Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 23:56.58 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 52.1 +28.85 | 11. | -4 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Skoda Fabia WRC 06 | WRC | 28:39.95 10:40.00 | +14:43.37 +4:43.37 | 43.5 +42.47 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|