|
Finsko snow
realistik for al cars
6.1.2014 20:04 - 12.1.2014 23:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Sikakama Výpis pro třídu (skupinu): WRC povrch nový a suchý, dobré podmínky, podvečer, mlhavo, polojasno 10.2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | VOLKOVICH Alexander Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 05:17.69 | | 115.6   | 2. | | Zibiman Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 05:32.57 | +14.89 +14.89 | 110.4 +1.46 | 3. |  | SKALA Milan Citroen C4 WRC 07 | WRC | 05:41.20 | +23.51 +8.61 | 107.6 +2.30 | 4. |  | MARES David Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 05:45.47 | +27.78 +4.26 | 106.3 +2.72 | 5. | | Sergey Lazorev Subaru Impreza 2003 | WRC | 06:10.68 | +53.00 +25.22 | 99.1 +5.20 | 6. |  | Vegeta Subaru Impreza 2003 | WRC | 06:43.98 | +1:26.30 +33.29 | 90.9 +8.46 | 7. |  | TATAR Branislav Citroen C4 WRC 08 | WRC | 07:44.42 | +2:26.74 +1:00.44 | 79.1 +14.39 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | VOLKOVICH Alexander Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 15:14.63 | | 111.4   | 2. | +2 | | Zibiman Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 16:11.96 | +57.33 +57.33 | 104.8 +2.03 | 3. | +2 |  | MARES David Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 16:29.30 | +1:14.67 +17.32 | 103.0 +2.64 | 4. | -1 |  | Vegeta Subaru Impreza 2003 | WRC | 17:14.89 | +2:00.26 +45.59 | 98.4 +4.25 | 5. | +1 |  | TATAR Branislav Citroen C4 WRC 08 | WRC | 20:34.95 00:30.00 | +5:20.32 +3:20.06 | 82.5 +11.32 | 6. | +3 |  | SKALA Milan Citroen C4 WRC 07 | WRC | 20:45.02 03:40.00 | +5:30.39 +10.07 | 81.8 +11.67 | 7. | +1 | | Sergey Lazorev Subaru Impreza 2003 | WRC | 21:09.01 00:10.00 | +5:54.38 +23.99 | 80.3 +12.52 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|