|
wet
23.10.2013 13:30 - 24.10.2013 13:31 |
123 |
RZ/SS 3 - Hualapai Nation Výpis pro třídu (skupinu): WRC povrch rozbitý a mokrý, špatné podmínky, večer, průzračno, jasno 8.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | ROKITA Michal Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:55.05 | | 131.7   | 2. |  | LOPEZ Martin Citroen C4 WRC 08 | WRC | 04:19.73 | +24.68 +24.68 | 119.2 +2.87 | 3. |  | OLEKSINSKI Pawel Citroen C4 WRC 08 | WRC | 04:28.14 | +33.09 +8.41 | 115.5 +3.85 | 4. |  | GRUSNY Sergey Citroen C4 WRC 08 | WRC | 04:45.32 | +50.27 +17.18 | 108.5 +5.84 | 5. |  | BOLO Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 05:23.07 | +1:28.02 +37.75 | 95.8 +10.24 | 6. |  | CZECHAK Krzysztof Subaru Impreza WRC 02 | WRC | 05:26.11 | +1:31.06 +3.04 | 94.9 +10.59 | 7. |  | HUSEK Ondrej Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 08:55.05 05:00.00 | +5:00.00 +3:28.94 | 57.9 +34.88 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | ROKITA Michal Citroen C4 WRC 08 | WRC | 08:58.03 | | 138.5   | 2. |  |  | LOPEZ Martin Citroen C4 WRC 08 | WRC | 09:43.80 | +45.77 +45.77 | 127.6 +2.21 | 3. | +1 |  | OLEKSINSKI Pawel Citroen C4 WRC 08 | WRC | 10:35.23 | +1:37.20 +51.44 | 117.3 +4.70 | 4. | -1 |  | BOLO Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 11:00.25 | +2:02.22 +25.02 | 112.9 +5.90 | 5. |  |  | GRUSNY Sergey Citroen C4 WRC 08 | WRC | 14:56.06 05:00.00 | +5:58.03 +3:55.82 | 83.2 +17.30 | 6. | +1 |  | CZECHAK Krzysztof Subaru Impreza WRC 02 | WRC | 15:57.77 05:00.00 | +6:59.74 +1:01.71 | 77.8 +20.28 | 7. | -1 |  | HUSEK Ondrej Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 19:08.38 10:00.00 | +10:10.34 +3:10.60 | 64.9 +29.49 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|